duo x(retteketeteketet az) en frans van dusschoten en corry van gorp zijn idd niet te vinden..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
alle nrs die ik zoek staan niet op youtube
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan de geur.....
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel een goed nr. , 50-plusser!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle?? Je gaat het al niet redden als je het beperkt tot degenen die nu meelezen
nee, probeer het roken te laten, waterpijp is 1 pak peuken in 1 hijs, schat ik..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou de waterpijp......
is okay nummert..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:33 schreef Pavement het volgende:
ff plempen wat er op mn pc staat te loeien hoor http://www.youtube.com/watch?v=QcHh0XG7tvo
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, probeer het roken te laten, waterpijp is 1 pak peuken in 1 hijs, schat ik..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wpO2Q7wiCM8
love is the drug... slaap fijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Right, jij hebt drugs.
Ik niet.
Truste.
mjah, maar dat kan ook met een goede wijn en een kilo gruyere...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo'n kringgesprek is wel gezellig.....althans, zo ziet het er uit.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Right, jij hebt drugs.
Ik niet.
Truste.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mjah, maar dat kan ook met een goede wijn en een kilo gruyere...
truste oldie!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Right, jij hebt drugs.
Ik niet.
Truste.
quote:
ja, merkwaardig spul, werd gewoon op schiphol afgeleverd en gelijk verkocht, jaren terug. niets illegaals aan...schijnt toch wel heavy stuff te zijn..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om toch in een beetje oosterse sfeer te blijven kun je er ook nog een pond Qat bij doen....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, merkwaardig spul, werd gewoon op schiphol afgeleverd en gelijk verkocht, jaren terug. niets illegaals aan...schijnt toch wel heavy stuff te zijn..
beetje funest voor je tandjes...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, merkwaardig spul, werd gewoon op schiphol afgeleverd en gelijk verkocht, jaren terug. niets illegaals aan...schijnt toch wel heavy stuff te zijn..
Truste Lquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er ook van tussen...
Truste All![]()
![]()
truste en lekker slapert!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er ook van tussen...
Truste All![]()
![]()
ze heeft geen deurquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Truste lieverd.![]()
Morgen ga ik heel erg niet online zijn omdat ik een nieuwe putah ga bouwen.
Een beetje flirten met andere mannen kan ik wel hebben, maar als je te ver gaat dan weet dat ik voor je deur sta, hè?
woon je al in de nieuwe toko?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook geen open deur?
Het zal wel weer uitdraaien op de schuur denk ik....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
woon je al in de nieuwe toko?
hoe bevalt 't?
de koude kermis is er weer..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
ff nachtelijk schijten...
is lekker, een beetje rust. m'n broertje woont sinds kort in een bejaardentehuis (als dertiger), zijn ze aan het verjongen..lekker rustig. hij is wel eerst gescreend om te kieken of ie niet te 'ruig' was voor tha hood. wel leuk hok en goed rustig dus ook...oudjes zijn zo naar nog niet, ouwequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ik woon en het bevalt tot nu toe uitstekend. Het is gewoon perfect rustig. Ongeveer 5 auto's per 24 uur die niet harder mogen rijden dan 5 km per uur komen langs. Ik geniet met volle teugen. Perfect huisje!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ik woon en het bevalt tot nu toe uitstekend. Het is gewoon perfect rustig. Ongeveer 5 auto's per 24 uur die niet harder mogen rijden dan 5 km per uur komen langs. Ik geniet met volle teugen. Perfect huisje!
dus nu wonen jij en je broertje weer onder één dak?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is lekker, een beetje rust. m'n broertje woont sinds kort in een bejaardentehuis (als dertiger), zijn ze aan het verjongen..lekker rustig. hij is wel eerst gescreend om te kieken of ie niet te 'ruig' was voor tha hood. wel leuk hok en goed rustig dus ook...oudjes zijn zo naar nog niet, ouwe![]()
met een zwitsaldoekje...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch wel naar achteren toe an het afsmeren geweest, huh?
haha, lul niet, ik ben 42, da's jong voor een gozert, varkensblaas..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dus nu wonen jij en je broertje weer onder één dak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |