Haha, nee hoor. ze zijn zooo gezellig met z`n tweetjes!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aaah, ik ben niet de enige die ze leuk vind samen
Ik ben geen fan van ze, maar het is een leuk stelletjequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aaah, ik ben niet de enige die ze leuk vind samen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:19 schreef Miam het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. ze zijn zooo gezellig met z`n tweetjes!
Preciesssquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van ze, maar het zijn een leuk stelletje![]()
Het is inderdaad een leuk stelletjequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van ze, maar het zijn een leuk stelletje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Mwah, ik kijk het meestal pas op de dinsdag ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja was best leuk... kijken vanavond![]()
Dat vrouwtje met die Uruzgan stickers was pasquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
ik vond deel 1 leuker dan deel 2
en die jufdie die jongen een 10 moest geven was hot
![]()
![]()
![]()
Ryan en Dan Kowarsky uit Toronto, opgezocht hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe heten die 2 gasten die als laatste optraden?
das pas 29-10 ik meld een uitvoerig verslagquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe was het daar in de studio AlwaysConnected ?
Oeps, ik ben te vroegquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:06 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
das pas 29-10 ik meld een uitvoerig verslag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |