Van af het moment dat je de gamecard code in typt op de site kan je 60 dagen spelen. 60 dagen na dat moment kan je dat niet meerquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:31 schreef HeTaZ het volgende:
ik wil ook wow gaan spelen en dan de prepaid kaart gebruiken maar hoe zit dat met de tijd die je speel?
je kan 60 dagen spelen is het dan zo dat als je inlog dat je dan meteen een dag kwijt ben of speel je 24uur voordat er een dag voorbij is.
dus als ik 3dagen speel van 8 uur is dat dan 1 dag spelen ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Van af het moment dat je de gamecard code in typt op de site kan je 60 dagen spelen. 60 dagen na dat moment kan je dat niet meer. (En dat zijn echte dagen zoals in het echte leven
.)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat voor internet verbinding heb je? En heb je het als eens met alleen wow er op geprobeerd?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:12 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Dat is lag jaDat ligt inderdaad aan je internet verbinding
Je kunt bekijken welke videokaart je hebt in
Configuratiescherm > Beeldscherm > Instellingen, daar staat als het goed is een naam, post die hier en ik, of andere medefokwowers kunnen wel melden hoe en wat je kunt draaien.![]()
Tsja dat is een nadeel. Velen spelen wel dagelijksquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:41 schreef HeTaZ het volgende:
[..]
mmm dat valt me tegen dan,dus als je een week niet speel ben je wel al een paar dagen kwijt dus
word het wel een duur spel om te spelen
maar is wel een tof spel
Dat is je netwerk kaart lekker dingquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:42 schreef mini-lellan het volgende:
Aaah hier zijn jullie!
[..]
Broadcom NetXtreme Gigabit Etherne
100,0Mbps
of bedoel je dat niet?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[...]
Dat is je netwerk kaart lekker ding! Iig sluit alles eens af behalve wow en kijk dan of het beter word. (En dan ook alles wat op het internet hangs bij jouw thuis.)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:31 schreef WyriHaximus het volgende:
sepo en TVP:
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/09.24.07.12.48.24.jpg]afbeelding][/URL]
Ow wel gnome met room en champignonsaus he![]()
Hoe lang speel je eingelijk al?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:51 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik heb altijd alleen WoW aanstaan in het begin alleen msn maar nu ook niet meer.
9,41:quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is toch ergens in nagrand?
heb me brew gogle's
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe lang speel je eingelijk al?
[..]
Heh en die lag is er altijd al geweest of is dat op een bepaald moment begonnen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:25 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 11 maanden geleden me acount aangemaakt en was ik begonnen met een Nelf hunter. Ik was uiteindelijk lvl 48 en toen was ik gestopt. Tot 22 September toen ben ik weer begonnen en toen heb ik een Dwarf paladin aangemaakt op Ghostlands. En had ik alle spullen van me nelf verkocht en gestuurd naar me pala en nelf gedelete. En nu ben ik lvl 18 paladin met 45 gold.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:10 schreef dekkered het volgende:
BREWFEST@!@!@!@!@!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh en die lag is er altijd al geweest of is dat op een bepaald moment begonnen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is toch ergens in nagrand?
heb me brew gogle's
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:38 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb net maar overwegen een WoW code te kopen bij gamecard.nl. De bestelling ging goed, alleen m`n code werd niet geaccepteerd omdat die hele code niet klopt :-S heeft iemand hier ervaring mee?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn probeer je een paar commnets op thottbot te plaatsen, hebben ze het post systeem gesloopt.
Kan het, vind thottbot voor sommige dingen alleen lekker der werken. En het is altijd leuk als je wat kan contributenquote:
Daar moet je gewoon met je takken vanaf blijven dan is er niks aan de handquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
Weet iemand hier toevallig wat ik moet invullen bij het bestandje realmlist.wtf bij WOW
quote:set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon met je takken vanaf blijven dan is er niks aan de hand.
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan het, vind thottbot voor sommige dingen alleen lekker der werken. En het is altijd leuk als je wat kan contributen.
Weet ik, waarom denkje dat ik zeg dat je er met je takken vanaf moet blijvenquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Dat is voor private realms, iets waat je op fok niet mag over hebben.
wowhead heeft bepaalde dingen beter/handiger gedaan. Maar gebruik thottbot ook eingelijk altijdquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Kvind thottbot veel lekkerder werken om de een of andere reden, maarja ieder zijn ding he.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon met je takken vanaf blijven dan is er niks aan de hand.
[..]
Haha dan krijg je dat jaquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok thanks
Nee, ik had het spel *gratis gekregen* maar diegene had het ingesteld voor 1 of andere private server waar ik overigens niet op wil. Dus vandaar
Maar ik ben by the way bij level 4![]()
Nee afaik nog niet, hoop wel dat ze snel terug komen. Heb het 1 keer gezien en verder de kans niet gehadquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
De dark iron dwergen zijn nog niet gefixt, toch?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Worden jullie na bijna 3 jaar, nooit eens moe van wow?
Nee eingelijk nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
uh ja, maar dan ook ff stopen. maar de drang om veel gold eigenhandig te verdienen is te groot.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ow oops, erhm goeie. Zal er straks ff naar kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:08 schreef KreKkeR het volgende:
Hey WyriHaximus, wanneer werkt de inlog van de fok characterlijst weer? Mijn character is een tijd geleden van server verhuisd en wil dit even aanpassen.
Gnome ftw! All hail the little bugger so they come to our homes so we can eat them!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:04 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
uh ja, maar dan ook ff stopen. maar de drang om veel gold eigenhandig te verdienen is te groot.
Owja verschrikelijk nieuws heeft de redactie bereikt, enige beelden zijn reeds uitgelekt
[ afbeelding ]
![]()
p.s : om toch iets van waarheid te vertelen, horde vielen brewfest binnen, en gingen toen IF raiden (zie dat skelet rechts).
Heey vogelkooitje zeg, kun je mij vertellen welke add-on het is dat je die briljante StarCraft interface hebt?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:04 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
uh ja, maar dan ook ff stopen. maar de drang om veel gold eigenhandig te verdienen is te groot.
Owja verschrikelijk nieuws heeft de redactie bereikt, enige beelden zijn reeds uitgelekt
[ afbeelding ]
![]()
p.s : om toch iets van waarheid te vertelen, horde vielen brewfest binnen, en gingen toen IF raiden (zie dat skelet rechts).
Ok en daarom had je dus lagquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Heey vogelkooitje zeg, kun je mij vertellen welke add-on het is dat je die briljante StarCraft interface hebt?
btw wyril, WoW loopt nu perfect op high en lagloos.![]()
McAfee was verlopen waardoor ik dus geen beveiliging had.![]()
Donequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
(Of je PMed het me ff dan doen ik het voor je.)
Ik heb net een tijdje mijn eerste level 70, voor mij begint het dus netquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Donequote:
Thanksquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Done.
Hmm ok maf me wow begint in eens achter elkaar vast te lopen. Iemand anders ook last van gehad?![]()
Screenfreeze, net 3 achter elkaar, de eerste in 3 jaarquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Thanks
Bedoel je echt vastlopen als in scherm-freeze? Of crash waarbij het spel wordt afgesloten, teruggaat naar Windows en een errorlog krijgt?
Want dat laatste had ik de laatste tijd wel regelmatig. Dit vooral wanneer ik tussen het spelen door veel gebruik maakte van alt+tab en even terugging naar Windows. Daadwerkelijke game-freeze heb ik bijna nooit (in de 2-3 jaar dat ik WoW speel op 1 hand te tellen denk ik).
Haha idd! Heb ondertussen me wow weer draaientquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ding 53 op m'n shammy, nog maar 5 levels tot de echte fun kan beginnen.
working as intendedquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb al een week niet kunnen spelen, bedankt Blizzard en Orange.
Je moet wel bereid zijn om wat moeite te doen, meerdere malen met bongo's te stoeien en beetje geduld hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Heey vogelkooitje zeg, kun je mij vertellen welke add-on het is dat je die briljante StarCraft interface hebt?
btw wyril, WoW loopt nu perfect op high en lagloos.![]()
McAfee was verlopen waardoor ik dus geen beveiliging had.![]()
Had ik gisteren rond 11 uur, 3-4 keer achter elkaar meteen screen freeze wanneer ik online kwam. titanpanel en simplemp3 verwijderd en toen deed die het weer. Ik werd er helemaal gek van.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Done.
Hmm ok maf me wow begint in eens achter elkaar vast te lopen. Iemand anders ook last van gehad?![]()
Titanpanel staat hier nu ook uit. En het was hier ook rond 11 uurquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:45 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Had ik gisteren rond 11 uur, 3-4 keer achter elkaar meteen screen freeze wanneer ik online kwam. titanpanel en simplemp3 verwijderd en toen deed die het weer. Ik werd er helemaal gek van.
Laat eens een trace zien van thuis naar blizzardquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb al een week niet kunnen spelen, bedankt Blizzard en Orange.
Dit is de traceroute van mijn huis naar Tarren Mill :quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WyriHaximus het volgende:
Laat eens een trace zien van thuis naar blizzard. Eens kijken wat ik dan krijg
.
Ik heb een reset gedraaid en dat had geen effect, paar add ons verwijderen en hij doet het opeens. Wat ik niet snap ik waarom hij dit niet eerder deed, de add ons staan er al een tijdje en de ui patch is ook al een week geleden ofzo. Ik vind het maar raar. Had je dit ook toevallig nadat je wow had afgesloten en later weer op ging starten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Titanpanel staat hier nu ook uit. En het was hier ook rond 11 uur! I see a conspiracy!
[..]
Laat eens een trace zien van thuis naar blizzard. Eens kijken wat ik dan krijg
.
Het ligt niet aan een hop maar de pipe er tussenquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is de traceroute van mijn huis naar Tarren Mill :
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.123.254
2 10 ms 8 ms 11 ms c529cb801.cable.wanadoo.nl [82.156.184.1]
3 12 ms 8 ms 9 ms 10.0.34.130
4 15 ms 11 ms 8 ms 194.134.178.189
5 9 ms 8 ms 9 ms 10GE1-4.cr2-asd4.nl.euro.net [194.134.162.5]
6 8 ms 10 ms 8 ms 10GE1-1.cr2-asd6.nl.euro.net [194.134.162.161]
7 9 ms 9 ms 8 ms PC12.er1-asd6.nl.euro.net [194.134.162.81]
8 13 ms 8 ms 8 ms ge-0-1-0-0.amscr1.Amsterdam.opentransit.net [193.251.254.193]
9 203 ms 197 ms 188 ms adm-b-link.telia.net [213.248.73.129]
10 204 ms 201 ms 189 ms adm-bb2-link.telia.net [80.91.254.138]
11 215 ms 207 ms 198 ms hbg-bb2-pos7-0-0.telia.net [213.248.65.162]
12 221 ms 218 ms 214 ms s-bb2-pos7-3-0.telia.net [213.248.64.37]
13 384 ms 225 ms 206 ms s-b1-link.telia.net [80.91.254.113]
14 221 ms 221 ms 211 ms s-hdn-i3-link.telia.net [80.91.249.69]
15 * * * request timed out
16 * * * request timed out
17 to 30 all timed out
Volgens Blizzard ligt het aan hop 8, volgens Orange aan hop 9....
Was aan het spelen en opeens liep wow vastquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:11 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Ik heb een reset gedraaid en dat had geen effect, paar add ons verwijderen en hij doet het opeens. Wat ik niet snap ik waarom hij dit niet eerder deed, de add ons staan er al een tijdje en de ui patch is ook al een week geleden ofzo. Ik vind het maar raar. Had je dit ook toevallig nadat je wow had afgesloten en later weer op ging starten?
Ook goed, maar het komt erop neer dat ik van het kastje naar de muur gestuurd word.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het ligt niet aan een hop maar de pipe er tussen.
En is het dus niet een probleem van of Orange of Blizzardquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook goed, maar het komt erop neer dat ik van het kastje naar de muur gestuurd word.
En die server op hop 8 is van France Telecom, dat is helemaal lekker, daar heb ik niks mee te maken.![]()
Nee ben zeker niet de enige nee, talloze posts gezien van mensen met dezelfde provider en in dezelfde battlegroup, en hun traceroutes lijken op die van mij, de ms increase komt na de Amsterdam.opentransit.net server.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En is het dus niet een probleem van of Orange of Blizzard. Naja misschien dat je Orange zover krijgt om via het oosten van nederland te routen
. Neem aan dat je niet de enigste bent
.
Ja is logish dat ze er het zelfde uit zienquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee ben zeker niet de enige nee, talloze posts gezien van mensen met dezelfde provider en in dezelfde battlegroup, en hun traceroutes lijken op die van mij, de ms increase komt na de Amsterdam.opentransit.net server.
Vanavond nog maar eens met Orange bellen dan…
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:58 schreef Gupje het volgende:
Hoe doe je zo´n track rout want ik heb ook best lag in BG. Heb ook wannadoo en zit ook op tarren mill. Dus zou ook graag wel willen weten hoe ik dit opgelost krijg.
quote:Running a trace route can identify where the connection problems could be occurring. The trace route program tests the connection from your computer to the target location you specify and every "hop" in between. Using this program you can determine at what location the data you are sending is running into a problem.
We will need the information generated from the following commands:
When you are playing the game, press Alt Tab, You may want to switch to windowed mode to make it easier to get back to the desktop.
- Click the Start button and select the Run option from the menu
- Type in cmd in the command text box then press Enter.
- Type the following into the command window that appears: netstat -n -p tcp -b | more
you will see a line like this one (depending on World Of Warcraft):
TCP XXX.XX.XX.XX:XXXX YY.YYY.YYY.YY:3724 ESTABLISHED 4476 [WoW.exe]
The IP address that is indicated by Xs is your IP address, this is not needed, so do not post this.
The information that is important however is the one indicated by Y's on the example above, this is the IP address of the server you are playing on.
Now we need some information on your connection, in the same command window, type in:
tracert YY.YYY.YYY.YY > C:\tracert.txt
A file will be created on your local drive (C:\) called tracert.txt which will contain the trace route information, this may take sometime so do not close down the window once the trace is complete the dos prompt with appear again..
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:58 schreef Gupje het volgende:
Hoe doe je zo´n track rout want ik heb ook best lag in BG. Heb ook wannadoo en zit ook op tarren mill. Dus zou ook graag wel willen weten hoe ik dit opgelost krijg.
1 |
Have fun! Ziet er allemaal erg mooi uitquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:34 schreef Reneuh het volgende:
Sjo, eindelijk The Burning Crusade gekocht. Kan ik in ieder geval nog ff fijn levelen
Nee eingelijk geen last van. De dingen die ik heb staan kan ik prima naast elkaar doen, en van een aantal dingen ben ik afhankelijk van anderen dus die hebben voorrang over dingen die ik zelf kan doen. Mijn lijstjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:03 schreef Black-Hole het volgende:
Hebben jullie soms ook moeite om prioriteiten te stellen in WoW? Ben al een flinke tijd level 70 maar heb nog zo veel dingen op de planning staan:
Leatherworking naar 375 brengen en dan de epics craften, nu op 372
Mats grinden voor enchants en craftables
Instances doorlopen om reputation te grinden voor de Heroic keys
BG's doen voor leuke epics die ook prima zijn voor PvE
Karazhan met de guild doen
Guildies helpen met hun Kara attunement
Als officer alles een beetje in goede banen leiden
Zo veel te doen, ik kom echt tijd te kortOndanks alles blijft het toch erg leuk en vooral gezellig.
http://wow-europe.com/en/info/basics/events/brewfest/ || http://thottbot.com/?f=q&cat=Brewfestquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:10 schreef manderveen het volgende:
Is er een website waar je kunt zien welke questen je allemaal kunt doen om tickets te verzamelen bij het brewfest?
Nee, helemaal niet meer zelfs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:03 schreef Black-Hole het volgende:
Hebben jullie soms ook moeite om prioriteiten te stellen in WoW? Ben al een flinke tijd level 70 maar heb nog zo veel dingen op de planning staan:
Ik heb ook veel te doen, al heb ik geen moeite de prioriteiten te stellen. Salena, m'n mage (+580dmg) is een aantal weken 70 en op Mortui, m'n priest (+960dmg) mijn guild helpen;quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:03 schreef Black-Hole het volgende:
1) Brewfast Epic Mount (maar die heb ik vanavond al als het goed is).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:03 schreef Black-Hole het volgende:
op een die ene quest van /bark die red ik steeds niet. Zit Horde side is daar ook tactiek voor?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
1) Brewfast Epic Mount (maar die heb ik vanavond al als het goed is).
2) Level 70 worden.
3) Een Sinister Squashling proberen te pakken te krijgen.
4) Een guild zoeken zodat ik Kara kan doen (na de attunement uiteraard maar da's zo gebeurd).
5) 5.8k gold voor wat mount trainingen (maar daar werk ik intussen al aan).
6) Disgusting oozeling en Firefly farmen.
7) Hier en daar wat rep zien te krijgen zowel PvP als PvE.
8) Een draak en wat ander vliegend mount spul zien te krijgen.
9) Diverse mounts zien te pakken te krijgen.
Dit is allemaal WoW btw, Real life staat bij mij ook bovenaan.
Niet in galop gaan, zoveel mogelijk in die groene blijven en zo strak mogelijk proberen te rijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
op een die ene quest van /bark die red ik steeds niet. Zit Horde side is daar ook tactiek voor?
Erg ongepast inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind 'm niet kunnen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind 'm niet kunnen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |