is lekker, een beetje rust. m'n broertje woont sinds kort in een bejaardentehuis (als dertiger), zijn ze aan het verjongen..lekker rustig. hij is wel eerst gescreend om te kieken of ie niet te 'ruig' was voor tha hood. wel leuk hok en goed rustig dus ook...oudjes zijn zo naar nog niet, ouwequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ik woon en het bevalt tot nu toe uitstekend. Het is gewoon perfect rustig. Ongeveer 5 auto's per 24 uur die niet harder mogen rijden dan 5 km per uur komen langs. Ik geniet met volle teugen. Perfect huisje!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ik woon en het bevalt tot nu toe uitstekend. Het is gewoon perfect rustig. Ongeveer 5 auto's per 24 uur die niet harder mogen rijden dan 5 km per uur komen langs. Ik geniet met volle teugen. Perfect huisje!
dus nu wonen jij en je broertje weer onder één dak?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is lekker, een beetje rust. m'n broertje woont sinds kort in een bejaardentehuis (als dertiger), zijn ze aan het verjongen..lekker rustig. hij is wel eerst gescreend om te kieken of ie niet te 'ruig' was voor tha hood. wel leuk hok en goed rustig dus ook...oudjes zijn zo naar nog niet, ouwe![]()
met een zwitsaldoekje...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch wel naar achteren toe an het afsmeren geweest, huh?
haha, lul niet, ik ben 42, da's jong voor een gozert, varkensblaas..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dus nu wonen jij en je broertje weer onder één dak?
ja, we willen herrie in de tentquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:21 schreef willem-jozef het volgende:
nz nog in da hood? draai ff een liedske voor ons wansmakerts
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een jongedame van vol, die met huub is geweest toen ie die week uit dgk was..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:24 schreef baklava het volgende:
[..]
o ik zie het al
maarik snap het nu neit meer
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Een kloon is een andere identiteit van een vaste user die iedereen onder z'n eigen nickname kent. Is vaak om te plagen of grapjes te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |