quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
hmmm het ziet er naar uit dat jij dus het volgende Modje gaat worden
Daar verlies je credits mee
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het muziekspeelgeval doet het niet bij mij.![]()
quote:
quote:
O kut. Nee, nou, dan word ik maar geen mod hoor. Ik bedoel, stel je voor. Credits verliezen bij JD, en riskeren dat 'ie me niet meer wil neuken... Kut zeg... Daar gaat m'n carrière...quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:09 schreef Monidique het volgende:
Waarom doet-ie het niet, Bôze Aappel?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
O kut. Nee, nou, dan word ik maar geen mod hoor. Ik bedoel, stel je voor. Credits verliezen bij JD, en riskeren dat 'ie me niet meer wil neuken... Kut zeg... Daar gaat m'n carrière...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik play druk gebeurt er gewoon geen reet.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik mag wel zeggen toch dat het m zal spijten? (Zeker na het zien van al die foto's van je.)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:16 schreef Monidique het volgende:
Gewoon blijven proberen. IE, FF?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:20 schreef gronk het volgende:
Goftedomme: heb ik na al dat gepraat over loempia's in de vorige SC een maaltijdloempia bestelt, presteert de chinees 't om de helft van m'n bestellng te vergeten, zodat m'n maaltijdloempia tien minuten ligt te dampen in z'n papieren zak. Waardoor-ie behalve lauw ook nat en papperig is van alle condens. En ze hebben geen sambal meegegeven (en m'n eigen sambal is op).(*&^(*&^!@ tufyslijers.
Wat zal 'm spijten?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik mag wel zeggen toch dat het m zal spijten? (Zeker na het zien van al die foto's van je.)
quote:
Ja, dat 'ie m'n foto's zou willen zien staat buiten kijf, maar wat zal 'm dan spijten?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig, miss MSN FOTO.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, dat 'ie m'n foto's zou willen zien staat buiten kijf, maar wat zal 'm dan spijten?
Nee, dat is net zoiets als voor de 24ste keer een hele saaie film kijken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:37 schreef gronk het volgende:
[..]
Vinden vrouwen 't niet amusant om mannen in strijd te zien tussen hun ratio ('ik doe geen communistes!') en hun hormonen ('oh whatever') ?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, dat is net zoiets als voor de 24ste keer een hele saaie film kijken.
Ik moet toch iets al jij me niet wilt versieren?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dus jij hebt al met vierentwintig rechtsextremisten het bed gedeeld. Interessant.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik moet toch iets al jij me niet wilt versieren?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
Ja, what the fuck, jij zegt al dat ik het niet eens hoef te proberen. Ik bedoel, weet je, ik ken dat hard to get-gedoe, maar... joh... dit is dan wel erg extreem.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef kLowJow het volgende:
Mwah, niet echt. Wel een paar die op het randje zitten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef kLowJow het volgende:
Mwah, niet echt. Wel een paar die op het randje zitten.
Ik zei dat je dat niet kon, pogen. Niet dat je het niet mag.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, what the fuck, jij zegt al dat ik het niet eens hoef te proberen. Ik bedoel, weet je, ik ken dat hard to get-gedoe, maar... joh... dit is dan wel erg extreem.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zei dat je dat niet kon, pogen. Niet dat je het niet mag.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Pogen kan altijd, die eigenschap zit eigenlijk al in het woord. Pogen is... pogen. Pogen zonder de mogelijkheid tot pogen is... is... kLowJow, val even binnen...
Tja, soms heb je gewoon van die mensen hè, en die kunnen zelfs dat gewoon niet. Zeg maar, gewoon, incompetent op dat gebied.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Pogen kan altijd, die eigenschap zit eigenlijk al in het woord. Pogen is... pogen. Pogen zonder de mogelijkheid tot pogen is... is... kLowJow, val even binnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |