Ik heb mijn laatste match uitgespeeld (+ 30 minuten) met een - bleek achteraf - volledig kapotte knie (kruisbanden, meniscus beschadigd en een barst in de knieschijf) . Het was de derby VC Ardooie - Olympic Ardooie en ik verbaas mij er nog altijd over wat adrenaline op zo'n moment met een mens kan doen ...quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:31 schreef tong80 het volgende:
Als voetballer heb ik mijn neus en arm gebroken plus een hersenschudding. Zonder bescherming.
Als er geen bescherming zou zijn zouden die tackles gewoon minder hard zijn , niet ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het spel niet kent, de tackles en 'hits' zijn zoveel harder dan in rugby. Geloof me, in American Football hebben ze dat echt nodig.
En ja, ik heb beide sporten gezien.![]()
Tja dat bedoel ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste match uitgespeeld (+ 30 minuten) met een - bleek achteraf - volledig kapotte knie (kruisbanden, meniscus beschadigd en een barst in de knieschijf) . Het was de derby VC Ardooie - Olympic Ardooie en ik verbaas mij er nog altijd over wat adrenaline op zo'n moment met een mens kan doen ...
Tjah, sporttalent kan universeel zijn. Hier in België won Eddy Merckx in dat programma in de aflevering waarin hij meedeed elke discipline. (en volgens de trainers van de jeugd van Anderlecht waar hij speelde voor hij wielrenner werd was hij daar ook nog beter in dan Van Himst)quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:35 schreef tong80 het volgende:
Ze zeggen wel eens dat het 100 meter sprintrecord nog sneller zou zijn als de Amerikanen niet voor AF zouden kiezen maar voor atletiek. We hadden hier vroeger de superstars waar verschillende sporters uit diverse sporten tegen elkaar strijden. In Amerika wonnen altijd de AF spelers.
Hier in België hebben we ene Ingeborg Marx. Als allroundsportster was ze Belgisch kampioen in de Olympische gymnastiek, jumping, atletiek, powerlifting, gewichtheffen en het baanwielrennen. En wist zich de afgelopen drie OS telkens met een van die verschillende sporten te plaatsen. Het schijnt dat ze nu aan de volgende winterspelen wil deelnemen met een vrouwenbobsleeploeg ...quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:42 schreef tong80 het volgende:
Johan Neeskens was international Jeugd honbal. Van Basten speelde na zijn voetbal loopbaan in de eredivisie golf. Schaatsers zijn vaak ook goeie wielrenners en andersom.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 07:42 schreef pfaf het volgende:
WHHHAHAHAHAHAHAHA!
Je had de pers hier in Australie moeten horen deze week.De overwinning was al binnen, Engeland is old, slow and lumbering, de Wallabies maken ze in etc etc, het hield maar niet op. De Cup was al bijna binnen volgens sommige journalisten...
Vandaag ook opvallend veel Engelse Rugby tenues op straat.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:40 schreef pfaf het volgende:
Wat een weekend zeg. pffff.... Straks de Australian en Sydney Times er maar eens goed bij pakken. Kijken hoe ze de 3 pagina's per dag gevuld met denigrerende opmerkingen richtinghet Engelse team van vorige week nu gevuld hebben...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het spel niet kent, de tackles en 'hits' zijn zoveel harder dan in rugby. Geloof me, in American Football hebben ze dat echt nodig.
En ja, ik heb beide sporten gezien.![]()
Kun je niet beter?quote:
Ik zou mijn geld op Frankrijk zetten...quote:Uitkering aantal keer je inzet bij winst
Zuid Afrika 2.15
Frankrijk 2.50
Engeland 8.00
Argentinië 8.50
Eens kijken of ik een halve finale mee kan pikken dit weekend.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:38 schreef Nielsch het volgende:
Halve finale
13 oktober - 21.00 uur / Engeland - Frankrijk / Saint-Denis
14 oktober - 21.00 uur / Zuid Afrika - Argentinie / Saint-Denis
quote:The International Rugby Board has announced the shortlist of players nominated for the prestigious IRB Player of the Year Award.
Argentina centre Felipe Contepomi, New Zealand flanker and 2006 IRB Player of the Year Richie McCaw, South Africa wing Bryan Habana, French centre Yannick Jauzion and Argentina fly half Juan Hernandez are the five nominees for IRB Player of the Year.
quote:
Dan valt McCaw al bij voorbaat af. Ik gok op dit moment op 1 van de twee Argentijnen, want die zijn al verder dan ik had durven voorspellen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het besluit zal ongetwijfeld voor een groot deel afhangen van welk land er de wereldbeker wint.
Leuk, Pfafquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef knnth het volgende:
Las dat Barnes (ref bij AB-France) bedreigingen heeft ontvangen omdath hij McAlister geel gaf en de forward pass van de winnende try niet zag .... kunnen ze dit soort schandalige en ziekelijke praktijken niet gewoon bij het voetbal houden, waar het toch al een zooitje is rond de sport?
Echt heel, heel, héél triest
Gaan we samen kijken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:53 schreef popolon het volgende:
Engeland - Frankrijk is wel een hele mooie matchup natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |