quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Right, jij hebt drugs.
Ik niet.
Truste.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mjah, maar dat kan ook met een goede wijn en een kilo gruyere...
truste oldie!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Right, jij hebt drugs.
Ik niet.
Truste.
quote:
ja, merkwaardig spul, werd gewoon op schiphol afgeleverd en gelijk verkocht, jaren terug. niets illegaals aan...schijnt toch wel heavy stuff te zijn..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om toch in een beetje oosterse sfeer te blijven kun je er ook nog een pond Qat bij doen....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, merkwaardig spul, werd gewoon op schiphol afgeleverd en gelijk verkocht, jaren terug. niets illegaals aan...schijnt toch wel heavy stuff te zijn..
beetje funest voor je tandjes...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, merkwaardig spul, werd gewoon op schiphol afgeleverd en gelijk verkocht, jaren terug. niets illegaals aan...schijnt toch wel heavy stuff te zijn..
Truste Lquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er ook van tussen...
Truste All![]()
![]()
truste en lekker slapert!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er ook van tussen...
Truste All![]()
![]()
ze heeft geen deurquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Truste lieverd.![]()
Morgen ga ik heel erg niet online zijn omdat ik een nieuwe putah ga bouwen.
Een beetje flirten met andere mannen kan ik wel hebben, maar als je te ver gaat dan weet dat ik voor je deur sta, hè?
woon je al in de nieuwe toko?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook geen open deur?
Het zal wel weer uitdraaien op de schuur denk ik....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
woon je al in de nieuwe toko?
hoe bevalt 't?
de koude kermis is er weer..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
ff nachtelijk schijten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |