Snuiten/wroeten helpt niet echt als je slijmvlies gezwollen is, en het helpt nogal als je wil gaan slapen 'snachts (ook 't enige moment waarop ik 't zou gebruiken)quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Inderdaad, en sowieso niet. Ik bedoel, een verstopte neus, goddamn dan ben je toch wel ff flink de sjaak.Alleen een HIV infectie is nog erger! Snel, grijp de neusspray, want je neus snuiten of ff lekker wroeten is natuurlijk niet mogelijk.
Echt waar, sarcastisch ok, maar een neusspray? Ik snap die houding niet, om voor zoiets triviaals een spray te kopen ;').
werk/school, kan ik ook nog wel inkomen. Dat je niet de hele dag wilt lopen snuffen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef U het volgende:
[..]
Snuiten/wroeten helpt niet echt als je slijmvlies gezwollen is, en het helpt nogal als je wil gaan slapen 'snachts (ook 't enige moment waarop ik 't zou gebruiken)
Hoe harder je snuit, hoe harder alles regelrecht je sinussen in zal lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef gekko007 het volgende:
ik heb nog ooit neusspray gebruiktalstijd papieren zakdoekjes bij, als je hard genoeg snuit komt het er wel uit
ik vind datquote:
Inderdaad, Amerikanen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die altijd maar direct bij ieder ongemakje naar sprays, tabletten en pillen grijpen.![]()
1 of 2 nachtjes doorbijten en je zal zien dat het langzaam aan beter gaat. Ook nu heb ik nog wel een licht gevoel van .. uh ja, een volle neus. Maar beter dat dan straks een operatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:02 schreef Joeriii het volgende:
Ik ben ook verslaafd
Maar ik ben haast wel verplicht om ff een snuif te nemen voordat ik naar bed gaIk kan echt niet slapen als m'n neus dicht zit.
2 versnipperde uien naast m'n bed leggen en dan de hele nacht door bijna met m'n neus er in hangen hielp bij mij af en toe net goed genoeg, maar meestal was het de nacht er op weer helemaal mis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:35 schreef sexbierum het volgende:
Stelletje junks!
Voortaan gewoon een gesnipperde ui op een bordje naast je bed en je hebt nergens meer last van.
Vraag je huisarts om Nasonex...er is trouwens een officiele naam voor deze verslaving, Otrivinisme, serieus een groot probleem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
1 of 2 nachtjes doorbijten en je zal zien dat het langzaam aan beter gaat. Ook nu heb ik nog wel een licht gevoel van .. uh ja, een volle neus. Maar beter dat dan straks een operatie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |