quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn probeer je een paar commnets op thottbot te plaatsen, hebben ze het post systeem gesloopt.
Kan het, vind thottbot voor sommige dingen alleen lekker der werken. En het is altijd leuk als je wat kan contributenquote:
Daar moet je gewoon met je takken vanaf blijven dan is er niks aan de handquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
Weet iemand hier toevallig wat ik moet invullen bij het bestandje realmlist.wtf bij WOW
quote:set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon met je takken vanaf blijven dan is er niks aan de hand.
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan het, vind thottbot voor sommige dingen alleen lekker der werken. En het is altijd leuk als je wat kan contributen.
Weet ik, waarom denkje dat ik zeg dat je er met je takken vanaf moet blijvenquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Dat is voor private realms, iets waat je op fok niet mag over hebben.
wowhead heeft bepaalde dingen beter/handiger gedaan. Maar gebruik thottbot ook eingelijk altijdquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Kvind thottbot veel lekkerder werken om de een of andere reden, maarja ieder zijn ding he.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon met je takken vanaf blijven dan is er niks aan de hand.
[..]
Haha dan krijg je dat jaquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok thanks
Nee, ik had het spel *gratis gekregen* maar diegene had het ingesteld voor 1 of andere private server waar ik overigens niet op wil. Dus vandaar
Maar ik ben by the way bij level 4![]()
Nee afaik nog niet, hoop wel dat ze snel terug komen. Heb het 1 keer gezien en verder de kans niet gehadquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
De dark iron dwergen zijn nog niet gefixt, toch?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Worden jullie na bijna 3 jaar, nooit eens moe van wow?
Nee eingelijk nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
uh ja, maar dan ook ff stopen. maar de drang om veel gold eigenhandig te verdienen is te groot.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ow oops, erhm goeie. Zal er straks ff naar kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:08 schreef KreKkeR het volgende:
Hey WyriHaximus, wanneer werkt de inlog van de fok characterlijst weer? Mijn character is een tijd geleden van server verhuisd en wil dit even aanpassen.
Gnome ftw! All hail the little bugger so they come to our homes so we can eat them!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:04 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
uh ja, maar dan ook ff stopen. maar de drang om veel gold eigenhandig te verdienen is te groot.
Owja verschrikelijk nieuws heeft de redactie bereikt, enige beelden zijn reeds uitgelekt
[ afbeelding ]
![]()
p.s : om toch iets van waarheid te vertelen, horde vielen brewfest binnen, en gingen toen IF raiden (zie dat skelet rechts).
Heey vogelkooitje zeg, kun je mij vertellen welke add-on het is dat je die briljante StarCraft interface hebt?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:04 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
uh ja, maar dan ook ff stopen. maar de drang om veel gold eigenhandig te verdienen is te groot.
Owja verschrikelijk nieuws heeft de redactie bereikt, enige beelden zijn reeds uitgelekt
[ afbeelding ]
![]()
p.s : om toch iets van waarheid te vertelen, horde vielen brewfest binnen, en gingen toen IF raiden (zie dat skelet rechts).
Ok en daarom had je dus lagquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Heey vogelkooitje zeg, kun je mij vertellen welke add-on het is dat je die briljante StarCraft interface hebt?
btw wyril, WoW loopt nu perfect op high en lagloos.![]()
McAfee was verlopen waardoor ik dus geen beveiliging had.![]()
Donequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
(Of je PMed het me ff dan doen ik het voor je.)
Ik heb net een tijdje mijn eerste level 70, voor mij begint het dus netquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |