True.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
De Springbokke hebben wel Schalk Burger weer terug. Die was geschorst tijdens hun poule wedstrijd.
Dat beweer ik ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een finale is natuurlijk nooit te vergelijken met een poulewedstrijd.
Ik zeg ook niet dat je dat wel doetquote:
Schalk is idd arrogant maar wel erg goed.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True.
Eigenlijk vind ik Schalk Burger onuitstaanbaar. Ontzettend aandachtsgeil, zeer extravert mannetje (moet jij toen ook gezien hebben, daar in Lens). Maar ja, hij is wel altijd precies op de juiste plek, hij staat altijd te dringen als er mankracht nodig is.
Sowieso is voor mij de voorlopige held van dit WK Juan Smith. Wat een kerel!![]()
Volgens mij is dat dit WK de kracht van de Springbokke: de sterke combi van oud en jong. Du Randt, Smit, Rossouw, Matfield: allemaal ervaren en met constant hoog niveau. Maar de jonkies houden het tempo erin. En idd, Steyn doet het so far erg goed.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Schalk is idd arrogant maar wel erg goed.
Tot nu toe ben ik erg onder de indruk van Steyn. Jong ventje maar hij is enorm talentvol.
dat bedoel ik: talentvolquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:28 schreef knnth het volgende:
WAAAAAAAAAAAT! Ik zie nu pas dat die Steyn 20 is! Twintig!
Hij ziet er ook echt heel erg jong uit, hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:28 schreef knnth het volgende:
WAAAAAAAAAAAT! Ik zie nu pas dat die Steyn 20 is! Twintig!
Het zal wel vrij intensief zijn zo'n wedstrijd. Volgens mij zijn ze 3 dagen uitgeput.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:55 schreef tong80 het volgende:
Waarom spelen ze pas weer over een week ? Het tournooi duurt 6 weken. Is dat niet een beetje lang ?
Bij Australian Football zie je geen speler ouder dan 28 op het veld.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heb je vandaag die Zuid-Afrikanen van het veld zien hinken na de match tegen Fiji ? De gemiddelde voetballer was 6 maanden out geweest ...
American Footballers gaan als prof 3 tot 4 jaar meequote:Op maandag 8 oktober 2007 03:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij Australian Football zie je geen speler ouder dan 28 op het veld.
Ja , maar dat zijn mietjes in harnassen die anabolen en groeihormoon slikken tot hun kop niet meer in hun helm past ...quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
American Footballers gaan als prof 3 tot 4 jaar mee
Het is niet te vergelijken met rugby.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja , maar dat zijn mietjes in harnassen die anabolen en groeihormoon slikken tot hun kop niet meer in hun helm past ...
Zet ze tegenover de rugbyploeg van Fiji en ze pissen in hun kruis beschermer ..
Juist daarom. Ik heb die bescherming bij American Football nooit gesnapt. Die is nergens voor nodig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken met rugby.
Ik zag vandaagl alweer 2 gebroken sleutelbenen, een paar gescheurde kniebanden en een gebroken arm in de NFL.
Hoe meer bescherming hoe harder 't gaat.
Dat komt omdat je het spel niet kent, de tackles en 'hits' zijn zoveel harder dan in rugby. Geloof me, in American Football hebben ze dat echt nodig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Juist daarom. Ik heb die bescherming bij American Football nooit gesnapt. Die is nergens voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |