Mja, mja... Ik voorzie eigenlijk grotere problemen voor Zuid-Afrika in de halve finale.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:44 schreef sjimz het volgende:
Ik gok op de finale Frankrijk-Zuid Afrika.
Denk dat Frankrijk gaat winnen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
En zij hebben verreweg de leukste broekjes.
[/mutsenmodus uit]
Ik ben voorquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:53 schreef Leatherface het volgende:
Pumas.
Ze horen er nu écht bij. Wat mij betreft kan men er niet meer omheen om van de Tri nations een Four Nations te maken.
Ik ook.quote:
Ik begin je steeds minder leuk te vindenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef MissX het volgende:
Tweede helft vond ik een stuk leuker om te zien dan de eerste helft en zat ik weer op het puntje van de bank af en toe.
Alweer zin in volgende week, kan alleen Engeland - Frankrijk niet live zien. Maar denk dat Springbokke - Pumas wel een hele mooie wedstrijd wordt.
Ik hoop nu op een finale Engeland - Springbokke. Met Engeland als winnaar, als een van de weinige hier heb ik het niet zo op de Bokke. Hoewel nu All Blacks eruit liggen, ik eigenlijk alles goed vind, als Frankrijk het maar niet wordt
Vind ik ook, bovendien staat Argentinië ook 4de op de wereldranglijst en hier zullen ze zeker geen plaatsen mee verliezen, gezien de nr's 1 en 2, NZ en AUS er al uit liggen, kunnen ze nog wel een plekje stijgen...quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:53 schreef Leatherface het volgende:
Pumas.
Ze horen er nu écht bij. Wat mij betreft kan men er niet meer omheen om van de Tri nations een Four Nations te maken.
Hou nog wel even rekening met het feit dat er twee mogelijke finales zijn waarbij de ene partij de andere al jammerlijk heeft ingemaakt dit WK. Ik denk dat zo'n psychologisch aspect de toon nog best kan beinvloeden. Zeker bij Engeland-Zuid-afrika (OK, Engeland speelt dan waarschijnlijk iets sterker met Wilkinson, maar toch).quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef MissX het volgende:
Tweede helft vond ik een stuk leuker om te zien dan de eerste helft en zat ik weer op het puntje van de bank af en toe.
Alweer zin in volgende week, kan alleen Engeland - Frankrijk niet live zien. Maar denk dat Springbokke - Pumas wel een hele mooie wedstrijd wordt.
Ik hoop nu op een finale Engeland - Springbokke. Met Engeland als winnaar, als een van de weinige hier heb ik het niet zo op de Bokke. Hoewel nu All Blacks eruit liggen, ik eigenlijk alles goed vind, als Frankrijk het maar niet wordt
Dat vind ik dus weer niet. Het moet wel een beetje niveau houden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:02 schreef Ambivalent het volgende:
[..]
Vind ik ook, bovendien staat Argentinië ook 4de op de wereldranglijst en hier zullen ze zeker geen plaatsen mee verliezen, gezien de nr's 1 en 2, NZ en AUS er al uit liggen, kunnen ze nog wel een plekje stijgen...
Four Nations lijkt me heel goed, mss kunnen ze Fiji, Samoa en Tonga er ook ergens in passen... Fiji heeft hier toch wel bewezen dat ze het niveau aankunnen en dat zonder sterspeler Nicky Little...
Ja he. Daar zat ik me ook al op te verheugen. Iig niet twee Europese teams in de finale.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:01 schreef Nielsch het volgende:
Mooie wedstrijd hoor! Vooral van het einde heb ik weer genoten van de Schotten die alles gaven. Ik vond Argentinie wel erg flets en berekenend spelen. Oh well, goed gedaan en leuk voor de Argentijnen. Ben benieuwd naar ZA-ARG. Ook leuk dat de finale nu North vs. South gaat worden!
De Springbokke hebben wel Schalk Burger weer terug. Die was geschorst tijdens hun poule wedstrijd.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hou nog wel even rekening met het feit dat er twee mogelijke finales zijn waarbij de ene partij de andere al jammerlijk heeft ingemaakt dit WK. Ik denk dat zo'n psychologisch aspect de toon nog best kan beinvloeden. Zeker bij Engeland-Zuid-afrika (OK, Engeland speelt dan waarschijnlijk iets sterker met Wilkinson, maar toch).
Een finale is natuurlijk nooit te vergelijken met een poulewedstrijd.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hou nog wel even rekening met het feit dat er twee mogelijke finales zijn waarbij de ene partij de andere al jammerlijk heeft ingemaakt dit WK. Ik denk dat zo'n psychologisch aspect de toon nog best kan beinvloeden. Zeker bij Engeland-Zuid-afrika (OK, Engeland speelt dan waarschijnlijk iets sterker met Wilkinson, maar toch).
True.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
De Springbokke hebben wel Schalk Burger weer terug. Die was geschorst tijdens hun poule wedstrijd.
Dat beweer ik ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een finale is natuurlijk nooit te vergelijken met een poulewedstrijd.
Ik zeg ook niet dat je dat wel doetquote:
Schalk is idd arrogant maar wel erg goed.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True.
Eigenlijk vind ik Schalk Burger onuitstaanbaar. Ontzettend aandachtsgeil, zeer extravert mannetje (moet jij toen ook gezien hebben, daar in Lens). Maar ja, hij is wel altijd precies op de juiste plek, hij staat altijd te dringen als er mankracht nodig is.
Sowieso is voor mij de voorlopige held van dit WK Juan Smith. Wat een kerel!![]()
Volgens mij is dat dit WK de kracht van de Springbokke: de sterke combi van oud en jong. Du Randt, Smit, Rossouw, Matfield: allemaal ervaren en met constant hoog niveau. Maar de jonkies houden het tempo erin. En idd, Steyn doet het so far erg goed.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Schalk is idd arrogant maar wel erg goed.
Tot nu toe ben ik erg onder de indruk van Steyn. Jong ventje maar hij is enorm talentvol.
dat bedoel ik: talentvolquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:28 schreef knnth het volgende:
WAAAAAAAAAAAT! Ik zie nu pas dat die Steyn 20 is! Twintig!
Hij ziet er ook echt heel erg jong uit, hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:28 schreef knnth het volgende:
WAAAAAAAAAAAT! Ik zie nu pas dat die Steyn 20 is! Twintig!
Het zal wel vrij intensief zijn zo'n wedstrijd. Volgens mij zijn ze 3 dagen uitgeput.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:55 schreef tong80 het volgende:
Waarom spelen ze pas weer over een week ? Het tournooi duurt 6 weken. Is dat niet een beetje lang ?
Bij Australian Football zie je geen speler ouder dan 28 op het veld.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heb je vandaag die Zuid-Afrikanen van het veld zien hinken na de match tegen Fiji ? De gemiddelde voetballer was 6 maanden out geweest ...
American Footballers gaan als prof 3 tot 4 jaar meequote:Op maandag 8 oktober 2007 03:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij Australian Football zie je geen speler ouder dan 28 op het veld.
Ja , maar dat zijn mietjes in harnassen die anabolen en groeihormoon slikken tot hun kop niet meer in hun helm past ...quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
American Footballers gaan als prof 3 tot 4 jaar mee
Het is niet te vergelijken met rugby.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja , maar dat zijn mietjes in harnassen die anabolen en groeihormoon slikken tot hun kop niet meer in hun helm past ...
Zet ze tegenover de rugbyploeg van Fiji en ze pissen in hun kruis beschermer ..
Juist daarom. Ik heb die bescherming bij American Football nooit gesnapt. Die is nergens voor nodig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken met rugby.
Ik zag vandaagl alweer 2 gebroken sleutelbenen, een paar gescheurde kniebanden en een gebroken arm in de NFL.
Hoe meer bescherming hoe harder 't gaat.
Dat komt omdat je het spel niet kent, de tackles en 'hits' zijn zoveel harder dan in rugby. Geloof me, in American Football hebben ze dat echt nodig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Juist daarom. Ik heb die bescherming bij American Football nooit gesnapt. Die is nergens voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |