Nee toch, er worden er nog wat opgenomen (en uitgezonden?).quote:
SE1 had ook 10 afleveringen. Dus daar zal het dan bij blijven. Maar de kijkcijfers moeten wel érg dramatisch zijn als ze afleveringen die al op de plank liggen niet gaan uitzenden. Hopelijk stellen ze die dan online beschikbaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie op epguides.com staan dat er 10 afleveringen zijn tot nu toe. Maar de laatste paar hebben geen uitzenddatum dus ik weet het ook niet meer.
Ik kan nergens vinden wanner er weer een uitzending komt.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:31 schreef CarOnline het volgende:
Vandaag geen uitzending begrijp ik?
Gewoon volgende week?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden wanner er weer een uitzending komt.
Ik hoor net dat het volgende week weer isquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden wanner er weer een uitzending komt.
Nou eigenlijk komt het me niet zo heel slecht uit, ik kijk elke vrije minuut Entourage momenteelquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:00 schreef APK het volgende:
Wat tonen ze dan op tv met Thanksgiving?
Beelden uit Irak en Afghanistan?
De aflevering stond gewoon voor 26 november in het schema.
Ik heb gisteren de laatste aflevering van dit seizoen gekeken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef CarOnline het volgende:
Nou eigenlijk komt het me niet zo heel slecht uit, ik kijk elke vrije minuut Entourage momenteel![]()
Ik moet er nog 2, dan heb ik S2 klaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de laatste aflevering van dit seizoen gekeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |