abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53780195
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:00 schreef Iblis het volgende:
Als je een foto van een vrouw ziet over wier gezicht een man geėjaculeerd heeft
Bron?
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:02:31 #202
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780202
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Mij wel ... geweldig.
http://nl.youtube.com/watch?v=-L-7ZucYJvE

Ik wens je veel succes. Ik zal wel een wijf zijn, maar ik kan het niet uitzitten zonder tranen in mijn ogen. De wetenschap dat de hersens van dat wurmpje zijn weggevreten zonder die ziekte, nee.
pi_53780205
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:58 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat je dat wel weet zonder die foto's ooit te hebben gezien. Een vroege miskraam zou je ook helemaal van slag brengen? Het is nog niet levend.
De meeste mensen kunnen zonder moeite kijken naar bijvoorbeeld foto's van een operatie, maar nu het om geaborteerd menselijk leven gaat is het opeens te erg om aan te zien voor voorstanders van abortus. Ik zou het inderdaad ook heel triest vinden om te kijken naar foto's van een kind dat is overleden in de baarmoeder. Vooral als je ook nog eens het leed beseft van de moeder en vader van dat kind.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:02:55 #204
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53780209
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:00 schreef Iblis het volgende:

[..]

Waarom is het zo gruwelijk? Omdat hetgeen je ziet op een mens lijkt? Of omdat er een wezen met zelfbewust zijn onder gruwelijke pijnen gedood is? Wat is het dat het zo gruwelijk maakt? Is daar een rationalisering aan te koppelen. De foto's zijn niet fris, dat geef ik toe, maar is dat voldoende grond, is dat het argument?

We zien iets wat op een mens lijkt, wat in potentie een mens had kunnen worden. Maar goed, potentie, daar koop je niets voor. Als je een foto van een vrouw ziet over wier gezicht een man geėjaculeerd heeft dan heb je ook een potentieel leven ontnomen – een meter lager de boel lozen had over 9 maanden een kind kunnen geven. Is dat laatste nu ook een gruwelijke foto? (Voor republikeinen wel natuurlijk.)
Als je het ą la Leeuwenhoek onder een microscoop doet, kan je er ook nog eens allemaal kleine kindjes in zien.
Zyggie.
pi_53780210
Het heeft niets met wattigheid te maken, Boze_Appel, het zijn gewoon gore plaatjes.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:04:57 #206
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53780246
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:59 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Deze afbeeldingen zijn niet gruwelijk omdat het zomaar beelden zijn van een operatie, maar omdat deze duidelijk geaborteerd menselijk leven laten zien.
Kun je me eens uitleggen waarom mensen uit de christelijk-conservatieve hoek tegen abortus zijn, maar geen enkel probleem hebben om 5.000 amerikaanse jongens op te offeren in een land waar ze eigenlijk niets te zoeken hebben?

Ik bedoel, als je 'pro-life' bent vanwege het argument 'gij zult niet doden', dan zou je ook pacifist moeten zijn. Voor de consistentie.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 00:05:11 #207
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53780249
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:02 schreef Floripas het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=-L-7ZucYJvE

Ik wens je veel succes. Ik zal wel een wijf zijn, maar ik kan het niet uitzitten zonder tranen in mijn ogen. De wetenschap dat de hersens van dat wurmpje zijn weggevreten zonder die ziekte, nee.
Ik heb hondsdolheid zelfs in ziekenhuizen van dichtbij gezien.

Het is best een hardcore infectie/ziekte. Vond hem in het filmpje nog heel erg meevallen, heb veel erger gezien.
Carpe Libertatem
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:05:54 #208
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780266
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:56 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik staan een paar voorbeelden van websites bij en daar kun je foto's zien van geaborteerd menselijk leven in verschillende stadia van ontwikkeling. Erg confronterend en gruwelijk inderdaad.
Foto's van geaborteerde aapjes en varkesn zien er net zo uit.
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 00:06:07 #209
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53780268
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:02 schreef Monidique het volgende:
Het heeft niets met wattigheid te maken, Boze_Appel, het zijn gewoon gore plaatjes.
Ik denk dat ik teveel gewend ben.
Carpe Libertatem
pi_53780277
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:58 schreef gronk het volgende:

[..]

Kinderen die niet geaborteerd worden, hebben een redelijke kans om als 'ongewenst kind' op de wereld te komen. Ze zijn bijvoorbeeld 't kind van een tienermoedertje, die eigenlijk geen geld of tijd heeft om d'r kind op te voeden, die ook helemaal geen zin heeft dat een baby aan d'r tiet zuigt. Vader is vaak pleite, dus geen stabiele gezinssituatie. Kind heeft daardoor een hoog risico om problemen te krijgen met bonding in de eerste paar levensjaren en hoppa, d'r is weer een psychopatisch crimineeltje geboren.

D'r zullen natuurlijk altijd gevallen zijn waarin het geen fuck uitmaakt; als dat kind vijf jaar later was geboren was het ook niet goed terechtgekomen. Maar ik denk wel dat je een redelijke afweging kunt maken van 'Bruto Nationaal Geluk', en dat die voor sommige abortusgevallen in z'n geheel positief uitpakt.

Snap je?
Dat snap ik zeker, maar de kans dat een dergelijk kind wel goed terecht komt, gelukkig wordt en wat toevoegt aan de maatschappij is ook wel degelijk aanwezig. Helaas is de kans wat kleiner, maar dat zie ik niet als een argument om ze die kans maar helemaal te ontnemen.

Dan ga ik ook weer terug naar dat hellend vlak. Als BNG het criterium wordt, zijn er heel wat groepen die beter preventief geruimd kunnen worden. Van lager opgeleiden tot criminelen, van geesteszieken tot ouderen.

"Tsja, de kans dat jullie nog een gelukkig en productief lid van de maatschappij worden is nogal klein, dus ehm, ja, sorry en eh, doei." BAM!
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:06:55 #211
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780285
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb hondsdolheid zelfs in ziekenhuizen van dichtbij gezien.

Het is best een hardcore infectie/ziekte. Vond hem in het filmpje nog heel erg meevallen, heb veel erger gezien.
Ik heb het ook vrij heftig in het echt gezien, dit filmpje is natuurlijk niet wat ik bij die NGO heb gezien, en toch springen de tranen me in de ogen. Echt, ik kan dat niet met droge ogen aanzien.
pi_53780296
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:04 schreef gronk het volgende:

[..]

Kun je me eens uitleggen waarom mensen uit de christelijk-conservatieve hoek tegen abortus zijn, maar geen enkel probleem hebben om 5.000 amerikaanse jongens op te offeren in een land waar ze eigenlijk niets te zoeken hebben?

Ik bedoel, als je 'pro-life' bent vanwege het argument 'gij zult niet doden', dan zou je ook pacifist moeten zijn. Voor de consistentie.
Er zijn niet alleen christenen tegen abortus, maar net zo goed mensen die niet religieus zijn. Als jij bepaalde verbanden wilt leggen dan moet je dat doen, maar ik heb over abortus en niet over de oorlog in Irak.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 00:07:55 #213
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53780309
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:05 schreef Floripas het volgende:
Foto's van geaborteerde aapjes en varkesn zien er net zo uit.
Een campagne van een jaar of *denk* ... 4 terug in de VS. bleken varkentjes te zijn ... ....

Ik kan een foto maken van een drol van mij, dat photoshoppen in een foetus en mensen gaan kokhalsend de kamer door ... illusie en gedachte doet meer dan het plaatje zelf.
Carpe Libertatem
pi_53780323
Och, het is spijtig, maar zoals al gezegd wordt, die jongen is er niet meer. Erger vind ik dementerende mensen, of die een psychische aandoening hebben, wier persoonlijkheid dagelijks gekweld wordt.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:08:55 #215
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780335
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:01 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Urhm, nou nee, niet erg confronterend. Zo is het leven gewoon.

De meeste (ong 80% ofzo, te lui om het precies op te zoeken) vinden in de eerste paar weken plaats. Dan is het een klompje cellen. Ohnee een website met foto's van uitgespoten puisten van puber. the horror! ....

Grow a fucking spine.

Als je sterk genoeg bent om in een boek te geloven dat zegt dat je moet doden voor je geloof ben je sterk genoeg om wat geaborteerde plaatjes te zien. Watjes.
Jij bent zó fucking something awful. Had ik je al gemeld dat ik een account heb gekregen?
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 00:09:08 #216
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53780337
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:06 schreef Floripas het volgende:
Ik heb het ook vrij heftig in het echt gezien, dit filmpje is natuurlijk niet wat ik bij die NGO heb gezien, en toch springen de tranen me in de ogen. Echt, ik kan dat niet met droge ogen aanzien.
Och, ik kan mijn emotie makkelijk loskoppelen van wat ik zie. Ik had denk ik ambulancebroeder moeten worden ipv. met pc te kutten denk ik
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 00:10:18 #217
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53780362
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:08 schreef Floripas het volgende:
Jij bent zó fucking something awful. Had ik je al gemeld dat ik een account heb gekregen?
Je had al een account toch?
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 00:11:18 #218
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53780381
Nu je SA heb gemeldt moet ik meteen denken aan de angel website ... website voor geaborteerde babietjes die met pakjes aan op foto's staan, teehee.
Carpe Libertatem
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:11:55 #219
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53780391
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:06 schreef Evil_Jur het volgende:

Dan ga ik ook weer terug naar dat hellend vlak. Als BNG het criterium wordt, zijn er heel wat groepen die beter preventief geruimd kunnen worden. Van lager opgeleiden tot criminelen, van geesteszieken tot ouderen.
D'r is een verschil tussen 'mensen de keuze geven' en 'mensen een keuze opleggen (of ontnemen)'. Ik ga d'r van uit dat je dat wel begrijpt.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:11:56 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780392
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:06 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat snap ik zeker, maar de kans dat een dergelijk kind wel goed terecht komt, gelukkig wordt en wat toevoegt aan de maatschappij is ook wel degelijk aanwezig. Helaas is de kans wat kleiner, maar dat zie ik niet als een argument om ze die kans maar helemaal te ontnemen.

"Tsja, de kans dat jullie nog een gelukkig en productief lid van de maatschappij worden is nogal klein, dus ehm, ja, sorry en eh, doei." BAM!
Ik vind frakonomics dan ook helemaal geen argument. Je kunt namelijk dat staatje ook toepassen op hoeveelheden joden in de Duitse maatschappij in de twintigste eeuw vs. economsiche groei. Krijg je heel enge uitkomsten...

Wel vind ik dat je de grens legt bij neurologisch leven.

Overigens begrijp ik niet dat de schreeuwers uit de OP dan wel voor de doodstraf zijn.
pi_53780418
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:11 schreef Floripas het volgende:

Overigens begrijp ik niet dat de schreeuwers uit de OP dan wel voor de doodstraf zijn.
Omdat ze voornamelijk zich niet laten leiden door principes maar traditie.
pi_53780425
Wat een kutzin...
pi_53780426
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:11 schreef gronk het volgende:

[..]

D'r is een verschil tussen 'mensen de keuze geven' en 'mensen een keuze opleggen (of ontnemen)'. Ik ga d'r van uit dat je dat wel begrijpt.
Ja, maar wat is het verschil met jouw argument voor abortus? Jij geeft het ongeboren kind dan toch ook geen keuze?
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:13:37 #224
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53780428
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:02 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De meeste mensen kunnen zonder moeite kijken naar bijvoorbeeld foto's van een operatie, maar nu het om geaborteerd menselijk leven gaat is het opeens te erg om aan te zien voor voorstanders van abortus. Ik zou het inderdaad ook heel triest vinden om te kijken naar foto's van een kind dat is overleden in de baarmoeder. Vooral als je ook nog eens het leed beseft van de moeder en vader van dat kind.
Het is niet alsof pro-arbortus personen graag naar gearborteerde menselijke foetussen kijken, nee.

Dat het er gruwelijk uitziet wil alleen nog niet zeggen dat de handeling per definitie te gruwelijk is. Als je dat loskoppelt en redeneert vanuit een ethische grens gekoppeld aan mate van bewustzijn ipv. cellen lijkend op een mens, benader je meer de kern. Nu is het simpel scoren met plaatjes van dode kinderen.
Zyggie.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:14:16 #225
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780435
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:09 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Och, ik kan mijn emotie makkelijk loskoppelen van wat ik zie. Ik had denk ik ambulancebroeder moeten worden ipv. met pc te kutten denk ik
Wellicht. Ik misschien ook, ik heb mantelzorg gedaan. Ik kan tegen bloed, menselijk lijden, als er maar een verzorgende, vergoeilijkende factor bij zit. Dat is in het geval van deze jongen evident niet zo. Die laten ze maar lijden uit christelijk ideaal van "leven respecteren", maar zijn hersens zijn al slijm. Hij leeft waarschijnlijk nog jaren door zo.
Dat vind ik geen medemenselijkheid.
pi_53780448
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:14 schreef Floripas het volgende:
Hij leeft waarschijnlijk nog jaren door zo.
Een week later was-ie dood, staat op YouTube.
pi_53780455
quote:

[..]

Ik vind frakonomics dan ook helemaal geen argument. Je kunt namelijk dat staatje ook toepassen op hoeveelheden joden in de Duitse maatschappij in de twintigste eeuw vs. economsiche groei. Krijg je heel enge uitkomsten...

Wel vind ik dat je de grens legt bij neurologisch leven.

Tsja, een ongeboren kind is onschuldig, een moordenaar niet. Ik denk dat het daarop neerkomt, maar ik heb niet genoeg kennis van de christelijke moraal om te weten hoe het precies zit.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:15:41 #228
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_53780467
Jaren? Binnen twee weken nadat rabiės zo kenbaar is ben je meestal toch dood?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:17:35 #229
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780502
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

Een week later was-ie dood, staat op YouTube.
Dat hangt af van de medicijnen die men geeft. De mogelijkheid bestaat uit jaren.
Blijkbaar is men wel zo christelijk dat men geen bloed aan de handen wil, maar niet christelijk genog om de kwaliteit van zijn leven te verbeteren of om er een einde aan te maken.

Pontius Pilatus: "Ik was mijn handen in onschuld".
pi_53780506
Jup, dan leef je hooguit een paar weken. Ik ben dan ook niet zo onder de indruk van dat filmpje. Zoals Monidique al zegt is het veel vreselijker om een dementerend persoon te zien.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:17:52 #231
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_53780508
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:15 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Tsja, een ongeboren kind is onschuldig, een moordenaar niet. Ik denk dat het daarop neerkomt, maar ik heb niet genoeg kennis van de christelijke moraal om te weten hoe het precies zit.
De SGP legt dat haarfijn uit. (En we hebben mazzel, want het is net maandag, dus de website is weer open!)
quote:
“Wie des mensen bloed vergiet, zijn bloed zal door de mens vergoten worden; want God heeft de mens naar Zijn beeld gemaakt” (Genesis 9 vers 6). Ook het Nieuwe Testament bevestigt de legitimiteit van deze straf. Denk bijvoorbeeld aan Romeinen 13 vers 4 of Handelingen 25 vers 11.

De overheid heeft niet alleen het recht, maar onder bepaalde omstandigheden ook de plicht om deze straf op te leggen. Zij staat schuldig indien zij deze plicht consequent verzuimt.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:18:19 #232
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53780515
quote:

[..]

Een dogma van de Katholieke kerk is in ieder geval dat bij de bevruchting de heilige geest leven inblaast, of iets in die strekking. Dat zal bij de protestanten wel gelijk zijn. De doodstraf praten de conservatieven goed met enkele passages uit de bijbel, maar wordt niet voorgeschreven door een dogma.
Zyggie.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:18:41 #233
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780529
quote:

[..]

Ben jij ook tegen de doostraf?
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:19:18 #234
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780538
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:17 schreef Iblis het volgende:

[..]

De SGP legt dat haarfijn uit. (En we hebben mazzel, want het is net maandag, dus de website is weer open!)
[..]
Ja, zo kun je die hele bijbel wel naar eigen gelang uitleggen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:19:57 #235
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780545
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Jup, dan leef je hooguit een paar weken. Ik ben dan ook niet zo onder de indruk van dat filmpje. Zoals Monidique al zegt is het veel vreselijker om een dementerend persoon te zien.
Waar ik ook niet tegen kan. En dat heb ik echt van heel dichtbij meegemaakt.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:20:26 #236
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_53780552
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, dat is het mooie aan dat boekwerk.
pi_53780558
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ben jij ook tegen de doostraf?
Nee, in principe niet.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:21:34 #238
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53780574
quote:

[..]

Je zou toch denken dat de 10 geboden duidelijk genoeg zijn.
Zyggie.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:21:38 #239
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_53780577
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:18 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Een dogma van de Katholieke kerk is in ieder geval dat bij de bevruchting de heilige geest leven inblaast, of iets in die strekking. Dat zal bij de protestanten wel gelijk zijn. De doodstraf praten de conservatieven goed met enkele passages uit de bijbel, maar wordt niet voorgeschreven door een dogma.
Ik vind dat altijd een wat vieze gedachte, dat die Heilige Geest een beetje coļterende mensen loopt te bespieden om te kijken of het zaadje wel bij het eitje komt. En er dan als de kippen bij zijn.
pi_53780581
quote:

[..]

Waar ik ook niet tegen kan. En dat heb ik echt van heel dichtbij meegemaakt.
Ik ook, dus ik begrijp wel waarom je zo gevoelig bent voor dit filmpje. Het doet mij in ieder geval aan die situatie denken. Met als verschil dat dementie jaren kan duren.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:21:55 #241
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53780583
quote:

Ik vind frakonomics dan ook helemaal geen argument.
Ik wel.

Ik denk namelijk dat de betere huisarts (geen idee of ons systeem van huisartsenzorg ook bestaat in de US, maar je begrijpt wat ik bedoel) een redelijke gok kan maken of een kind in een gezonde gezinssituatie zal opgroeien. Dat, *plus de wens van de moeder*, die IMO doorslaggevend hoort te zijn, moet voldoende zijn. Wat betekent dat een huisarts tegen een gristelijk meisje kan zeggen 'weet je wel zeker dat je geen abortus wilt', en tegen een achterbuurtmeisje 'weet je wel zeker dat je een abortus wilt?'.

Maar de uiteindelijke keus ligt bij de moeder. Niet bi een stel bejaarde conservatieve rechters, die de deur dichtsmijten voor iedereen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:23:38 #242
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_53780620
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:21 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat de 10 geboden duidelijk genoeg zijn.
Bedoel je die van Exodus 20:2-17, of die van Deuteronomium 5:6-21, of toch die van Exodus 34?
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:25:46 #243
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53780662
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:13 schreef Evil_Jur het volgende:

Ja, maar wat is het verschil met jouw argument voor abortus? Jij geeft het ongeboren kind dan toch ook geen keuze?

De moeder heeft de keuze. Overigens, iedere ongestelde vrouw pleegt iedere maand een moord.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:26:50 #244
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_53780673
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:25 schreef gronk het volgende:

[..]

De moeder heeft de keuze. Overigens, iedere ongestelde vrouw pleegt iedere maand een moord.
Ik denk dat wat dat betreft mannen niet veel beter zijn.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:26:55 #245
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780677
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:21 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik ook, dus ik begrijp wel waarom je zo gevoelig bent voor dit filmpje. Het doet mij in ieder geval aan die situatie denken. Met als verschil dat dementie jaren kan duren.
En dit ook nog eens een klein wurmpje is dat nooit de volle verstandelijke volwassene is geweest die het had kunnen worden.
pi_53780688
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:25 schreef gronk het volgende:

[..]

Volg dan even het hele topic. Ik vind dat het een leven is vanaf conceptie, daar hoef jij het niet mee eens te zijn, zolang je maar inziet dat voor mij abortus dus meer is dan een klompje cellen verwijderen.
pi_53780710
En het gaat weer over maandbloed en spermalozingen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:28:50 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780719
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:27 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Volg dan even het hele topic. Ik vind dat het een leven is vanaf conceptie, daar hoef jij het niet mee eens te zijn, zolang je maar inziet dat voor mij abortus dus meer is dan een klompje cellen verwijderen.
Maar de conceptie is een willekeurig moment. Wat maakt die conceptie zo bijzonder?
pi_53780722
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

En dit ook nog eens een klein wurmpje is dat nooit de volle verstandelijke volwassene is geweest die het had kunnen worden.
Dat is waar, maar in ieder geval is dat lot niet door een ander mens voor hem gekozen.
pi_53780754
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar de conceptie is een willekeurig moment. Wat maakt die conceptie zo bijzonder?
Wanneer je vanaf dat moment de boel zijn gang laat gaan, wordt er met een beetje geluk in de meeste gevallen 9 maanden later een mens geboren. Dat is dus hoe ik het zie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')