Maar dat is volgens niet rokers geen optie, want ze hebben te weinig ruggegraat om de rokers alleen te laten gaan, dus lopen wel mee als de teefjes die het zijn. Dat rookverbod is dus "nodig" voor alle ruggegraatloze niet rokende lutsers.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:47 schreef THA-PIETERT het volgende:
het is toch gewoon makkelijk op te lossen. laat de kroegen, restaurants, clubs zelf kiezen of er wel of niet gerookt kan worden. dan gaan de rokers lekker roken en de azijnzeikers lekker in een rookvrije cafe zitten.
zo, en nu eerst een peuk
Tja, ze moeten hun rokende vrienden bij zich hebben, want blijkbaar is het eng om separaat ergens heen te gaan. Boehoequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar dat is volgens niet rokers geen optie, want ze hebben te weinig ruggegraat om de rokers alleen te laten gaan, dus lopen wel mee als de teefjes die het zijn. Dat rookverbod is dus "nodig" voor alle ruggegraatloze niet rokende lutsers.
Shaggie draaien![]()
En het mooie van deze hobbie is ook nog eens.....Je heb ook écht overal vrienden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alleen rokers hebben vrienden.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:43 schreef Senta het volgende:
[..]
En het mooie van deze hobbie is ook nog eens.....Je heb ook écht overal vrienden.
Als ik loop te mieren op het Centraal station met een aansteker die verrot is komt er
altijd wel even een helpende hand van een roker, je heb een band.
Vandaag was trouwens de nationale rokersdag ze zouden handttekeningen in gaan dienen aan Klink om
de boel te gaan bespreken.
Hebben jullei de nieuwe campagne al gezien?
Welke geitenwollesok had er nu wéér tijd over?
" ze willen het roken in je eigen huis gaan ontmoedigen"
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:43 schreef Senta het volgende:
[..]
En het mooie van deze hobbie is ook nog eens.....Je heb ook écht overal vrienden.
Als ik loop te mieren op het Centraal station met een aansteker die verrot is komt er
Vandaag was trouwens de nationale rokersdag ze zouden handttekeningen in gaan dienen aan Klink om
Als je echt denkt dat je overal vrienden hebt omdat mensen je een vuurtje aanbieden ben je wel erg snel tevreden en blijkbaar geen échte vrienden gewendquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:43 schreef Senta het volgende:
[..]
Anti rokers hebben ook geen echte vrienden, gezien dat er een verbod moet komen om te voorkomen dat ze als loopse teefjes achter de rokers aanhobbelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:03 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat je overal vrienden hebt omdat mensen je een vuurtje aanbieden ben je wel erg snel tevreden en blijkbaar geen échte vrienden gewend
Je kan ook anti-roken zijn maar geen verbod willen hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Anti rokers hebben ook geen echte vrienden, gezien dat er een verbod moet komen om te voorkomen dat ze als loopse teefjes achter de rokers aanhobbelen.
Nee, dan ben je een niet roker met een identiteits probleemquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan ook anti-roken zijn maar geen verbod willen he![]()
Antirokers zitten allemaal thusi met de raampjes dicht, bang om kanker te krijgen, lijkt me stug dat je dan vriendjes hebt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Anti rokers hebben ook geen echte vrienden, gezien dat er een verbod moet komen om te voorkomen dat ze als loopse teefjes achter de rokers aanhobbelen.
Ik ben 3 jaar geleden gestopt maar uit protest wil ik wel weer beginnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik rook niet, maar what the fuck is het voor een onzin om roken op een terras in de buitenlucht te verbieden?Dat het binnen verboden wordt vind ik al onzin (ik vind het altijd wel sfeerverhogend, die rooklucht enzo) maar daar kan ik nog inkomen. Maar roken in de buitenlucht verbieden?
Ik schaam me voor mijn niet-rokende-medemens.
Misschien dat ik uit protest zelf ook maar ga roken ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |