Goeie vraag. Zij was tof. Op IMDB staat ze (nog) niet gecredit voor het tweede seizoen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, dit was weer leuk inderdaad. Waar is eigenlijk die tweelingzus van Jeremy gebleven?
blijkbaar komt ze nog wel eens langs als gastrolquote:Armstrong Back In The Money
10 September 2008 11:58 PM, PDT | From wenn.com | See recent WENN news
Actress Samaire Armstrong has been invited back to the TV show she was dropped from as a regular, after tackling "personal issues" in rehab.
The former The O.C. star will return as privileged rich girl Juliet Darling in episodes of Dirty Sexy Money next year, but series creator Craig Wright doesn't think her return to the programme will be permanent.
He tells America's TV Guide magazine, "I want her to stop by when it's fun for her, and then (I'll) send her (character) off on new adventures."
But Wright insists there's no ill feeling between himself and the actress, who checked into a treatment facility after she was dropped from the show in 2007: "We're all on very good terms."
Was te druk met 24quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:48 schreef Tim86 het volgende:
Waarom speelt Kiefer eigenlijk niet de zoon van Donald Sutherland?
Google is your friend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
Waar zijn we met DSM gebleven in Nederland? was dat het einde van seizoen 1? En wanneer begint het weer hier?
quote:
quote:
Dat vind ik wel jammer eigenlijkquote:
Ja, die horen bij elkaar!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer eigenlijk. Nick & Lisa komen wel weer bij elkaar
.
Nee toch, er worden er nog wat opgenomen (en uitgezonden?).quote:
SE1 had ook 10 afleveringen. Dus daar zal het dan bij blijven. Maar de kijkcijfers moeten wel érg dramatisch zijn als ze afleveringen die al op de plank liggen niet gaan uitzenden. Hopelijk stellen ze die dan online beschikbaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie op epguides.com staan dat er 10 afleveringen zijn tot nu toe. Maar de laatste paar hebben geen uitzenddatum dus ik weet het ook niet meer.
Ik kan nergens vinden wanner er weer een uitzending komt.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:31 schreef CarOnline het volgende:
Vandaag geen uitzending begrijp ik?
Gewoon volgende week?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden wanner er weer een uitzending komt.
Ik hoor net dat het volgende week weer isquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden wanner er weer een uitzending komt.
Nou eigenlijk komt het me niet zo heel slecht uit, ik kijk elke vrije minuut Entourage momenteelquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:00 schreef APK het volgende:
Wat tonen ze dan op tv met Thanksgiving?
Beelden uit Irak en Afghanistan?
De aflevering stond gewoon voor 26 november in het schema.
Ik heb gisteren de laatste aflevering van dit seizoen gekeken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef CarOnline het volgende:
Nou eigenlijk komt het me niet zo heel slecht uit, ik kijk elke vrije minuut Entourage momenteel![]()
Ik moet er nog 2, dan heb ik S2 klaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de laatste aflevering van dit seizoen gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk niet dat ze dat alles in één uitzending af kunnen doen
en er moeten er nog 4 worden opgenomen, je weet niet of ze die
nog gaan opnemen, want er is geen nieuw seizoen besteld, maar
misschien dat ze dit seizoen wel volmaken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:On December 10th, 2008 Billy Baldwin appeared on NBC's Today Show asking for fans to support the show by watching the show and by visiting the ABC website and sending nice messages of support to the ABC executives. He said the show is not cancelled, but on hiatus until ABC knows how the midseason replacement shows fare. All cast and sets continue to be contracted and on hold for the time being
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |