quote:sales of condoms in France pummeted today whenthe England squad proved that to fuck 15 frenchies you only need one Johnny!
Haha, weet je nog in de kwartfinale toen Engeland op alleen maar kicks won van Australië... Had Australië mét een try, dan ook niet moeten winnen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als Engeland die laatste 2 scores niet gehad had, had Frankrijk gewonnen op alleen maar kicks.
Dat vind ik helemaal waardeloos, als het team dat wel een try scoorde, verliest van alleen maar 3punters.![]()
Ik ben het helemaal met je eens, van mij mogen ze de regel invoeren dat de punten, gescoord door penalty kicks, pas tellen na het scoren van minimaal 1 try. Dan krijg je een nog leuker spel denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:20 schreef Ambivalent het volgende:
Haha, weet je nog in de kwartfinale toen Engeland op alleen maar kicks won van Australië... Had Australië mét een try, dan ook niet moeten winnen...
Wanneer en hoe kan je aan tickets komen? Wil eigenlijk ook wel naar Twickenham.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, dan gaan we weer toeleven naar de Six nations
Schema: http://www.rbs6nations.com/fixtures2008.htm
Planning is voorlopig het bezoeken van Wales - Schotland
Nu ik dit voor de 2e keer lees vind ik het alleen maar idioter klinken.... Waarom zou een kick min of meer "gestraft" moeten worden? Omdat het spel dan niet "mooi" is? Dat is toch van de zotte! Dat zou haast hetzelfde zijn als de voetbal penalties niet mee laten tellen omdat het voor de tegenpartij niet eerlijk is omdat zij leuker gespeeld hebben.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, van mij mogen ze de regel invoeren dat de punten, gescoord door penalty kicks, pas tellen na het scoren van minimaal 1 try. Dan krijg je een nog leuker spel denk ik.
Vriend van mij komt uit Cardiff, en zo kom ik dan aan tickets. Maar het zou geen moeite mogen kosten om via de officiele verkooppunten aan tickets te kunnen komen, mits je er op tijd achter aan gaat.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:29 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wanneer en hoe kan je aan tickets komen? Wil eigenlijk ook wel naar Twickenham.
Ja, ik heb genoeg vrienden in London dus dat is geen probleem, maar wat zijn die verkooppunten dan? (en wanneer is de vvk?)quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Vriend van mij komt uit Cardiff, en zo kom ik dan aan tickets. Maar het zou geen moeite mogen kosten om via de officiele verkooppunten aan tickets te kunnen komen, mits je er op tijd achter aan gaat.
WK is nu!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:12 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg vrienden in London dus dat is geen probleem, maar wat zijn die verkooppunten dan? (en wanneer is de vvk?)
TV5quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:10 schreef Unstoppable het volgende:
Word dit vanavond ook ergens live uitgezonden?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Is er eigenlijk ook een WK voor de andere rugby variant?
Nouja, Beauxis probeerde het gister een keer of 2...quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb dit toernooi wat gevolgd via TV5 en NOS maar het valt me op dat, op Engeland (of beter gezegd Wilkinson) na, er bijna geen pogingen worden gedaan om een drop goal te maken.
Is er eigenlijk ook een WK voor de andere rugby variant?
"Droomfinale" Argentinie-Engeland...of leeft de Falkland oorlog niet meer zo?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:04 schreef Droopie het volgende:
Ik ben pas sinds de kwartfinale's gaan kijken, maar dit is de eerste wedstrijd waarbij ik denk hier gaan gewonden vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |