Wtf, waarom vrat jij ooit schoonmaakmiddel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
Lays Bolognese:![]()
![]()
Smaakt naar schoonmaakmiddel
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, waarom vrat jij ooit schoonmaakmiddel?![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:54 schreef yohan.nl het volgende:
Maar goed. Weet niemand waar ik het nog kan kopen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:13 schreef Herald het volgende:
De Croky Bolognese is toch niet significant anders dan huismerk bolognese? Verschil tussen Croky en Lays Bolognese vind ik veel groter.
BAH, BAH & NOG EENS BAHquote:
Geachte heer,
Allereerst bedanken wij u voor de genomen moeite ons te mailen, naar aanleiding hiervan het volgende.
Wij hebben uw vraag doorgestuurd naar de verantwoordelijke inkoper. Deze kan ons melden dat Crocky uit het assortiment is genomen. Als alternatief kunnen wij u de chips van ons Super-huismerk aanbevelen. De smaak van onze huismerk chips is redelijk vergelijkbaar met die van Crocky.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Super de Boer
quote:
De meeste zakken chips die je in NL kunt vinden zijn veel te klein om je eens ongegeneerd te kunnen laten gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Die zakken van 300 gram zijn te groot, die kun je niet fatsoenlijk uit de zak eten, verder puike chips die ze hier nog wel verkopen.
HAHAHA MIETJESPOSTquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Die zakken van 300 gram zijn te groot, die kun je niet fatsoenlijk uit de zak eten, verder puike chips die ze hier nog wel verkopen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:45 schreef Biogarde het volgende:
Die van Lays is niet wel te pruimen![]()
Croky
Ben ik de enige die deze woordgrap kon waarderen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:03 schreef Frumzel het volgende:
Ieder z'n smaak. Niet iets om iemand mee af te "kraken"
Ooit van Kettle chips of Jonathan Crisp gehoord? Die zijn ook errrg lekker, vooral de pittige versies (Jalapeno Peppers van Jonathan Crisp, mjam!).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:38 schreef EvilWasp het volgende:
Kettle Chips > alle andere chips.
BAH, BAH & NOG EENS BAHquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:37 schreef yohan.nl het volgende:
[quote]
Geachte heer,
Allereerst bedanken wij u voor de genomen moeite ons te mailen, naar aanleiding hiervan het volgende.
Wij hebben uw vraag doorgestuurd naar de verantwoordelijke inkoper. Deze kan ons melden dat Crocky uit het assortiment is genomen. Als alternatief kunnen wij u de chips van ons Super-huismerk aanbevelen. De smaak van onze huismerk chips is redelijk vergelijkbaar met die van Crocky.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Super de Boer
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik wil godverdomme croky !!quote:
Nooit van gehoord, maar als het van dezelfde kwaliteit is als Kettle Chips is het zéér goed te doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:17 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ooit van Kettle chips of Jonathan Crisp gehoord? Die zijn ook errrg lekker, vooral de pittige versies (Jalapeno Peppers van Jonathan Crisp, mjam!).
Poiesz heeft ze ook nog, heb ik ontdekt. In 300-grams-verpakkingenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:43 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Inderdaad TS....met gezwinde spoed je begeven naar de dichtbijzijnde Jumbo vestiging !
Afgelopen zaterdag daar nog een 250 gram zak met heerlijke Croky Bolognese gescoord.
De Appie Heijn moet gewoon geboycot worden aangezien ze het lef hebben gehad om Croky helemaal uit hun assortiment te halen !
Lays heeft er trouwens ook een handje van de lekkerste smaken (bv Cream 'n Chives in de lichtblauwe zak) te vervangen door gore bagger (i.e. de Mexican Salsa, EURGH !)
ja hallo, dit is FOK!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:03 schreef Frumzel het volgende:
Ieder z'n smaak. Niet iets om iemand mee af te "kraken"
kkpauperquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:58 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dude grow a dick en gebruik normale woorden.
knabbelen op biefstukquote:Op vrijdag 30 mei 2008 05:24 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ja even lekker een biefstukje wegknabbelen hé
Lays chips is te simpel van smaak, ik hoef het niet meer. Ik heb nu meestal euroshopperquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:13 schreef Herald het volgende:
De Croky Bolognese is toch niet significant anders dan huismerk bolognese? Verschil tussen Croky en Lays Bolognese vind ik veel groter.
Jij houd ook zeker van muziek dat ergens in een garage is opgenomen omdat niemand anders dat kent.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:54 schreef McGilles het volgende:
Weg met die Lays en Croky rommel.
Dit is de chips!!
[ afbeelding ]
Die is wel beter idd. Maar over het algemeen wel 2 euro voor een zak.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:54 schreef McGilles het volgende:
Dit is de chips!!
[ afbeelding ]
Wat is dat voor avondwinkelmerkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:54 schreef McGilles het volgende:
Dit is de chips!!
[ afbeelding ]
Pft, nerd.quote:
Is gewoon te koop bij de C1000 hoor, hippie...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:08 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Jij houd ook zeker van muziek dat ergens in een garage is opgenomen omdat niemand anders dat kent.
Sterker nog: de Pirato Bolognese van de Aldi komt uit dezelfde fabriek als de Croky en smaakt precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:40 schreef dribbel79 het volgende:
Croky, ok, maar bolognese...dat je 't door je strot krijgt...maar de Aldi zal binnenkort wel een passend alternatief vinden!
C1000 Bolognese komt uit de fabriek van Croky, enkel B-kwaliteit. C-merk chips C1000 idem dito, enkel C-kwaliteit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:36 schreef LastRequest het volgende:
Huismerk van de C1000 komt best dicht in de buurt vind ik... Zonder C1000 moet ik het doen met huismerk AH. Ook lekker, maar niet zoals Croky
Inderdaad, maar is toch nét anders. Iets scherper. Croky blijft ook langer lekker.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:47 schreef peterfan het volgende:
Croky BologneseIk miste m laatst ook al bij onze Super de Boer. Ik vind de eigen merk van AH wel een redelijk alternatief...
Fijn dat je je registreerd om dit topic te bumpenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:43 schreef Miepdemuis het volgende:
Ik mis Croky Bolognese ook te hard! Heb echter wel een goede vervanger: AH Bolognese.. Echt heerlijk gewoon. Eet een zak per dag. En nee, ik ben geen tientonner
quote:
Precies wat ik ook al zei. Al die huismerken is gewoon B-kwaliteit van de originele fabrikant.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
C1000 Bolognese komt uit de fabriek van Croky, enkel B-kwaliteit. C-merk chips C1000 idem dito, enkel C-kwaliteit.
A-kwaliteit chips gaat in de Croky-zakken.
Dat is dus echt zo tyfus zout, dat is gewoon niet lekker meerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:54 schreef McGilles het volgende:
Dit is de chips!!
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
C1000 Bolognese komt uit de fabriek van Croky, enkel B-kwaliteit. C-merk chips C1000 idem dito, enkel C-kwaliteit.
Bron?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:29 schreef confined het volgende:
[..]
Sterker nog: de Pirato Bolognese van de Aldi komt uit dezelfde fabriek als de Croky [...]
appiequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:11 schreef yohan.nl het volgende:
Super de Boer verkoopt geen Croky meer. Waar moet ik nu m'n bolognesechips kopen![]()
Bij mijn plaatselijke plus hebben ze nog wel croky bolognese maar alleen 175 gram, en relatief veel duurder dan de 300 gramquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:34 schreef Trebweb het volgende:
Bij de PLUS in gouda verkopen ze nog wel Croky Bolognese!
Niet?! Ik dacht van wel, maar begin nu ook te twijfelen... Ook de XL's niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Appie heeft geen croky. Duh.
Idem.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:46 schreef Wiehoe het volgende:
Wat een klote topic. Nu heb ik zin in Croky Bolognese
Inderdaad, 'nuff saidquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[ afbeelding ]
'nuff said, en nu slotje.
Vind ik ook en ook de paprika van Lays vind ik niet lekker. Het smaakt helemaal niet paprika, veel te zoet op de één of andere manier.quote:
ketterquote:
Klopt. Bij die lays light variant is dat helemaal te ergquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:25 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Vind ik ook en ook de paprika van Lays vind ik niet lekker. Het smaakt helemaal niet paprika, veel te zoet op de één of andere manier.
Ieuw, naturel. Dat is gewoon restafval, chips waarbij door fabrieksproblemen per ongeluk de smaak niet toegevoegd is.quote:
Ook niet in Belgie.. Op de belgische site staat een pdfje met alle smaken..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:41 schreef RTB het volgende:
Vroeger had Croky nog Baltic Curry als smaak. Dat waren de beste chips ooit, maar die zijn dus niet meer te krijgen hier. Weet niet of ze uberhaupt nog gemaakt worden in NL, volgens mij alleen in belgië.
dat wilde ik net postenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:54 schreef McGilles het volgende:
Dit is de chips!!
[ afbeelding ]
quote:
Nog beter:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:54 schreef McGilles het volgende:
Dit is de chips!!
[ afbeelding ]
Nee. Ongeveer een half jaar geleden hebben zowel Albert Heijn als alle Laurus-supermarkten Croky uit het assortiment genomenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:31 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Niet?! Ik dacht van wel, maar begin nu ook te twijfelen... Ook de XL's niet?
Ik was al benieuwd welke ketens jij nog meer onder Laurus rekende.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:47 schreef yohan.nl het volgende:
Tegenwoordig bekend als Super de Boer NV
Mayo en ketsupquote:
* Krijgt een idee *quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mayo en ketsup![]()
ik wist niet eens dat croky nog bestaat
De Funbox van Croky kun je gewoon nog kopen bij Makro.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:18 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd welke ketens jij nog meer onder Laurus rekende.
Naast de saneringen bij diverse ketens van Croky, is Croky nu zelf ook gestopt met de funboxen... Jammer.. Voordat lays de markt op stormde was het een en al croky in het chips schap.
Lays Bolognese is echt niet te vreten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:13 schreef Herald het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:05 schreef Armoed het volgende:
je kan toch allemaal die chips eten bradda's?
wat is dan de probleem
smaak overrated jwz
Die kochten wij gewoon bij de AH. Tenminste diegene die ik nog kan herinneren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
Wow weetje welke chips lekker waren trouwens! Dat waren van die kleine zakjes met dinochips, volgens mij kwam dat van de Aldi ofzo. Die zakjes waren paars groen en geel. Echt verschrikkelijk lekker, maar ook al hele tijd uit de handel dacht ik.![]()
holy shit wat een bosnegertaaltje!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:05 schreef Armoed het volgende:
je kan toch allemaal die chips eten bradda's?
wat is dan de probleem
smaak overrated jwz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |