Tja.. maar ze zijn er toch of we het nu leuk vinden of niet. En dáárom zijn die stickers, om ze toch te steunen (al betwijfel ik wat ze aan een sticker hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit nou weer voor crapshit, gaat de Leeuw nu al de Nederlandse defensie promoten met een steunsticker voor 'onze' jongens in Uruzgan
Nederland heeft daar uberhaupt niets te zoeken. Flikker lekker op met die onzin
Dat vond ik ook. Hadden ze knap gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:53 schreef Fred_B het volgende:
De Australische kreeg in ieder geval alsnog een mooi schilderij mee naar huis
Het waren allemaal best mooie portretten trouwens.
Leuke uitzending, zeker '' De Day After'' mooie schilderijen van Paul.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hahaa, ik vond het weer zeer vermakelijk
Die stickers!
En die schilderijen waren inderdaad mooi geworden zeg!
als je had opgelet was de sticker alleen voor de militairen, of je nu eens bent met die missie of niet daar ging het niet om. Ze zitten er nu eenmaal en met de sticker steun je hun niet de missie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit nou weer voor crapshit, gaat de Leeuw nu al de Nederlandse defensie promoten met een steunsticker voor 'onze' jongens in Uruzgan
Nederland heeft daar uberhaupt niets te zoeken. Flikker lekker op met die onzin
Mjah die keuze lijkt me niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:51 schreef Rnnz het volgende:
Sjongejonge, morgen én Mooi! Weer de leeuw, én Idols én So You Wanna Be A Popstar de finale.![]()
de zilveren televizierring ja, de gouden heeft vooralsnog nog niemandquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:07 schreef DaFrenk het volgende:
Haaa! Heeft Paultje hem mooi gewonnen!![]()
![]()
Ik kijk alleen naar de uitzendingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:59 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond in 'Mooi! Weer De Leeuw': Paul blikt terug op de ring, geeft computerles aan bejaarden, organiseert een Sweet Sixteen met een grote taart en Harry Connick Jr. treedt op!.
Dat gaat wat worden
Same here. Hoe leuk het ook is om het direct op internet te kijken, ik vind het op de normale TV gewoonweg veel fijner kijken dan aan het bureau.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de uitzendingen morgen naar '' De Day After''
Hij gaf z'n ring aan die man: "Misschien kun je er een homo-feestje mee opvrolijken"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Of heeft hij dit al gedaan met zijn snor?![]()
Heb ik dat alweer gemist?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij gaf z'n ring aan die man: "Misschien kun je er een homo-feestje mee opvrolijken"
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb ik dat alweer gemist?
Ben je nu serieus?
Tja Winschoten hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het programma begint om 20.25 hè
Wees nou eens op tijd
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef Meddo het volgende:
iemand de mail adressen kunnen lezen?
spam spam spam
gelukkig bestaat er niet zoiets als de edit-knopquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga van Fok! Spreek jullie weer met de the day after!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |