quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:41 schreef nietzman het volgende:
Ten eerste hebben de Israelis die toestellen niet, ten tweede gaan ze al met pensioen en ten derde laat je een stealthbomber niet tussen F16s vliegen op klaarlichte dag.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:05 schreef nietzman het volgende:
Waar doen ze er geheimzinnig over, het is nota bene open en bloot op de BBC!.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:34 schreef milo. het volgende:
Heel duidelijk. En nu?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:48 schreef jogy het volgende:
Even een paar screenshots gemaakt om te kijken of ie echt achterlangs het waasje gaat of niet.
Volgens mij namelijk niet dus
[afbeelding]
[afbeelding]
Zegt verder nog niets over wát het nou is maar in de canopy zit het in ieder geval niet.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wacht even.. als we deze beelden zo zien.. kunnen we een paar dingen aan nemen.
- het is groter dan het vliegtuig
- het was zichtbaar voor de camera, dus vermoedelijk ook voor de jets en hun bemanning
Dan vraag je je af waarom deze footage wordt vrij gegeven.. of waarom deze in de eerste instantie is gemaakt. Denk niet dat iemand van BBC vloog.. dus dit is een filmpje van het leger zelf. Is dit dan een test vlucht.. of een opsporing van iets anders?
Vaag in ieder geval.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:39 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
In die lijn
- De cameraman (/vrouw) had échte beelden van een UFO kunnen maken.
Wat is de onderbouwing daarvan?quote:Vlek in de ruit kan je uitsluiten?
de andere jager vliegt er voor langsquote:
Onderbouwing voor een vlek in een ruit? Moet ik ook onderbouwen waarom je bomen in het bos ziet? Beetje vreemd om vlek op ruit te gaan roepen.quote:
Onderbouwing voor 'een object zeer dichtbij' is in mijn post van zondag 7 oktober 2007 @ 21:42. De donkere vlekken maken dezelfde beweging als de witte vlekken en reageren precies hetzelfde op zwenkingen van de camera. De jet fighter doet dat niet, die is verder weg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onderbouwing voor een vlek in een ruit? Moet ik ook onderbouwen waarom je bomen in het bos ziet? Beetje vreemd om vlek op ruit te gaan roepen.
Erg gevaarlijk als je buiten loopt en je twijfelt of er nou een vlek.. of een tram aan komt...
Onwaarschijnlijk en 'vreemd' is nou net waar Truth op inspeelt, dus dat punt hoeven we niet aan te snijden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:23 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Onderbouwing voor 'een object zeer dichtbij' is in mijn post van zondag 7 oktober 2007 @ 21:42. De donkere vlekken maken dezelfde beweging als de witte vlekken en reageren precies hetzelfde op zwenkingen van de camera. De jet fighter doet dat niet, die is verder weg.
Daarnaast is het bijzonder onwaarschijnlijk dat een tape met twee UFOs wordt vrijgegeven aan BBC, of 'geheim' vliegtuig.
Vooralsnog is er geen enkele onderbouwing voor de bewering dat het een UFO is of een geheim wapen. Gewoon iets dat iemand roept.
Een tram zien in plaats van een vlek zou in bijvoorbeeld Utrecht behoorlijk vreemd zijn, ja.
Nog een gifje, ditmaal leveled, toont duidelijk dat het object identiek aan de reflecties beweegt.
[ afbeelding ]
Precies, net zoals kruizen op de lens in maanlandingsfoto's achter personen staan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:12 schreef Pavement het volgende:
de andere jager vliegt er voor langs
Wat zou Israël met een Blackbird moeten?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:47 schreef Pavement het volgende:
Vind het erg vaag, vlek in de ruit kan je uitsluiten, het kan wel een vliegtuig zijn die op zn kant vliegt zeg maar, of een blackbird. Israel engeland en amerika zijn 3 handen op 1 buik dus dikke kans dat israel in dit soort vliegtuigen vliegt.
Totale onzin, hou eens met debunken. Doe je dit expres? Raar!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh ja, wat ik nog vergat:
6. De objecten zijn onscherp. Dit is vrijwel onmogelijk als ze zich verder weg bevinden dan de fighter, in verband met de focus van de lens.
Is kwalitatief genoeg te zien om eruit op te maken dat het vliegtuig er voor langs vliegt. Je ziet zelfs een opening tussen de staart (of wat het ook is) zitten van het onbekende object, en deze is niet meer te zien als het vliegtuig ervoor vliegt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Precies, net zoals kruizen op de lens in maanlandingsfoto's achter personen staan.
Sorry, maar een dergelijke aanname kun je niet maken met dergelijk kwalitatief laag videomateriaal.
Kijk anders het filmpje eerst voordat je weer niet begrijpt waar dit topic over gaat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:23 schreef nietzman het volgende:
Als het een opening is zou het afsnijden ervan door die F16 net zo goed bewijzen dat die er áchterlangsvliegt..
Raar dat ik de waarheid nastreef, in plaats van vage conspiracy!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
Totale onzin, hou eens met debunken. Doe je dit expres? Raar!!
De waarheid.. ? Wat dan? Het zien van vlekken, daar waar voertuigen/objecten zich bevinden? Snap het verband even niet met conspiracy maar je vond het zeker wel weer even geil om te kunnen roepen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Raar dat ik de waarheid nastreef, in plaats van vage conspiracy!
Dus een gat in een vlek op het raam laat het beeld van de fighter erachter door en dat bewijst wat precies?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk anders het filmpje eerst voordat je weer niet begrijpt waar dit topic over gaat.
Volgens mij snap je niet eens waar die opening dan te zien is.
Nou hier dan:
[afbeelding,link]
[afbeelding,link]
Dat jij niet helemaal 100% bent... raar mannetje joh ben jij. Aandacht tekort?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:34 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dus een gat in een vlek op het raam laat het beeld van de fighter erachter door en dat bewijst wat precies?
Yes, laten we elkaar persoonlijk aanvallen in plaats van het over de feiten te hebben!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat jij niet helemaal 100% bent... raar mannetje joh ben jij. Aandacht tekort?![]()
Nouja, nada dus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:34 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dus een gat in een vlek op het raam laat het beeld van de fighter erachter door en dat bewijst wat precies?
Als jij iets over de werking van camera's gaat leren zullen wij beloven niet meer in het complot te zitten. Deal?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Ticker het volgende:
Maar hoe kan je nou in vredesnaam zeggen dat het een vlek is, als de beelden incl de foto's boekdelen spreekt. Dan twijfel ik echt aan je visuele vermogen, en als je het dan glashard blijft beweren, lijkt er wel opzet in het spel te zitten.
Waarom moet ik kennis van een camera hebben om een vreemd object te zien?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als jij iets over de werking van camera's gaat leren zullen wij beloven niet meer in het complot te zitten. Deal?
Omdat je dan weet hoe een lens en in dit geval scherptediepte je voor de gek kan houden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:47 schreef Ticker het volgende:
Waarom moet ik kennis van een camera hebben om een vreemd object te zien?
De objecten verschillen lichtelijk van kleur, het gevechtsvliegtuig toont duidelijk zijn contouren op de voorgrond, hier is geen discussie mogelijk. Desnoods teken ik die contouren ook weer voor je uit, maar dat kan jijzelf net zo goed aangezien die foto's hierboven duidelijk bewijs zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Omdat je dan weet hoe een lens en in dit geval scherptediepte je voor de gek kan houden.
En nou alleen maar geïnformeerd aannames maken, wat zo vervuil je dit topic, ook sunde.
Dat is dan ook het verschil tussen jou en mij, schijnbaar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waarom moet ik kennis van een camera hebben om een vreemd object te zien?
Ik weet ook niet hoe het menselijk oog werkt, maar zien doe ik wel. Zit geen verband tussen beide, en nou ontopic of met bewijzen/vergelijkingen komen anders vervuil je dit topic, en het is zo zonde want het was een goed initiatief van Gerson.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |