Foei !quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:38 schreef Bluezz het volgende:
Ok de pilot bekeken en een NL topic geopend.
Echter... mininova doet zijn ding nu![]()
![]()
Tis nu aprilquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:13 schreef kitchenbreak het volgende:
Nieuwe afleveringen komen waarschijnlik in Maart ivm de writers strike.
Dat heb je welusquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Klopt de laatste 3 afleveringen van seizoen 1 worden voor seizoen 2 uitgezonden volgens wikepedia
[NL] Dirty Sexy Moneyquote:Op woensdag 16 april 2008 18:00 schreef Dandilion het volgende:
bestaat er ook een topic over de afl die nu op net5 worden uitgezonden?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:44 schreef Tazmaniac het volgende:het is officieel, ze komen terug voor een 2e siezoen
eind september
Ik heb 'm in MyEpisodes op 2 oktober staan nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook van deze serie vraag ik me af wanneer het 2e seizoen begint. ABC is traag met bekendmakingen.....
Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar ik heb 1 oktober opstaan..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:03 schreef Addict89 het volgende:
Kickje. Afgelopen vakantie alles achter elkaar gekeken, leuke serie!
[..]
Ik heb 'm in MyEpisodes op 2 oktober staan nu.
Ik ook, in twee dagen heel seizoen 1 er doorheen gejast. Top-serie!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:03 schreef Addict89 het volgende:
Kickje. Afgelopen vakantie alles achter elkaar gekeken, leuke serie!
[..]
Goeie vraag. Zij was tof. Op IMDB staat ze (nog) niet gecredit voor het tweede seizoen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, dit was weer leuk inderdaad. Waar is eigenlijk die tweelingzus van Jeremy gebleven?
blijkbaar komt ze nog wel eens langs als gastrolquote:Armstrong Back In The Money
10 September 2008 11:58 PM, PDT | From wenn.com | See recent WENN news
Actress Samaire Armstrong has been invited back to the TV show she was dropped from as a regular, after tackling "personal issues" in rehab.
The former The O.C. star will return as privileged rich girl Juliet Darling in episodes of Dirty Sexy Money next year, but series creator Craig Wright doesn't think her return to the programme will be permanent.
He tells America's TV Guide magazine, "I want her to stop by when it's fun for her, and then (I'll) send her (character) off on new adventures."
But Wright insists there's no ill feeling between himself and the actress, who checked into a treatment facility after she was dropped from the show in 2007: "We're all on very good terms."
Was te druk met 24quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:48 schreef Tim86 het volgende:
Waarom speelt Kiefer eigenlijk niet de zoon van Donald Sutherland?
Google is your friend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
Waar zijn we met DSM gebleven in Nederland? was dat het einde van seizoen 1? En wanneer begint het weer hier?
quote:
quote:
Dat vind ik wel jammer eigenlijkquote:
Ja, die horen bij elkaar!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer eigenlijk. Nick & Lisa komen wel weer bij elkaar
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |