Jup, maar kleur van overhemd en broek gaan echt niet samenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ziet Paul netjes uit met die kleding hé KiwiTjuHh![]()
In de zomer wel, maar nu nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jup, maar kleur van overhemd en broek gaan echt niet samen
You're pretty to look at! Aah
Ben ik wel een beetje met je eens. Maar dan nog zal ik het niet combinerenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In de zomer wel, maar nu niet![]()
Ik vind het wel schattig!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:54 schreef Aoristus het volgende:
pff, erger kan het gewoon niet, kinderwensen op een populair tijdsstip uitzenden. Als ik dit wil zien dan kijk ik wel naar de boefjes met Jochem
Haha ja, maar die Ellen Degeneres heeft dat ook zoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jup, maar kleur van overhemd en broek gaan echt niet samen
You're pretty to look at! Aah
Wordt s'middags opgenomenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:54 schreef Aoristus het volgende:
pff, erger kan het gewoon niet, kinderwensen op een populair tijdsstip uitzenden. Als ik dit wil zien dan kijk ik wel naar de boefjes met Jochem
Dat is ook zo, maar het staat Paul goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ben ik wel een beetje met je eens. Maar dan nog zal ik het niet combineren
[..]
Dat is waarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:56 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Haha ja, maar die Ellen Degeneres heeft dat ook zoMaar het ziet er inderdaad niet uit nee.
Nog niet koud genoeg blijkbaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zweet Paul nu zo in dat overhemd? De hele voorkant zit aan zijn lijf geplakt?
De studio stond toch zo koud?
Dan houd je ogen dicht en je oren ook als er kinderen komen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het wordt nu uitgezonden
Ik klaag er niet overquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan houd je ogen dicht en je oren ook als er kinderen komen.![]()
Dat blijkt jaquote:
Eeensquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan houd je ogen dicht en je oren ook als er kinderen komen.![]()
Maar met die studio lampen is wel heet hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zweet Paul nu zo in dat overhemd? De hele voorkant zit aan zijn lijf geplakt?
De studio stond toch zo koud?
Gauw een wens sturen als ik jou was...leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil keer samen met mijn moeder heen.. ik weet nog een hele leuke wens voor der![]()
Maar het is zo vreselijk ver wegquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gauw een wens sturen als ik jou was...leuk
KiwiTjuHh![]()
Haha, nee hoor. ze zijn zooo gezellig met z`n tweetjes!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aaah, ik ben niet de enige die ze leuk vind samen
Ik ben geen fan van ze, maar het is een leuk stelletjequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aaah, ik ben niet de enige die ze leuk vind samen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:19 schreef Miam het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. ze zijn zooo gezellig met z`n tweetjes!
Preciesssquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van ze, maar het zijn een leuk stelletje![]()
Het is inderdaad een leuk stelletjequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van ze, maar het zijn een leuk stelletje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Mwah, ik kijk het meestal pas op de dinsdag ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja was best leuk... kijken vanavond![]()
Dat vrouwtje met die Uruzgan stickers was pasquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
ik vond deel 1 leuker dan deel 2
en die jufdie die jongen een 10 moest geven was hot
![]()
![]()
![]()
Ryan en Dan Kowarsky uit Toronto, opgezocht hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe heten die 2 gasten die als laatste optraden?
das pas 29-10 ik meld een uitvoerig verslagquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe was het daar in de studio AlwaysConnected ?
Oeps, ik ben te vroegquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:06 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
das pas 29-10 ik meld een uitvoerig verslag![]()
Tja.. maar ze zijn er toch of we het nu leuk vinden of niet. En dáárom zijn die stickers, om ze toch te steunen (al betwijfel ik wat ze aan een sticker hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit nou weer voor crapshit, gaat de Leeuw nu al de Nederlandse defensie promoten met een steunsticker voor 'onze' jongens in Uruzgan
Nederland heeft daar uberhaupt niets te zoeken. Flikker lekker op met die onzin
Dat vond ik ook. Hadden ze knap gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:53 schreef Fred_B het volgende:
De Australische kreeg in ieder geval alsnog een mooi schilderij mee naar huis
Het waren allemaal best mooie portretten trouwens.
Leuke uitzending, zeker '' De Day After'' mooie schilderijen van Paul.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hahaa, ik vond het weer zeer vermakelijk
Die stickers!
En die schilderijen waren inderdaad mooi geworden zeg!
als je had opgelet was de sticker alleen voor de militairen, of je nu eens bent met die missie of niet daar ging het niet om. Ze zitten er nu eenmaal en met de sticker steun je hun niet de missie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit nou weer voor crapshit, gaat de Leeuw nu al de Nederlandse defensie promoten met een steunsticker voor 'onze' jongens in Uruzgan
Nederland heeft daar uberhaupt niets te zoeken. Flikker lekker op met die onzin
Mjah die keuze lijkt me niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:51 schreef Rnnz het volgende:
Sjongejonge, morgen én Mooi! Weer de leeuw, én Idols én So You Wanna Be A Popstar de finale.![]()
de zilveren televizierring ja, de gouden heeft vooralsnog nog niemandquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:07 schreef DaFrenk het volgende:
Haaa! Heeft Paultje hem mooi gewonnen!![]()
![]()
Ik kijk alleen naar de uitzendingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:59 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond in 'Mooi! Weer De Leeuw': Paul blikt terug op de ring, geeft computerles aan bejaarden, organiseert een Sweet Sixteen met een grote taart en Harry Connick Jr. treedt op!.
Dat gaat wat worden
Same here. Hoe leuk het ook is om het direct op internet te kijken, ik vind het op de normale TV gewoonweg veel fijner kijken dan aan het bureau.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de uitzendingen morgen naar '' De Day After''
Hij gaf z'n ring aan die man: "Misschien kun je er een homo-feestje mee opvrolijken"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Of heeft hij dit al gedaan met zijn snor?![]()
Heb ik dat alweer gemist?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij gaf z'n ring aan die man: "Misschien kun je er een homo-feestje mee opvrolijken"
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb ik dat alweer gemist?
Ben je nu serieus?
Tja Winschoten hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het programma begint om 20.25 hè
Wees nou eens op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |