Een zijstraat van de Heiligeweg is dat. Handboogstraat of Voetboogstraat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:40 schreef MrData het volgende:
Als je de rijen moet geloven in dat steegje zo'n beetje naast de Intertoys (naast de Kalverstraat), Heiligeweg dacht ik.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:26 schreef daReaper het volgende:
patat in zak met kledder mayo eroverheen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:40 schreef MrData het volgende:
Als je de rijen moet geloven in dat steegje zo'n beetje naast de Intertoys (naast de Kalverstraat), Heiligeweg dacht ik.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:19 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ja dat van de damrak was gekozen tot beste vlaamse frietbakker, alleen er zitten er 2 op de damrak paar winkels van mekaar, dus ik weet niet precies welke de beste is..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die het dichts bij CS, volgens mij bijna naast de Febo
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is lekker, maar niet de lekkerste...en dat werd gevraagd
het is een zijstraat van de heilige weg overigens, volgens mij voetboogsteeg. in de handboogsteeg zit er ook één maar die draait op het succes van toeristen die de voetboogsteegtent zoeken
dikke frieten ivm febo en/of mcdonaldsquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:50 schreef NoCigar het volgende:
Wat heet in Amsterdam Vlaamse friet en wat is het onderscheid met andere frieten?
Ja die frieten die hier worden verkocht zijn van die dikke...totaal niet te vergelijken met de echte Vlaamse frieten die je in Belgie krijgt.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef IHVK het volgende:
Ze verkopen geen friet in Amsterdam alleen maar patat.
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Ja die frieten die hier worden verkocht zijn van die dikke...totaal niet te vergelijken met de echte Vlaamse frieten die je in Belgie krijgt.
naast cofeeshops zitten altijd de beste eettentenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:34 schreef Radobe het volgende:
naast de dampkring
In dat straatje vanaf Koningsplein rechtdoor naar de Kalverstraat in een linkerzijstraatjequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:59 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Naast cafe Espirit in een zijstraatje, paralel aan de Kalverstraat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |