quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot er een trackpack komt, auto's zitten er al genoeg in.
Ik heb alle wagens in de garage staan, maar met de meeste heb ik nog geen km gereden
Je gaat Mass Effect toch ook gamen? Speelt zich ook af in een galaxyquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jammer dat ik de hele space setting niet trek en Mario een lul is,.... maar misschien ooit mocht die budget worden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je gaat Mass Effect toch ook gamen? Speelt zich ook af in een galaxy
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stupid![]()
Je hebt al 300+ wagens! Wat moet je met die paar extraVoor iets meer geld had je een arcade spel gehad
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt ik ook![]()
DJ_ is playing:
Bee Movie™ Game Demo wordt gespeeld
Playing Bee Movie™ Game Demo
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet mijn geld ik heb hier nog een CC liggen uit amerika![]()
maar ehh worms is 1200 punten
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
800 toch maar![]()
Misschien samen met die extra theme map ofzo maar die heb je niet nodig!
quote:Brothers in Arms krijgt bijzondere achievements
Wat is het toch jammer dat de game naar 2008 gaat. Brothers in Arms leek een hele indrukwekkende WOII shooter te worden waar we al volgende maand van konden genieten. Helaas ging de game dus naar 2008. Niet getreurd, de ontwikkeling van het aankomende pareltje gaat gestaag door.
Zo is men bij Gearbox druk bezig om de game te voorzien van de leukst mogelijke achievements. In veel games is het een beetje standaard werk geworden en dat is jammer. Brothers in Arms: Hells Highway moet, volgens de makers, zelfs de grootste achievementhunters kunnen verrassen. Welke dit zijn, dat blijft natuurlijk nog even geheim.
De eerste achievement in de game is in ieder geval bekend, een cinematische headshot zal je de eerste achievement opleveren.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom is Heintje er nooit meer?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Schijnbaar is zijn enorme gamerscore verloren gegaan![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Schijnbaar is zijn enorme gamerscore verloren gegaan![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je gaat Mass Effect toch ook gamen? Speelt zich ook af in een galaxy
quote:
quote:Crytek CEO snapt Halo hype niet
Het spel sleept het ene na het andere topcijfer binnen, toch snappen veel mensen de hype rondom de game niet. Eén van deze mensen is de CEO van Crytek.
In een interview met Game Informer geeft hij aan niet slecht te willen praten over de game, de trailers zagen er immers goed uit en miljoenen mensen houden ervan, maar hij snapt de hele hype rondom de game niet. Volgens hem liggen consoleshooters vijf tot zes jaar achter op PC shooters, laatstgenoemde hebben een verfijning doorgevoerd die meer is dan het schieten alleen.
Hoewel Halo 3 zijn goedkeuring dus niet lijkt te krijgen, daar is hij wel een voorstander van Bioshock en wellicht ook Call of Duty 4. De reden hiervoor is simpel: deze zijn hetzelfde op de PC.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is weer nieuws van niks als je het mij vraagt,...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het staat inmiddels op meerdere sites. Kortom: nieuws = nieuws.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... het is een persoonlijke verzamel en blog-fetish in een hypende post op een games-forum met wishlist kenmerken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehh ja maar jij zegt dat die zijn gamerscore is kwijt geraakt![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:59 schreef DJ_ het volgende:
en ja hoor wat een joden zijn het ook , koop je een car pack voor forza , moet je de auto's eerst nog in de shop kopen voor je ze hebt .............. lijers
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb alleen die gratis Seal Leon Cupra![]()
Ik wou die Honda Civic Type R ook wel graagMaar ga niet dat hele pack kopen
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je genoeg credits hebt kan je ze ook wel van mij kopen, maar tja dan heb je die pack weer nodig
maar wat zou er nu gebeuren als je online gaar racen en je raced met een van die auto's die bij die pack zitten .
dan kan de gene zonder de pack die auto's toch niet zien omdat die de bestanden niet heeft ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel die zie je gewoon rijdenMaat van me rijd steeds in die Civic en die zie ik ook rijden dan. Alleen doorsturen enz gaat niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel maf dat die pack dan 40mb is voor een paar auto's , terwijl andere die files dus niet hebben , wat staat er dan n godsnaam in die 40 mb![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel maf dat die pack dan 40mb is voor een paar auto's , terwijl andere die files dus niet hebben , wat staat er dan n godsnaam in die 40 mb![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als jij je auto pimpelpaars hebt gemaakt met een grote aap op het dak o.i.d. dan zien andere dat ook terwijl ze die files ook niet hebben![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:43 schreef Hiephiephoera het volgende:
Zo, net even CSI: Hard Evidence uitgespeeld.
Beetje jammer van de achievements, hadden het eenvoudig wat moeilijker kunnen maken aangezien er al bonussen in het spel zitten. Kwestie van de achievement koppelen.
Is dan wel m'n eerste spel waarvan ik 1000 achievementpoints hebt gehaald.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:53 schreef Hiephiephoera het volgende:
[..]
Ik vind van wel, je moet er natuurlijk wel van houden. Is eigenlijk hetzelfde als het voorgaande deel, alleen met andere moorden. Bediening op de XBox was zelfs goed te doen.
Mogen van mij meer van dit soort spellen uitbrengen, al is de speelduur aardig kort.
quote:Crytek CEO snapt Halo hype niet
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als jij je auto pimpelpaars hebt gemaakt met een grote aap op het dak o.i.d. dan zien andere dat ook terwijl ze die files ook niet hebben![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:31 schreef Haijo het volgende:
tvp
En Crytek moet zijn muil houden, er is meer dan graphics...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
leuk dan moet die dat allemaal streamen via het ineternet naar jou toe , leuk voor de lag![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:13 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, sinds wanneer heeft de normale Xbox 360 ook een HDMI poortDat maakt die elite zoo overbodig (op de 120 gb HD na dan
)
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dat is toch onzin? Ik had vorige week een training van Microsoft over de Xbox (via m'n werk) en toen zaten hun heel duidelijk te vertellen dat zoiets als draadloos internet inbouwen niet nodig is, omdat haast niemand dat thuis heeft, maar zo'n HDMI poort wordt er wel zomaar opgezet? Terwijl er volgens mij meer mensen zijn met een draadloos netwerk, dan mensen met een HD scherm? Ook zijn de mensen die eerder een Xbox 360 hebben aangeschaft, mooi genaaid
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:33 schreef viezerdt het volgende:
[[url=http://card.mygamercard.net/sig/Ltfocus.jpg]afbeelding][/url], voeg me maar toe, anders heb ik geen vriendjes.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maakt niet uit heb ik ook niet, alleen tequilla en een of andere canadees ( van mijn msn ) staan er in
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:52 schreef piet_pelle het volgende:
Zo Juiced 2 gekocht, vond de reclame toch te geil dus kon het niet laten. Was maar 27 euro bij de Media Markt trouwens.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maakt niet uit heb ik ook niet, alleen tequilla en een of andere canadees ( van mijn msn ) staan er in
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:56 schreef Un4 het volgende:
[afbeelding]
'Schitterende duik, haha! een snoek is er niets bij!'
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:09 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja.Nog een:
[afbeelding]
"Als hij daar had gescoort was het z'n tweede van de wedstrijd geweest!"
[afbeelding]
"En als hij er dan nog een maakt is dat z'n derde!!"
![]()
De 120gb HD is los alleen al 170 euro, het is dus meer voor nieuwe klanten gelijk erg interessantquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:13 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, sinds wanneer heeft de normale Xbox 360 ook een HDMI poortDat maakt die elite zoo overbodig (op de 120 gb HD na dan
)
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ineens iemand met deze naam in me friendslist:
Si13N74554i14N7
WTF is dat??
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Si13N74554i14N7
WTF is dat??
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
Kan me niet heugen dat ik hem geaccepteerd heb laat staan een request gestuurd![]()
k wordt nu wel bang![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik moet je denk ik maar verwijderen uit mijn vriendenlijst..
Dadelijk wordt ik ook nog infected..
Silent Assailant?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Si13N74554i14N7
WTF is dat??
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat voor sociaal gestoorde psychopatische nerd schrijft in die taal?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:07 schreef Haijo het volgende:
[..]
The worst possible kind...een breezah...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:13 schreef RaymanNL het volgende:
)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:22 schreef DJ_ het volgende:
15 minuten filmpje van mass effect
http://www.n4g.com/xbox360/News-72626.aspx
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:03 schreef Boef het volgende:
[..]
Liggen ze al in de winkel? Je ziet overal wel flinke aanbiedingen om zo snel mogelijk van de 'oude' modellen af te komen.
Een ander verschil is ook dat er bij de normale 360 met HDMI niet standaard een HDMI-kabel bijgeleverd wordt, i.t.t de Elite.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja zeker , dat gevoel als je dat mass relay ziet, die is zo ontiegelijk groot vergeleken met je ship
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect will change the world![]()
Als dat spel eenmaal uit is is de wereld voorgoed veranderd!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
,...................... mijn Hemel. Dit spel staat zo bovenaan mijn wishlistSoms kan ik het niet geloven dat ik binnen 2 maanden een nieuwe Bioware game ga gamen,.... een die volledig in mijn smaak valt! In het begin,... als je die twee crew-leden onderbreekt als captain zijnde,.... voelt goed aan man.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
,...................... mijn Hemel. Dit spel staat zo bovenaan mijn wishlistSoms kan ik het niet geloven dat ik binnen 2 maanden een nieuwe Bioware game ga gamen,.... een die volledig in mijn smaak valt! In het begin,... als je die twee crew-leden onderbreekt als captain zijnde,.... voelt goed aan man.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil hem ook spelen.. hij lijkt me leuk omdat je niet verplicht bent steeds te werken met dat wiel maar ook gewoon kan schieten. En dat is nou mooi, de ene keer denk je hop doorlopen, de andere keer wil je het anders proberen te doen. De mogelijkheid om ook gewoon zelf je tekst te kiezen is cool.. ik bedoel hoe vaak denk je wel niet "ik had wat anders terug gezegd" als de main character spreekt?![]()
Dat stukje ook waarin hij zegt dat hij er voor koos om die kerel een klap op zn bek te geven omdat hij zo zat te wauwelen over het einde van de wereld![]()
En,.. iedereen maakt het spel gewoon anders mee.. hoe praat is dat!
Weet niet of ik hem direct koop, maar dat hoeft ook niet aangezien er geen MP op zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:41 schreef Henk-B het volgende:
[..]
AAAAGHHHH
MUST RESIST!!!!
Wil het filmpje eigenlijk niet kijken.
Zitten er veel spoilers in?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
Guitar Hero II eindelijk op Expert uitgespeeld. Ik kan nu vredig sterven....Tot over een maandje, want dan is het tijd om GH3 op Expert uit te spelen. Ik mag hopen dat ik daar geen jaar voor nodig heb.
BTW, Free Bird was echt een bitch, maar uiteindelijk toch 4-starred.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Moet alleen wel zeggen dat de combat mij niet veel lijkt eigenlijk.
Het oude systeem leek mij beter.
Guitar Hero II eindelijk op Expert uitgespeeld. Ik kan nu vredig sterven....Tot over een maandje, want dan is het tijd om GH3 op Expert uit te spelen. Ik mag hopen dat ik daar geen jaar voor nodig heb.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:19 schreef koen_pijl het volgende:
VIva Pinata kreeg ik vorige week bij me xbox. Nog maar een klein uurtje mee gespeeld.
Vond er niet zo veel aan. Wordt het nog leuk?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:04 schreef Retarded het volgende:
Flatout: Ultimate Carnage voor 24.95 bij www.bartsmit.nl
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt, DOEN! Mooiste game op de 360, en nog enorm leuk ook!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:16 schreef MaxC het volgende:
Mijn account verloopt deze week. Waar kan ik ergens een goedkope 12 maanden kaart krijgen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:08 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Goed man!!
Was gisteren trouwens weer bezig met GH2 op Hard, maar bleef steken op een nummer ik geloof 1 of 2 nummers na message in a bottle. Met veel dubbele noten.
Mijn handen kunnen niet doen wat mijn hersens doorgeven en dat is soms heel erg frusterend kan ik je vertellen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:16 schreef MaxC het volgende:
Mijn account verloopt deze week. Waar kan ik ergens een goedkope 12 maanden kaart krijgen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er geen meer helaas![]()
Tevens net Halo 3 MP gespeeld en voor het eerst was het echt vet. Steeds met de zelfde lui en werkte redelijk goed samen dan is het echt geweldig![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:24 schreef Koentje3 het volgende:
Rest In Peace
Send Graven into the Netherworld in the Ocean Ruins and complete the game
Verkregen 7-10-2007
Conan uitgespeeld![]()
Dol spel maar erg kort!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:24 schreef Koentje3 het volgende:
Rest In Peace
Send Graven into the Netherworld in the Ocean Ruins and complete the game
Verkregen 7-10-2007
Conan uitgespeeld![]()
Dol spel maar erg kort!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand ergens een aantrekkelijke Orange Box pre-order kunnen vinden?
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waren ze moeilijk ofniet ? ( ben zelf geen die hard shooter dus vandaar ) ik wil het spel ook nog een keer halen maar aangezien ik niet al te goed ben in shooters zijn ze voor mij ook haalbaar ?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo tering vet iddDit spel heeft alles wat ik wil
![]()
Ik hou ook niet van spellen zonder rustmomentjes en hier kun je gewoon ook in van die steden wat rond lopen en gear kopen![]()
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:05 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik had na de eerste keer uitspelen al 40 achievements.
Alleen de verzamelachievements zijn wat lastig, mijn laatste die ik net gehaald heb was het spel op hard uit spelen, maar ook dat is niet lastig als je er de tijd voor neemt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef Digixz het volgende:
Zo langer kan ik me niet vermaken met bladestorm...wat een grafspel
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef Digixz het volgende:
Zo langer kan ik me niet vermaken met bladestorm...wat een grafspel
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:30 schreef GokuSFE het volgende:
Zo, vorige week vrijdag 360 opgehaald door UPS, vanmiddag gerepareerd terug
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:43 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht: morgen gaat ie na 2 dagen trouwe dienst weer terug richting Deutschland
Ik krijg gelukkig wel een draadloze controller ter compensatie. Ik had liever een werkende 360 gehad eigenlijk...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel verhalen maar mijne heeft nog niet 1 klein kuurtje in ruim 14 maanden gehad. Ik heb behoorlijk mazzel volgens mij![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel verhalen maar mijne heeft nog niet 1 klein kuurtje in ruim 14 maanden gehad. Ik heb behoorlijk mazzel volgens mij![]()
Hoe heb jij je 360 staan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:43 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht: morgen gaat ie na 2 dagen trouwe dienst weer terug richting Deutschland
Ik krijg gelukkig wel een draadloze controller ter compensatie. Ik had liever een werkende 360 gehad eigenlijk...
Inmiddels vele malen minder... Er zijn namelijk weinig tot geen problemen met alle nieuwe 360's. Echter de refurbished 360's zijn vaak gewoon gerepareerde oudere versies...quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Neuh.. tis "maar" 40 procent met problemen..
als je zo door gaat , dan ben je volgend weekend veels te goed voor mequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
Gvd de hele dag ( op een uurtje halo na) aan k*t project gewerkt voor school maar nu is het af!!
Morgen hele dag Halo spelen![]()
Hmmm oké. Maar laat het nou net de gameshop zijn waar ik in het verleden veel gelazer mee heb gehad (spel die spoorloos is verdwenen)quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:40 schreef Wessiej het volgende:
http://www.gcshop.nl/product.php?id=4934
Dat is de goedkoopste.
Zal dan wel aan de postbode gelegen gehebben, heb nooit gelazer gehad met gcshop.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmmm oké. Maar laat het nou net de gameshop zijn waar ik in het verleden veel gelazer mee heb gehad (spel die spoorloos is verdwenen). Even verder kijken dan en anders maar bij hun pre-orderen.
Het merendeel niet nee. Maar het feit dat ik weer 3 weken moest wachten (en constant er maar achterna moest gaan) op een nieuw exemplaar nadat de 1e verloren is gegaan, was voor mij wel de druppel. Denk dat ik em dan ook maar bij Zuiderpark ga bestellen. Geen gelazer en altijd een snelle antwoord terugquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zal dan wel aan de postbode gelegen gehebben, heb nooit gelazer gehad met gcshop.
ikkequote:Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie gaan er trouwens nog meer hier PGR 4 halen?![]()
Hier ook, deze week dus PGR4 spelenquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PGR4 is onderweg as we speak. Heb hem bij Play-Asia besteld.
Ik kan echt niet wachten. Ik heb zoveel lol gehad met PGR3 en als ik IGN moet geloven is PGR4 gewoon meer van hetzelfde.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:05 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Hier ook, deze week dus PGR4 spelen![]()
Moet bij demo's staan! Maar je wilt het NIET spelen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:19 schreef Bastard het volgende:
Ik zie niks staan op de marketplace over die bee movie
Ik ga het vanmiddag zeker ff downloaden en spelen.. vette shit!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet bij demo's staan! Maar je wilt het NIET spelen!
Nee stond ook niet bij mn demo'squote:Op maandag 8 oktober 2007 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet bij demo's staan! Maar je wilt het NIET spelen!
Meen je het serieus waarom niet spelenquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee stond ook niet bij mn demo's![]()
Kijk anders vanavond nog wel een keer... maar waarom niet spelen?
Die demo van 2 gig van Bladestorm was overigs ook echt ruk..
Ik zit in de doelgroepquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meen je het serieus waarom niet spelen![]()
Bee movie is een film gameen ook nog een kinderfilm ook!!
www.play-asia.comquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
weet iemand of sega rally regiovrij is?
Conan schijnt verrassend cool te zijn,.. heerlijke budget game mocht het game-release-geweld afnemenquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:14 schreef gamefreek het volgende:
Demo's van Conan en The Simpsons Movie staan nu online, dalijk es ff proberen![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Conan schijnt verrassend cool te zijn,.. heerlijke budget game mocht het game-release-geweld afnemen
quote:
Nou ja, laten we het erop houden dat 't nou niet bepaald mijn soort spel is. Grafisch is 't ook verre van bijzonder, maar ja dat was Halo 3 ook nietquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:55 schreef AQuila360 het volgende:
Elk potje wat ik deed werd niet samengewerkt dat is zo tering irritant. Zo win je helemaal nix en zo is er geen kloot aan![]()
quote:
Ik werk niet samen met fransenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Werk dan ook niet samen met die tering Fransen![]()
Onze hoop in bange dagenquote:
volgens mij zijn wij echt net zo erg als het blue teamquote:
quote:
knopjes drukken is ook zo gaaf hequote:
als ze alle 3 kut zijn, dan zijn het allemaal spellen voor tequillaquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:59 schreef existenz het volgende:
Bladestorm is daarintegen wel een spel voor Aquila!
Niet waarquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als ze alle 3 kut zijn, dan zijn het allemaal spellen voor tequilla![]()
je hebt anders wel de gaarste spellen in je lijst staanquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Ik heb nooit slechte spellen gespeeld! op 3 na dan ofzo![]()
@hardcorebass: Kun je denk beter op xboxworld kijken daar kocht toen bijna iedereen zon ding. En in V&A op fok stond er pas geleden ook 1 maar weet niet of die al weg is!
Hierbij daag ik je uit om er meer als 5 te vindenquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je hebt anders wel de gaarste spellen in je lijst staan![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hierbij daag ik je uit om er meer als 5 te vinden![]()
Lukt je niet!
Dat zijn zeker geen slechte games...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:22 schreef DJ_ het volgende:
N3 ( ook zo'n schijt game :p )
NFS most wanted ( hele serie op deel 2 en de eerst underground na zijn allemaal kut )
Jij bent de enige echte baggergames gamer in dit Topicquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Ik heb nooit slechte spellen gespeeld! op 3 na dan ofzo![]()
@hardcorebass: Kun je denk beter op xboxworld kijken daar kocht toen bijna iedereen zon ding. En in V&A op fok stond er pas geleden ook 1 maar weet niet of die al weg is!
Ik vond hem eigenlijk ook best tofquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:59 schreef existenz het volgende:
Bladestorm is daarintegen wel een spel voor Aquila!
ik vind dat je er 7 hebtquote:
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wordt dit je nieuwe topaankoop?
Zo slecht is die game niet hoorquote:
En waarom weet ik daar niets van? Is het voor de LE?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:47 schreef GokuSFE het volgende:
Ik kon trouwens de pre-order pack van Assassins Creed niet laten liggen bij de Media Markt vandaag.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer komt GoW-2 eig uit?
En hoe duur is het dan in totaal?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:47 schreef GokuSFE het volgende:
Ik kon trouwens de pre-order pack van Assassins Creed niet laten liggen bij de Media Markt vandaag. Meegenomen voor 5 euri: mooi steelcase, met daarin comic, bonus dvd en certificate of authenticity (waarmee je exclusieve toegang hebt tot regelmatige en geupdate info en content via de Artefact toepassing op de bonus dvd).
Het is bijna november...
nouja, ik heb halo 3 na 5 uur SP en 15 minuten MP ook wel gezien eig..quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nouja, ik heb halo 3 na 5 uur SP en 15 minuten MP ook wel gezien eig..
[..]
Ja hoor, alhoewel ik geen ene zak van het verhaal begreep, ik heb Halo 1 en 2 amper gespeeld namelijk.quote:
[..]
simpel en kort spel dus zo te horenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja hoor, alhoewel ik geen ene zak van het verhaal begreep, ik heb Halo 1 en 2 amper gespeeld namelijk.
Lolquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:49 schreef Henk-B het volgende:
OOOOW heerljk dalijk als het wat kouder is, lekker warm thuis Mass Effect spelen met zoveel planeten om te bezoeken.
Kan niet wachten !!
Heerlijk idd!quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol![]()
Je pantoffels aan en lekker de haard opstoken en dan warme chocolademelk![]()
En dan moet het buiten idd vriezen![]()
Dat hoeft allemaal niet.. Mass Effect is genoeg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol![]()
Zekerquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net Halo 3 co-op gespeeld met Cyberia, Blinker en nog een Fok!kerErg gaaf en gezellig!
Geen ideequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
Wie was die andere Fokker ja
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee
Zal ik voortaan gelijk die respawn optie uitzetten?
PC Graphicsquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we in het vervolg doen ja![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik tel 3 kleurenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we in het vervolg doen ja![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt choppin's hoed gejatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik tel er 1![]()
Zwart en wit vallen natuurlijk buiten de traditionele kleuren![]()
mooi he dat high def kleuren pallet het springt er uitquote:
Je vind de MP niks?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
probeer een u.s accountquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:18 schreef Bastard het volgende:
Geen Bee movie ofzo bij mij op de marketplace
Nee dank je, geen zin om te rommelen met mn accountquote:
ben ik zooo met je eensquote:
Ik sluit me hierbij aanquote:
Donderdag aanstaande welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:04 schreef AQuila360 het volgende:
Is PGR 4 hier ook al uit?
Duurt meestal een weekquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:56 schreef Black-Hole het volgende:
Iemand ervaring met Play-asia? Afgelopen woensdag hebben ze PGR4 verzonden, kan ik dat pakketje deze week nog verwachten?
Speedball 2 komt morgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Enchanter het volgende:
ff in herhaling vallen : Is er al iets bekend over de releasedate van Speedbal II en/of Sensible soccer ?
Duurt meestal een week althans in mijn ervaring. Mijne is donderdag geshipped en stiekem hoop ik op vandaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:56 schreef Black-Hole het volgende:
Iemand ervaring met Play-asia? Afgelopen woensdag hebben ze PGR4 verzonden, kan ik dat pakketje deze week nog verwachten?
Ik had me dus vergist en dacht dat ik Cyberball moest hebben. Wat ben ik blij dat ik de trial even heb gedownloadquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
Wie was die andere Fokker ja
Zo'n draadloos ding is wel leuk maar imo veeeeeels te duur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:38 schreef Retarded het volgende:
Als het goed is krijg ik een Wireless Network Adapter voor mn verjaadag... hoef ik niet meer te kloten met die kabel steeds, en kan ik dus vaker online spelenHalo 3 ligt er al, en CoD4 komt er nog bij!
Ja, Microsoft moet eens ophouden met dat genaai en gewoon 3 party zooi er op laten zetten inclusief eigen harde schijf e.d...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zo'n draadloos ding is wel leuk maar imo veeeeeels te duur.
Snap best dat je het draadloos wilt hebben, maar 80 euro betalen voor iets dat voor de pc 20 euro tops kost vind ik belachelijk.
Sowieso zijn de meeste accesoires belachelijk duur voor de 360.
Kijk bijvoorbeeld die headset met draad, 30 euro... terwijl de kwaliteit echt kut is.
Die van mij is al 2 keer stuk gegaan terwijl ik het eigenlijk alleen gebruik als mijn draadloze headset aan de oplader hangt.
Het viel wel 2 keer binnen de garantie maar het blijft teveel geld.
Of die messenger kit.. super handig ding hoor, maar 30 euro voor een toetsenbordje is ERG veel geld.
Ja ik weet dat je er een headset bij krijgt, maar die heb ik helemaal niet nodig, ik heb een draadloze headset.
Als ik een willekeurige winkel binnenloop heb ik een draadloos toetsenbord voor de pc, als ik mazzel heb zelfs nog een draadloze muis erbij, 10x zoveel plastic voor hetzelfde geld.
Waarom dan? Dan zouden ze er toch bijna niet op verdienen.. uit oogpunt van het bedrijf een domme zet dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:11 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja, Microsoft moet eens ophouden met dat genaai en gewoon 3 party zooi er op laten zetten inclusief eigen harde schijf e.d...
ik had eternal sonata besteld was op een maandag verzonden , en vrijdag had ik hem in huisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:56 schreef Black-Hole het volgende:
Juiced 2quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:41 schreef Rossdale het volgende:
Damn de drift challenges bij Juiced 2 zijn echt verdomde pittig
Pink slip races zijn dan wel erg vet, begin een flinke collectie aan auto's op te bouwen zo over de rug van de concurrentjes
omdat het een demo is zal ik hem spelen , het spel zelf zal me waarschijnlijk weinig intereserenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:35 schreef Bastard het volgende:
De demo van PGR4 staat binnen nu en een paar uur op markteplace.
Sony gedraagt zich al als de gierige klootzak, als MS nu aardig gaat lopen doen trekken ze misschien wat meer klanten aan die zat zijn van Sony's genaai.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom dan? Dan zouden ze er toch bijna niet op verdienen.. uit oogpunt van het bedrijf een domme zet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |