quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:19 schreef Noshiba het volgende:
Oprotten met Rommedahl en Colin, dan mag henk van mij nog een kansje wagen!
Had het gevoel dat hij niet durfde te schieten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja pfff die Rommedahl had me toch een kans vlak voor rust![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is het rascistisch als ik het met Perez eens ben wat betreft Urby?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had het gevoel dat hij niet durfde te schieten.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:37 schreef SteveBallmer het volgende:
"Ik had het gevoel dat Siem vandaag ging scoren, daarom bracht ik hem erin.""![]()
Yep laat de jonkies maar wat vaker spelen, misschien is dat de sleutel tot een wat succesvollere fase.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er met die gozer aan de hand is. Moeten we soms met een brandende pook "SPEEL GODVERDOMME EENS NIET ZO NONCHALANT" op z'n voorhoofd schrijven?
Elke wedstrijd weer, tijd dat ie gewoon wissel komt te staan.
Oprotten met die klootzak ja. Ik ben hem spuugzatquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er met die gozer aan de hand is. Moeten we soms met een brandende pook "SPEEL GODVERDOMME EENS NIET ZO NONCHALANT" op z'n voorhoofd schrijven?
Elke wedstrijd weer, tijd dat ie gewoon wissel komt te staan.
"Ik had het gevoel dat Siem vandaag ging scoren, daarom bracht ik hem erin.""![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Eerste doelpunt is overigens de fout van Jaap Stam, die na zijn rush de Ajax-verdediging in problemen brengt.
Vind ik niet. Hij werd helemaal niet aangepakt en kon gewoon doorlopen tot in het strafschopgebied. Dat dan de rest van het team dat gat niet opvangt is gewoon slecht, maar ik geef Stam niet de schuld.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Eerste doelpunt is overigens de fout van Jaap Stam, die na zijn rush de Ajax-verdediging in problemen brengt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nouja, v. Halst zei het ook al, de verdediging staat gewoon totaal niet op z'n plaats, ogararu die helemaal verkeerd loopt, urby aan de verkeerde kant.
Jaap maakt vaker dit soort rushes, dan nemen ze wel de goede posities in, ik vind niet dat je dit jaap mag aanrekenen!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef Wooldoor het volgende:
Van Suarez en Huntelaar kan je op aan, dat zijn de enigen die een beetje niveau halen samen met Heitinga.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:48 schreef Mr.Mills het volgende:
Het is verdomme toch ook van de zotten dat echt iedereen vooraf aan het seizoen ziet dat Ajax ook verdedigend versterkt moet worden, maar elk fucking jaar is de technische staf "tevreden" met de "huidige selectie". En dan twee maanden later maar weer zielig doen, bah.
Heitinga vond ik tegenvallen vandaag, net als Gabri. Gabri speelt het beste als er een aanvallende speler voor hem staat, niet de ook verdedigend ingestelde Delorge. Was goed dat Henk hem wisselde anders had hij vast rood gehad. Had hij al kunnen hebben toen hij geen afstand nam bij een vrije trap.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef Wooldoor het volgende:
Van Suarez en Huntelaar kan je op aan, dat zijn de enigen die een beetje niveau halen samen met Heitinga.
Die heb ik liever dan Urby ja!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:50 schreef jna het volgende:
Met Colin erbij zou zo'n verdedigingsfout nooit zijn gemaakt
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:53 schreef Noshiba het volgende:
Die buitenspelers van ons![]()
er is maar 1 man die ons redden kan!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Die helpt ons langs Utrechtquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
Kan ik hier ook uithuilen?
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De snelste speler die ik ooit in het echt gezien heb.. Rommendahl is daar vergeleken niks bij.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:06 schreef Chadi het volgende:
Ach ja .. Zoals die kle zei Ougararo had moeten inzakken of desnoods de middenvelder
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij werd helemaal niet aangepakt en kon gewoon doorlopen tot in het strafschopgebied. Dat dan de rest van het team dat gat niet opvangt is gewoon slecht, maar ik geef Stam niet de schuld.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan heb je Ismael "De kwieke hazenwindhond" Urzaiz nog nooit zien spelen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan heb je Ismael "De kwieke hazenwindhond" Urzaiz nog nooit zien spelen.
babagidaquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:53 schreef Noshiba het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Wooldoor het volgende:
wtf er zijn gewoon mensen die voor van Basten hebben gekozen :S
ik vind Koeman nog steeds een slechte coach. Ookal werd hij vorig seizoen kampioen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:57 schreef KELDER het volgende:
[..]
waaronder ik, niks liever als een falende coach bij je grootste concurrent
veel van jullie waren toch ook zo blij toen ronald koeman bij PSV kwam
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef toma het volgende:
http://www.ajaxonline.org/ net als www.afca.nl ook op zwart.
Adrie Koster = Hoofd jeugdopleidingen bij Ajax. Ex-trainer van RKC en wordt waarschijnlijk de interim trainer wanneer Henk weg gaat.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:58 schreef BobRooney het volgende:
Wie is Koster?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's echt de ultieme horrorkeuze inderdaad...dat is zeker iemand zonder visie voor de lange termijn
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:00 schreef keijz het volgende:
[..]
Hoezo zonder visie voor de lange termijn?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zullen wel fnoorders of andere Ajax-haters geweest zijn, kan haast niet anders
lijkt me ook niet echt een type om trainer te worden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:05 schreef Trancelocator het volgende:
Heeft Dennis Bergkamp zijn trainersdiploma al?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten zou een prima clubcoach zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten zou een prima clubcoach zijn.
Heb je gelijk in. Was als nietszeggend proefballonnetje bedoeld. Ik denk wel dat hij op tactisch gebied sterk zou zijn. Een intelligent iemand met veel voetbalinzicht.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
lijkt me ook niet echt een type om trainer te worden.
Seedorf in tegendeel wel.
quote:De trouwe fans worden al jaren voor de gek gehouden met beleidsplannen, die niets van doen hebben met de realiteit. Met name John Jaakke ligt niet wakker van alle kritiek. Hij blijft vrolijk lachen en schudt bestuurders van de tegenstander met een big smile de hand na wéér een slecht resultaat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
haha hoorde net de verslaggever bij Twenten dat Hans van der Zee een nieuwe trainer aan het scouten is in Enschede.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op? Die pannekoek mag dan een geweldige voetballer geweest zijn, maar eerst mag hij het eens gaan laten zien bij een Sparta ofzo, niet meteen bij Ajax!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De visie en gedachtegang die Van Basten volgt en in zijn hoofd heeft zou perfect bij Ajax passen. De clubcoach Van Basten is nu bondscoach en dat gaat niet goed samen. Hij denkt en wil werken als een clubcoach, maar kan dat niet als je een selectie maar een keer in de zoveel tijd twee trainingen hebt.
Verder is de kritiek wat er nu is over bijv wisselend selectiebeleid - dat is geen issue bij een club. Ik denk dat hij zeker spelers zodanig kan beïnvloeden dat ze nog enkele jaren langer bij Ajax blijven en niet te snel het buitenland op zoeken. En dat hij al zijn ervaring en kwaliteiten als speler ook als coach kan overbrengen op zijn spelers.
Goed punt, dat laatste.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie het ook wel zitten in Van Basten, omdat ik het bondscoachschap niet valt te vergelijken met het trainen van een club. Bovendien heeft de naam Van Basten ook wel potentie bij toekomstige aanwinsten uit het buitenland.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie het ook wel zitten in Van Basten, omdat ik het bondscoachschap niet valt te vergelijken met het trainen van een club. Bovendien heeft de naam Van Basten ook wel potentie bij toekomstige aanwinsten uit het buitenland.
Van B heeft een veel grotere naam dan deze drie.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net als Koeman, Wouters en Blind bedoel jeVan Basten als coach wordt een regelrechte ramp.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net als Koeman, Wouters en Blind bedoel je![]()
Omdat hij dat nooit van zijn leven zal doen.quote:
buiten dat is het wel een optiequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Omdat hij dat nooit van zijn leven zal doen.
Dan kom je al snel bij Stevens of Jol terecht.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Wooldoor het volgende:
Ok even schelden in de kerk maar ik zou een type van Marwijk wel graag willen zien.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad die man lult alleen maar makkelijk vanaf de zijlijn.
hij blijft toch één van de meest succesvolle coaches ter wereld. Zoveel lulkoek zal het dan wel niet zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad die man lult alleen maar makkelijk vanaf de zijlijn.
the Sunquote:........
Intussen meldt The Observer dat ook het takenpakket voor Henk Ten Cate al bekend is. De Amsterdammer moet Chelsea weer inventief en aanvallend laten voetballen, volgens het model waarmee hij bij Barcelona samen met Frank Rijkaard fuore maakte
........
the Guardianquote:Rommedahl praise for Ten Cate
By ANTONY KASTRINAKIS
DENNIS ROMMEDAHL predicts that Henk ten Cate will turn Chelsea into the attacking force owner Roman Abramovich dreams of.
The former Charlton ace was signed by Ten Cate for Ajax last July and is convinced his way of playing will enchant Blues fans.
The winger said: “He is keen on attacking football. He has clear ideas of what he wants. He wants us to play football and create chances. He doesn’t tell us to go out and stand our ground and hope for the best.
“It is go out, play football and win. He is mentally strong, shows he’s the boss and commands the respect and admiration of the players.”
Rommedahl admitted the Ajax players are anxious about their future.
He added: “He hasn’t spoken to the players about the situation.
“If he should go it’s a step forward for him personally.
“For us he leaves behind, it’s difficult to say. Some players might be worried.”
quote:Concerned by Grant's travails in his two Premier League matches as manager - he travels to Bolton this afternoon with just one point won and without a goal scored - Chelsea initiated the appointment of Henk ten Cate as first-team coach ahead of the Valencia tie. Recommended by chief scout Frank Arnesen, the Dutchman will join Chelsea once a compensation package is agreed with current employers Ajax. Ten Cate, whose relationship with Ajax deteriorated amid disputes over player recruitment and early exits from both the Champions League and Uefa Cup, has already agreed a weekly wage of £40,000 at Stamford Bridge.
An abrasive, forthright individual, the 52-year-old was Frank Rijkaard's assistant as Barcelona won the Spanish league and European Cup. Though Ten Cate emphasised his central role in those successes on leaving Barca in 2006, he acted primarily as a dressing-room enforcer with Rijkaard selecting the team, tactics and training regime.
At Chelsea, he will be expected to deliver an inventive, attacking game based on the Barcelona model, while indulging Abramovich's whims in team selection, but will be given a degree of autonomy over training and man-management. Grant's intention is to pair Ten Cate with a 'British' assistant coach, who may be Steve Clarke. While the Scot has been unsettled by Chelsea's change of management, a decision has yet to be taken on his future at the club.
'some players might be worried'quote:
Dat zal best hoor. Maar tegenwoordig is het net Wilders die man.. roept allemaal dingen die we ook weten maar oplossingen ho maar.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef toma het volgende:
[..]
hij blijft toch één van de meest succesvolle coaches ter wereld. Zoveel lulkoek zal het dan wel niet zijn.
co...lin vooral. Die heeft hopelijk z'n laatste wedstrijd voor Ajax al gespeeld.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:32 schreef Steeven het volgende:
[..]
'some players might be worried'. Ja duh, Urzaiz en co. zien de bui al hangen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
co...lin vooral. Die heeft hopelijk z'n laatste wedstrijd voor Ajax al gespeeld.
hij heeft juist wel oplossingen maar niemand snapt mquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zal best hoor. Maar tegenwoordig is het net Wilders die man.. roept allemaal dingen die we ook weten maar oplossingen ho maar.
NU.nlquote:'Henk ten Cate vertrekt bij Ajax'
Uitgegeven: 7 oktober 2007 22:07
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2007 22:29
AMSTERDAM - Henk ten Cate lijkt zijn laatste wedstrijd als coach van Ajax te hebben meegemaakt. De Amsterdammer kan als veldtrainer aan de slag bij Chelsea.
ANP
Verschillende media meldden dit weekend dat Henk ten Cate aan de slag gaat bij Chelsea. De coach liet zelf aan RTL Voetbal weten de onderhandelingen tussen Ajax en de Londenaren af te wachten. "Als de clubs eruit komen dan is de kans aanwezig dat ik vertrek," aldus Ten Cate.
De huidige Chelsea-coach Avram Grant liet al weten in Ten Cate de ideale man te zien voor de Londenaren. RTL voetbal verklaarde contact te hebben gehad met Chelsea, die op hun beurt aangaven maandag met meer informatie naar buiten te komen.
Ajax zelf onthoudt zich van commentaar. Wel gaven ze eerder aan in onderhandeling zijn met Chelsea over een afkoopsom.
je weet dat Koster is gedegradeerd met RKC?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Het heeft iets langer (lees 1,5 jaar) geduurd dan gepland, maar vanaf nu gaat Ajax alleen maar progressie boeken.
Koster maakt ons dit seizoen kampioen, blijft trainer van Ajax en volgend seizoen halen we de kwartfinale van de CL en pakken we de dubbel.
Mark my words.
Ik tekenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Het heeft iets langer (lees 1,5 jaar) geduurd dan gepland, maar vanaf nu gaat Ajax alleen maar progressie boeken.
Koster maakt ons dit seizoen kampioen, blijft trainer van Ajax en volgend seizoen halen we de kwartfinale van de CL en pakken we de dubbel.
Mark my words.
Ok zoniet komen we je opzoekenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Mark my words.
Je kan bij een land toch niet precies hetzelfde werken als bij een club? Je hebt te maken met wisselende selecties in 2 maanden tijd afhankelijk van schorsingen, blessures en vorm, terwijl je bij een club sowieso een jaar lang met dezelfde 20 spelers kan werken en dagelijks kan trainen. Daar heb je dan een toch veel grotere invloed op om jouw visie en wensen op over te brengen dan een groep van 20 die nooit hetzelfde is door externe invloeden en bij elkaar komt voor een lullig wedstrijdje tegen Albanie midden in een druk seizoen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef Trancelocator het volgende:
Tja Van Basten...
Het argument dat hij bij een club meer tijd krijgt om aan een team te bouwen vind ik nogal zwak. Met Oranje is hij al ruim drie jaar bezig, en hij heeft de ploeg nog steeds niet aan het voetballen gekregen. Het spel is waarschijnlijk wel gebaseerd op een voetbalvisie, maar daar is niets van te zien. Het hangt af van toevalligheden. En dat terwijl hij de beschikking heeft over het beste wat het Nederlands voetbal te bieden heeft.
Is goed. Zal 't bier vast koud zettenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ok zoniet komen we je opzoeken![]()
Als de voorgaande coaches ze wel aan het voetballen kregen en hij niet, dan ligt het echt aan hem hoor. Als ik hem zo hoor praten in de persconferenties lijkt het, zoals Johan Derksen dat zegt, alsof ie totaal geen verstand van voetbal heeftquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan bij een land toch niet precies hetzelfde werken als bij een club? Je hebt te maken met wisselende selecties in 2 maanden tijd afhankelijk van schorsingen, blessures en vorm, terwijl je bij een club sowieso een jaar lang met dezelfde 20 spelers kan werken en dagelijks kan trainen. Daar heb je dan een toch veel grotere invloed op om jouw visie en wensen op over te brengen dan een groep van 20 die nooit hetzelfde is door externe invloeden en bij elkaar komt voor een lullig wedstrijdje tegen Albanie midden in een druk seizoen?
Ja, want Van Gaal en Advocaat presteerden met een veel betere groep ook heel veel beter dan Van Basten, natuurlijk...quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Als de voorgaande coaches ze wel aan het voetballen kregen en hij niet, dan ligt het echt aan hem hoor. Als ik hem zo hoor praten in de persconferenties lijkt het, zoals Johan Derksen dat zegt, alsof ie totaal geen verstand van voetbal heeft.
Al met al heeft hij zat tijd gehad om in ieder geval wát vastigheden in te bouwen, en dat is hem tot nog toe nog steeds niet gelukt. Marco heeft nog veel te leren en dat mag hij eerst bij een andere club gaan doen voordat hij naar Ajax komt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan bij een land toch niet precies hetzelfde werken als bij een club? Je hebt te maken met wisselende selecties in 2 maanden tijd afhankelijk van schorsingen, blessures en vorm, terwijl je bij een club sowieso een jaar lang met dezelfde 20 spelers kan werken en dagelijks kan trainen. Daar heb je dan een toch veel grotere invloed op om jouw visie en wensen op over te brengen dan een groep van 20 die nooit hetzelfde is door externe invloeden en bij elkaar komt voor een lullig wedstrijdje tegen Albanie midden in een druk seizoen?
Nou wat is zijn oplossing?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef toma het volgende:
[..]
hij heeft juist wel oplossingen maar niemand snapt m
Heb je gelijk in. Maar daar moet je bij incalculeren dat de resultaten goed zijn met zo'n ongelofelijk ongebalanceerde ploeg als die van Oranje.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Al met al heeft hij zat tijd gehad om in ieder geval wát vastigheden in te bouwen, en dat is hem tot nog toe nog steeds niet gelukt. Marco heeft nog veel te leren en dat mag hij eerst bij een andere club gaan doen voordat hij naar Ajax komt.
Van Gaal liet ze tenminste wel een stuk attractiever voetballen. Advocaat is net zo slecht als van Basten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want Van Gaal en Advocaat presteerden met een veel betere groep ook heel veel beter dan Van Basten, natuurlijk...
Ik vergat een 'vastigheid' te noemen die er wel is: Edwin van der Sar.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar daar moet je bij incalculeren dat de resultaten goed zijn met zo'n ongelofelijk ongebalanceerde ploeg als die van Oranje.
Als ik jou vraag wat je liever hebt, met attractief voetbal Feyenoord kansloos 9e zien worden in de competitie of met hotseknotsevoetbal kampioen worden, welke kies je dan? De prestaties van Van Gaal waren dramatisch. Overigens was ook het voetbal destijds niet bijster attractief, en kon Van Gaal nog gewoon over de overblijfselen van een van de beste elftallen ter wereld omstreeks 1998 spelen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:01 schreef Steeven het volgende:
Van Gaal liet ze tenminste wel een stuk attractiever voetballen. Advocaat is net zo slecht als van Basten.
Die rus is er gek genoeg voor.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Silenus het volgende:
Haha, Hans Kraaij sr. denkt dat Ajax tussen de 5 en de 10 miljoen vangt voor Henk.
Wat is er met die man gebeurd zeg.
Kan bestquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Silenus het volgende:
Haha, Hans Kraaij sr. denkt dat Ajax tussen de 5 en de 10 miljoen vangt voor Henk.
Voor een coach onder druk met een contract voor 8 maanden? Sure.quote:
Geloof me, de nouveau riche van Rusland en ook Oekraine weten niet wat ze met hun geld aanmoeten en smijten het in het rond.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Voor een coach onder druk met een contract voor 8 maanden? Sure.
snap jij t hele verhaal wel?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Voor een coach onder druk met een contract voor 8 maanden? Sure.
Aha, vandaar dat Roman afgelopen zomer er weer 250 miljoen tegenaan gegooid heeft?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geloof me, de nouveau riche van Rusland en ook Oekraine weten niet wat ze met hun geld aanmoeten en smijten het in het rond.
Met die instelling is hij niet rijk geworden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
snap jij t hele verhaal wel?
hij wilt toch NU een nieuwe trainer niet over 8 maanden? wat maakt hem t nou uti wat t kost hij heeft toch geld zat
Dat wil ik best van je aannemen. Maar de tijd dat Chelsea 3 of 4x te veel voor een speler, of in dit geval trainer, neerlegt ligt ook al achter ons.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Chelsea is wat anders dan Abramovich. En de Russische mentaliteit is anders dan de Engelse.
In de aanbieding bij Real Madrid doen dan.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat wil ik best van je aannemen. Maar de tijd dat Chelsea 3 of 4x te veel voor een speler, of in dit geval trainer, neerlegt ligt ook al achter ons.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:19 schreef Nashje het volgende:
2 miljoen ¤2,- krijgen voor de smoezenman zou ik al lekker vinden. Voor 10 miljoen ¤10,-- krijgen ze er Colin gratis bij!
Denk dat ze daar eerder korting voor willen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:19 schreef Nashje het volgende:
2 miljoen krijgen voor de smoezenman zou ik al lekker vinden. Voor 10 miljoen krijgen ze er Colin gratis bij!
Geld toe bedoel je?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat ze daar eerder korting voor willen.
"Ik wil met Ajax kampioen worden" is een nietszeggende zin. Het is natuurlijk anders dan "Ik ga met Ajax kampioen worden". Hij heeft zijn woorden zorgvuldig gekozen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:18 schreef w00h00 het volgende:
Ik hoor het Henk nog zeggen vrijdag: ''Ik wil met Ajax kampioen worden.''
laffe hond. Om deze reden mag hij nog liever vandaag als morgen oprotten.
Koster aanstellen met De Boer er misschien erbij voor de ervaring en tot de zomer flink reorganiseren.
Alle bedragen die hij schatte, waren zo goed als het dubbele a driedubbele van wat realistische bedragen zijn. Hij had nog zoiets, dat Chelsea afgelopen zomer 200 miljoen had uitgegeven of iets dergelijks...quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Silenus het volgende:
Rommedahl wat mij betreft ook.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
co...lin vooral. Die heeft hopelijk z'n laatste wedstrijd voor Ajax al gespeeld.
Wanneer begrijpen die koekenbakkers nou eens dat je je club moet STEUNEN als het kut gaat.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef toma het volgende:
http://www.ajaxonline.org/ net als www.afca.nl ook op zwart.
Ja, ik begrijp dit ook niet helemaal. Wat voor zin heeft dit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanneer begrijpen die koekenbakkers nou eens dat je je club moet STEUNEN als het kut gaat.
Gek genoeg komt de meeste dreiging van hem, op Suarez na dan.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanneer begrijpen die koekenbakkers nou eens dat je je club moet STEUNEN als het kut gaat.
Misschien denken ze dat het indruk maakt ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dit ook niet helemaal. Wat voor zin heeft dit.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:40 schreef Cordoba32 het volgende:
Blind terug als trainer
Rommedahl was dan ook een breedte aankoop. In die rol vind ik hem nog wel voldoen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek genoeg komt de meeste dreiging van hem, op Suarez na dan.
Alleen kan ie daarna niets meer met de bal.
Inderdaad, dat wordt een kut-aankoopbeleid (vriendjes) en eigenwijs 4-3-3 met de punt naar achteren.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat past juist totaal niet bij het Ajax van nu. 10-20 jaren geleden was hij mischien wel geschikt maar als hij nu trainer wordt gaat het compleet fout. Hij zal koste wat kost 4-3-3 gaan spelen en dat kan gewoon niet meer.
Ik vergeef het je omdat het nog vroeg is, maar wat is dit nou voor suf antwoordquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:40 schreef Cordoba32 het volgende:
Blind terug als trainer
Iedereen in de voetbalwereld is vriendjes met Van Basten. Ik heb mijn twijfels of Van Basten het zal maken bij Ajax, maar een ding is zeker: wanneer hij aanschuift aan de onderhandelingstafel met een bepaalde speler, zal dat iemand eerder over de streep trekken als met welke andere coach die we sinds Cruijff hebben gehad.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, dat wordt een kut-aankoopbeleid (vriendjes) en eigenwijs 4-3-3 met de punt naar achteren.![]()
Maakt meer indruk dan Adri Koster en Hennie Spijkerman inderdaad. Plus Marco heeft zoveel geluk aan zijn kont hangen, dat we wel kampioen moeten worden!quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:51 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen in de voetbalwereld is vriendjes met Van Basten. Ik heb mijn twijfels of Van Basten het zal maken bij Ajax, maar een ding is zeker: wanneer hij aanschuift aan de onderhandelingstafel met een bepaalde speler, zal dat iemand eerder over de streep trekken als met welke andere coach die we sinds Cruijff hebben gehad.
Te voorbarig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt een kut-aankoopbeleid (vriendjes) en eigenwijs 4-3-3 met de punt naar achteren.![]()
Denk dat half AZ hem dan naar Ajax volgt plus nog wat oud-AZ'ers (Denny Landzaat) bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:51 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen in de voetbalwereld is vriendjes met Van Basten. Ik heb mijn twijfels of Van Basten het zal maken bij Ajax, maar een ding is zeker: wanneer hij aanschuift aan de onderhandelingstafel met een bepaalde speler, zal dat iemand eerder over de streep trekken als met welke andere coach die we sinds Cruijff hebben gehad.
Ajax (hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de KNVB) is de beste voetbalclub van Nederland, ook onze trainer/coach moet daarom een absolute topper zijn. Waarom iemand die ervaring heeft opgedaan bij Jong Ajax en daarna vier jaar lang niet overtuigt met Oranje? Puur op basis van zijn verleden als voetballer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Te voorbarig.
En nogmaals, is wat anders dan NL-elftal waar je je spelers een keer of 4 per jaar een paar dagen ziet.
Bij Jong-Ajax deed hij het beter dan alles wat daarna is gekomen iig.
Omdat het bij jong-Ajax prima ging?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax (hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de KNVB) is de beste voetbalclub van Nederland, ook onze trainer/coach moet daarom een absolute topper zijn. Waarom iemand die ervaring heeft opgedaan bij Jong Ajax en daarna vier jaar lang niet overtuigt met Oranje? Puur op basis van zijn verleden als voetballer?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat het nog vroeg is, maar wat is dit nou voor suf antwoord. En wie de neuk is Van Wijk nou weer? Iemand van KLM? Geweldig hoor.
Denk het wel ja, maar wij hoeven geen absolute topper te hebben. Blind heeft het in mijn ogen beter gedaan dan Ten Cate. Van Basten is een Ajax man, dat willen we allemaal toch. Ik wil hem best een kans geven, omdat ik denk dat het bondscoachschap en clubtrainer heel verschillend ligt. En anders moet ie maar in het bestuur komen ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax (hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de KNVB) is de beste voetbalclub van Nederland, ook onze trainer/coach moet daarom een absolute topper zijn. Waarom iemand die ervaring heeft opgedaan bij Jong Ajax en daarna vier jaar lang niet overtuigt met Oranje? Puur op basis van zijn verleden als voetballer?
Ik denk dat dat verschrikkelijk voorbarig is. Buiten het feit dat AZ de spelers niet laat vertrekken naar Ajax en Denny Landzaat ook niet zomaar bij Wigan weg zal gaan (en uberhaupt geen vaste basisspeler is bij Van Basten), weet je in elk geval dat Van Basten heel veel zal gaan werken met jeugdspelers.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat half AZ hem dan naar Ajax volgt plus nog wat oud-AZ'ers (Denny Landzaat) bijvoorbeeld.![]()
Dus omdat Blind zich plaatste voor de CL heeft ie het beter gedaan dan Ten Cate?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk het wel ja, maar wij hoeven geen absolute topper te hebben. Blind heeft het in mijn ogen beter gedaan dan Ten Cate. Van Basten is een Ajax man, dat willen we allemaal toch. Ik wil hem best een kans geven, omdat ik denk dat het bondscoachschap en clubtrainer heel verschillend ligt. En anders moet ie maar in het bestuur komen ofzo.
Blind had geen Stam en Davids natuurlijk, maar die heeft er ook niet bijster veel aan gedaan om Van der Vaart en De Jong te behouden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus omdat Blind zich plaatste voor de CL heeft ie het beter gedaan dan Ten Cate?
Je vergeet gemakshalve even dat we met samengeknepen billen 5de werden en het voetbal zowaar nog slechter was dan onder HtC? En Blind had ook nog eens betere spelers tot zijn beschikking,
Ten Cate heeft vrij weinig gehad aan Davids dit seizoen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:09 schreef twi het volgende:
[..]
Blind had geen Stam en Davids natuurlijk, maar die heeft er ook niet bijster veel aan gedaan om Van der Vaart en De Jong te behouden.
Maar inderdaad. Bovendien heeft Ajax de playoffs afgelopen seizoen vrij overtuigend gewonnen van de op dat moment twee beste ploegen in de playoffs, waar Blind het geluk had dat AZ zich verslikte in Groningen.
Ach, het "ik-mag-je-gehalte" is duidelijk aanwezig en je denkt toch niet dat Marco van Basten ineens helemaal veranderd als hij clubcoach wordt? Sowieso botst Van Basten met de grote namen, denk dus dat Edgar Davids sowieso stopt als Van Basten komt. Ook zal hij inderdaad blind vasthouden aan zijn eigen visie, ook al is daar helemaal geen draagvlak voor. Ik zie het absoluut niet zitten in Van Basten als opvolger van Henk ten Cate, dan zie ik nog liever dat ze Adrie Koster een contract tot medio 2010 geven!quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verschrikkelijk voorbarig is. Buiten het feit dat AZ de spelers niet laat vertrekken naar Ajax en Denny Landzaat ook niet zomaar bij Wigan weg zal gaan (en uberhaupt geen vaste basisspeler is bij Van Basten), weet je in elk geval dat Van Basten heel veel zal gaan werken met jeugdspelers.
Je moet niet vergeten dat Oranje een heel ongebalanceerde selectie heeft. Slechts 1 echte linksbuiten (Robben), 4 spelverdelers van Europees topniveau, waarvan er 1 linksbenige het liefste vanaf rechts speelt, een handvol spitsen en een goede keeper. Ik bedoel, je wilt je beste spelers opstellen, maar dat kan nu eenmaal niet wegens het gebrek aan rechtsbuitens.
Wat tegen Van Basten spreekt is dat hij niet de formatie gebruikt waar hij de spelers voor heeft, maar de spelers tevergeefs probeert te gebruiken in een systeem wat hij voor ogen heeft.
Met dat systeem is denk ik in principe niets fout, alleen de invulling die naar binnen trekkende vleugelspelers daaraan geven zorgt voor de slechte speelwijze.
Als je naar de resultaten kijkt heeft Blind het gewoon beter gedaan. Je wordt dan wel 5e, maar 5e is tegenwoordig play-offs en die play-offs hebben we gewonnen waardoor we alsnog de vr CL in mochten. En die werd ook nog eens gewonnen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus omdat Blind zich plaatste voor de CL heeft ie het beter gedaan dan Ten Cate?
Je vergeet gemakshalve even dat we met samengeknepen billen 5de werden en het voetbal zowaar nog slechter was dan onder HtC? En Blind had ook nog eens betere spelers tot zijn beschikking,
Hoe kortzichtig kan je zijn?
Ach, als Jol komt is Davids ook weg hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het "ik-mag-je-gehalte" is duidelijk aanwezig en je denkt toch niet dat Marco van Basten ineens helemaal veranderd als hij clubcoach wordt? Sowieso botst Van Basten met de grote namen, denk dus dat Edgar Davids sowieso stopt als Van Basten komt. Ook zal hij inderdaad blind vasthouden aan zijn eigen visie, ook al is daar helemaal geen draagvlak voor. Ik zie het absoluut niet zitten in Van Basten als opvolger van Henk ten Cate, dan zie ik nog liever dat ze Adrie Koster een contract tot medio 2010 geven!
Van de Vaart, Babel, Sneijder, De Jong (die deed het prima toen) zijn imo wel wat beter dan wat er nu op het middenveld staat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je naar de resultaten kijkt heeft Blind het gewoon beter gedaan. Je wordt dan wel 5e, maar 5e is tegenwoordig play-offs en die play-offs hebben we gewonnen waardoor we alsnog de vr CL in mochten. En die werd ook nog eens gewonnen.
Blind betere spelers? Daar ben ik het toch wel mee oneens. Denk niet dat ik de enige ben.
Kijk dan nog even een keer. Blind heeft het belachelijk slecht gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je naar de resultaten kijkt heeft Blind het gewoon beter gedaan.
Nog slechter dan Jantje W als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:18 schreef Fathom het volgende:
[..]
Kijk dan nog even een keer. Blind heeft het belachelijk slecht gedaan.
Marco van Basten heeft niets met grote namen, houdt vast aan zijn visie ondanks dat zijn spelers er niet geschikt voor zijn en heeft op zijn tijd een raar inconsequent selectiebeleid.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, het "ik-mag-je-gehalte" is duidelijk aanwezig en je denkt toch niet dat Marco van Basten ineens helemaal veranderd als hij clubcoach wordt?
Dat is inderdaad wat ik van Ten Cate wel mag. Hij is licht ontvlambaar, kan niet tegen z'n verlies en ondanks dat het lijkt alsof het kwijl elke seconde uit zijn mondhoek zou kunnen gaan lopen is hij in elk geval betrokken bij de wedstrijden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:12 schreef Cheiron het volgende:
Blind zat het de laatste 15-20 wedstrijden wel als een norse holbewoner op de bank. Diep weggedoken in zijn jas, amper ngo betrokken bij de wedstrijd. Dat vond ik met name vervelend aan het tijdperk Blind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |