quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:58 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd, de meningen over Alves zijn weer gedraaid begrijp ik?
Hopelijk wel! Zolang hij Heerenveen maar helpt vind ik alles maar prima...quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:12 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
hopelijk is dit een stap naar betere tijden!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:54 schreef DeVinger het volgende:
Gaan de Drostjes nog is doorbreken? [ mee op middelbare school gezeten ]
Vergeven wel, vergeten niet. Maar dit is wel een briljante manier om sorry te zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:58 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd, de meningen over Alves zijn weer gedraaid begrijp ik?
Daar heeft Heerenveen ook flink voor in de buidel moeten tasten bij onze verdedigersquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Vergeven wel, vergeten niet. Maar dit is wel een briljante manier om sorry te zeggen natuurlijk.
Al tijden zijn de transfersommen krom. Babel, Drenthe, Sneijder en Robben voor absurde bedragen weg, maar spelers als Alves, Chivu en Zlatan leveren minder op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:59 schreef MaxPower het volgende:
Na een beetje onderhandelen kwamen ze op 17 miljoen voor Babel. Dus dan zal Alves wel 25 miljoen op gaan leveren.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Dat terwijl Gertjan volgens het boek van Kees 't Hart toch een vrouwenversierder zou moeten zijn.
Het doelpunt viel precies op tijd.quote:In ieder geval 3 hele belangrijke punten binnen. Vanavond maar eens kijken of het enigszins verdiend is geweest (alhoewel me dat tegen AZ eigenlijk helemaal niets uitmaakt)
Wanneer is die pot?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk wel dat jullie van Ajax winnen in de beker.
31-10...1-11 is Jong heerenveenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wanneer is die pot?
edit: 1-11 dus...
quote:Heerenveen rest van seizoen zonder Hanssen
André Hanssen is maandag opnieuw aan zijn rechterknie geopereerd. Begin augustus werd al bekend dat de Heerenveen-speler mogelijk een half jaar aan de kant zou gaan.
De Noor sukkelde al tijden met problemen aan zijn knie. In september liet hij zich voor het eerst opereren aan het gewricht, een tweede operatie bleek echter nodig te zijn. Hanssen komt door het trage herstel en de tweede operatie dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie. Hanssen wordt over drie weken terug verwacht in Heerenveen.
Tsja, op de officiele website staat ''rest van het jaar'', dan ga ik uit van het jaar 2007 en niet van een heel seizoen. Dit wordt er door diverse media weer lekker laks van elkaar overgenomen.quote:
Hoezo dat, Ajax was thuis beter en won verdiend. Dat Ajax nu misschien twee keer gelijk heeft gespeeld zegt niet veelquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk wel dat jullie van Ajax winnen in de beker.
Wat is beter... Wanneer de penalty gewoon (terecht) was gegeven, dan had Ajax met beter veldspel wel 0-2 achter gestaan en normaal gesproken puntverlies (nederlaag?) geleden.. SC Heerenveen was tegen Willem II, Sparta rn Utrecht thuis ook beter, resultaat 2punten..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoezo dat, Ajax was thuis beter en won verdiend. Dat Ajax nu misschien twee keer gelijk heeft gespeeld zegt niet veel.
Over de terechtheid van die overwinning blijven de meningen verdeeld. De scheidsrechterlijke dwaling was daar wel erg bepalend. Ajax is in crisis en Heerenveen raakt langzamerhand steeds beter in vorm. Maar het zegt allemaal niet zo veel. Winnen in de Arena blijft een lastig ding maar de mogelijkheden zijn er zeker. Dat laatste zinnetje van je vind ik nogal naief. Je hebt Koster toch wel gehoord die schrok van het (gebrek aan) niveau bij Ajax.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoezo dat, Ajax was thuis beter en won verdiend. Dat Ajax nu misschien twee keer gelijk heeft gespeeld zegt niet veel.
Dat Alves weer terug is zegt bij ons wél veel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |