quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot er een trackpack komt, auto's zitten er al genoeg in.
Ik heb alle wagens in de garage staan, maar met de meeste heb ik nog geen km gereden
Je gaat Mass Effect toch ook gamen? Speelt zich ook af in een galaxyquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jammer dat ik de hele space setting niet trek en Mario een lul is,.... maar misschien ooit mocht die budget worden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je gaat Mass Effect toch ook gamen? Speelt zich ook af in een galaxy
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stupid![]()
Je hebt al 300+ wagens! Wat moet je met die paar extraVoor iets meer geld had je een arcade spel gehad
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt ik ook![]()
DJ_ is playing:
Bee Movie™ Game Demo wordt gespeeld
Playing Bee Movie™ Game Demo
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet mijn geld ik heb hier nog een CC liggen uit amerika![]()
maar ehh worms is 1200 punten
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
800 toch maar![]()
Misschien samen met die extra theme map ofzo maar die heb je niet nodig!
quote:Brothers in Arms krijgt bijzondere achievements
Wat is het toch jammer dat de game naar 2008 gaat. Brothers in Arms leek een hele indrukwekkende WOII shooter te worden waar we al volgende maand van konden genieten. Helaas ging de game dus naar 2008. Niet getreurd, de ontwikkeling van het aankomende pareltje gaat gestaag door.
Zo is men bij Gearbox druk bezig om de game te voorzien van de leukst mogelijke achievements. In veel games is het een beetje standaard werk geworden en dat is jammer. Brothers in Arms: Hells Highway moet, volgens de makers, zelfs de grootste achievementhunters kunnen verrassen. Welke dit zijn, dat blijft natuurlijk nog even geheim.
De eerste achievement in de game is in ieder geval bekend, een cinematische headshot zal je de eerste achievement opleveren.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom is Heintje er nooit meer?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Schijnbaar is zijn enorme gamerscore verloren gegaan![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Schijnbaar is zijn enorme gamerscore verloren gegaan![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je gaat Mass Effect toch ook gamen? Speelt zich ook af in een galaxy
quote:
quote:Crytek CEO snapt Halo hype niet
Het spel sleept het ene na het andere topcijfer binnen, toch snappen veel mensen de hype rondom de game niet. Eén van deze mensen is de CEO van Crytek.
In een interview met Game Informer geeft hij aan niet slecht te willen praten over de game, de trailers zagen er immers goed uit en miljoenen mensen houden ervan, maar hij snapt de hele hype rondom de game niet. Volgens hem liggen consoleshooters vijf tot zes jaar achter op PC shooters, laatstgenoemde hebben een verfijning doorgevoerd die meer is dan het schieten alleen.
Hoewel Halo 3 zijn goedkeuring dus niet lijkt te krijgen, daar is hij wel een voorstander van Bioshock en wellicht ook Call of Duty 4. De reden hiervoor is simpel: deze zijn hetzelfde op de PC.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is weer nieuws van niks als je het mij vraagt,...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het staat inmiddels op meerdere sites. Kortom: nieuws = nieuws.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... het is een persoonlijke verzamel en blog-fetish in een hypende post op een games-forum met wishlist kenmerken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehh ja maar jij zegt dat die zijn gamerscore is kwijt geraakt![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:59 schreef DJ_ het volgende:
en ja hoor wat een joden zijn het ook , koop je een car pack voor forza , moet je de auto's eerst nog in de shop kopen voor je ze hebt .............. lijers
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb alleen die gratis Seal Leon Cupra![]()
Ik wou die Honda Civic Type R ook wel graagMaar ga niet dat hele pack kopen
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je genoeg credits hebt kan je ze ook wel van mij kopen, maar tja dan heb je die pack weer nodig
maar wat zou er nu gebeuren als je online gaar racen en je raced met een van die auto's die bij die pack zitten .
dan kan de gene zonder de pack die auto's toch niet zien omdat die de bestanden niet heeft ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel die zie je gewoon rijdenMaat van me rijd steeds in die Civic en die zie ik ook rijden dan. Alleen doorsturen enz gaat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |