quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:55 schreef Floripas het volgende:
Wat is er toch het grote bezwaar tegen het homohuwelijk? Daar snap ik echt niets van.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:56 schreef Monolith het volgende:
Om een cruciaal deel van het electoraat aan zich te binden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Christenen geloven dat huwelijk iets is tussen man en vrouw. Ik kan het ook niet helpen.
quote:
quote:En waarom zou jij je aanbemoeien tegen iemand anders' concept van huwelijk?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:55 schreef Floripas het volgende:
Wat is er toch het grote bezwaar tegen het homohuwelijk? Daar snap ik echt niets van.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Toegeven ik vind het een duivels dillema.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De SGP is ook rechts conservatief en ook tegen abortus, homohuwelijk etc.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar waarom hebben die stemmers er dan zo'n moeite mee?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar de SGP is en blijft een margebeweging.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:08 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Angst voor verandering, hellend vlak enzo. Velen hebben werkelijk het idee dat het toestaan van abortus uiteindelijk zal leiden tot euthanasie van lelijke kinderen. Met homo's zijn ze bang dat pedofielen dan aanspraak gaan maken op dezelfde rechten.
quote:Nogal overdreven en wat paranoide, maar niet helemaal belachelijk. Er zijn bijvoorbeeld al pedofielen-bewegingen die de homo emancipatie aangrijpen om hun eigen acceptatie te eisen.
quote:Met atheisten ligt het wat ingewikkelder. Een mens is kennelijk beter te vertrouwen wanneer hij zegt verantwoording af te leggen aan een Hogere Macht. Het feit dat een dergelijke belofte niets voorstelt realiseren velen zich kennelijk niet. Daarbij heeft atheisme in de VS een andere ondertoon dan hier, veel negatiever. Goddeloosheid, geen vaste moraal, tegen godsdienstvrijheid enzovoorts.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nu ik het begin zie...verschrikkelijk, dat gebed.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zit de gelinkte video nu te kijken en ik word altijd een beetje bedroefd als diep religieuze fanatici het hebben over 'common sense'.
Dat is volgens mij de hele essentie waarom ze haten en tegen abortus ed. zijn. Ze hebben geen 'common sense'. Ze zijn 9/10 keer dogmatisch religieus, zeker de neo-cons of gebruiken iig. die religie om hun achterban zover te krijgen dat ze voor dingen stemmen die ze willen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:13 schreef JohnDope het volgende:
Echte Christenen vinden dat atheïsme een synoniem is voor (onbewuste) satanisme.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar dat is geen argument. Het gaat om consensus.
quote:[..]
Dat betekent nog niet dat het opgaat.
quote:[..]
Het gaat daar harder tegen harder. Maar moslims zijn daar beter vertrouwd dan atheisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |