Ja, want Van Gaal en Advocaat presteerden met een veel betere groep ook heel veel beter dan Van Basten, natuurlijk...quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Als de voorgaande coaches ze wel aan het voetballen kregen en hij niet, dan ligt het echt aan hem hoor. Als ik hem zo hoor praten in de persconferenties lijkt het, zoals Johan Derksen dat zegt, alsof ie totaal geen verstand van voetbal heeft.
Al met al heeft hij zat tijd gehad om in ieder geval wát vastigheden in te bouwen, en dat is hem tot nog toe nog steeds niet gelukt. Marco heeft nog veel te leren en dat mag hij eerst bij een andere club gaan doen voordat hij naar Ajax komt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan bij een land toch niet precies hetzelfde werken als bij een club? Je hebt te maken met wisselende selecties in 2 maanden tijd afhankelijk van schorsingen, blessures en vorm, terwijl je bij een club sowieso een jaar lang met dezelfde 20 spelers kan werken en dagelijks kan trainen. Daar heb je dan een toch veel grotere invloed op om jouw visie en wensen op over te brengen dan een groep van 20 die nooit hetzelfde is door externe invloeden en bij elkaar komt voor een lullig wedstrijdje tegen Albanie midden in een druk seizoen?
Nou wat is zijn oplossing?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef toma het volgende:
[..]
hij heeft juist wel oplossingen maar niemand snapt m
Heb je gelijk in. Maar daar moet je bij incalculeren dat de resultaten goed zijn met zo'n ongelofelijk ongebalanceerde ploeg als die van Oranje.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Al met al heeft hij zat tijd gehad om in ieder geval wát vastigheden in te bouwen, en dat is hem tot nog toe nog steeds niet gelukt. Marco heeft nog veel te leren en dat mag hij eerst bij een andere club gaan doen voordat hij naar Ajax komt.
Van Gaal liet ze tenminste wel een stuk attractiever voetballen. Advocaat is net zo slecht als van Basten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want Van Gaal en Advocaat presteerden met een veel betere groep ook heel veel beter dan Van Basten, natuurlijk...
Ik vergat een 'vastigheid' te noemen die er wel is: Edwin van der Sar.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar daar moet je bij incalculeren dat de resultaten goed zijn met zo'n ongelofelijk ongebalanceerde ploeg als die van Oranje.
Als ik jou vraag wat je liever hebt, met attractief voetbal Feyenoord kansloos 9e zien worden in de competitie of met hotseknotsevoetbal kampioen worden, welke kies je dan? De prestaties van Van Gaal waren dramatisch. Overigens was ook het voetbal destijds niet bijster attractief, en kon Van Gaal nog gewoon over de overblijfselen van een van de beste elftallen ter wereld omstreeks 1998 spelen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:01 schreef Steeven het volgende:
Van Gaal liet ze tenminste wel een stuk attractiever voetballen. Advocaat is net zo slecht als van Basten.
Die rus is er gek genoeg voor.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Silenus het volgende:
Haha, Hans Kraaij sr. denkt dat Ajax tussen de 5 en de 10 miljoen vangt voor Henk.
Wat is er met die man gebeurd zeg.
Kan bestquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Silenus het volgende:
Haha, Hans Kraaij sr. denkt dat Ajax tussen de 5 en de 10 miljoen vangt voor Henk.
Voor een coach onder druk met een contract voor 8 maanden? Sure.quote:
Geloof me, de nouveau riche van Rusland en ook Oekraine weten niet wat ze met hun geld aanmoeten en smijten het in het rond.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Voor een coach onder druk met een contract voor 8 maanden? Sure.
snap jij t hele verhaal wel?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Voor een coach onder druk met een contract voor 8 maanden? Sure.
Aha, vandaar dat Roman afgelopen zomer er weer 250 miljoen tegenaan gegooid heeft?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geloof me, de nouveau riche van Rusland en ook Oekraine weten niet wat ze met hun geld aanmoeten en smijten het in het rond.
Met die instelling is hij niet rijk geworden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
snap jij t hele verhaal wel?
hij wilt toch NU een nieuwe trainer niet over 8 maanden? wat maakt hem t nou uti wat t kost hij heeft toch geld zat
Dat wil ik best van je aannemen. Maar de tijd dat Chelsea 3 of 4x te veel voor een speler, of in dit geval trainer, neerlegt ligt ook al achter ons.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Chelsea is wat anders dan Abramovich. En de Russische mentaliteit is anders dan de Engelse.
In de aanbieding bij Real Madrid doen dan.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat wil ik best van je aannemen. Maar de tijd dat Chelsea 3 of 4x te veel voor een speler, of in dit geval trainer, neerlegt ligt ook al achter ons.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:19 schreef Nashje het volgende:
2 miljoen ¤2,- krijgen voor de smoezenman zou ik al lekker vinden. Voor 10 miljoen ¤10,-- krijgen ze er Colin gratis bij!
Denk dat ze daar eerder korting voor willen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:19 schreef Nashje het volgende:
2 miljoen krijgen voor de smoezenman zou ik al lekker vinden. Voor 10 miljoen krijgen ze er Colin gratis bij!
Geld toe bedoel je?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat ze daar eerder korting voor willen.
"Ik wil met Ajax kampioen worden" is een nietszeggende zin. Het is natuurlijk anders dan "Ik ga met Ajax kampioen worden". Hij heeft zijn woorden zorgvuldig gekozen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:18 schreef w00h00 het volgende:
Ik hoor het Henk nog zeggen vrijdag: ''Ik wil met Ajax kampioen worden.''
laffe hond. Om deze reden mag hij nog liever vandaag als morgen oprotten.
Koster aanstellen met De Boer er misschien erbij voor de ervaring en tot de zomer flink reorganiseren.
Alle bedragen die hij schatte, waren zo goed als het dubbele a driedubbele van wat realistische bedragen zijn. Hij had nog zoiets, dat Chelsea afgelopen zomer 200 miljoen had uitgegeven of iets dergelijks...quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Silenus het volgende:
Rommedahl wat mij betreft ook.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
co...lin vooral. Die heeft hopelijk z'n laatste wedstrijd voor Ajax al gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |