Benne der nie!quote:
Misschien wel ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij had vorig jaar al moeten stoppen.
Dat is toch niet normaal meer? Die halfwassen balletjes zowel in aanvallend als-vooral-in verdedigend opzicht. Tegen AZ ook dat gemekker over een overtreding. Als je een vent bent blijf je staan verdomme.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd Urby lijkt echt half stoned elke wedstrijd weer.
Niet gehoord dan. Maar zou best kunnen hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:46 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Klopt (zit zelf ook op zuid)...fluiten kwam vooral van de lange zijde(n).
Het was vooral bij balverlies, van die slappe passes die niet aankomen ed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet gehoord dan. Maar zou best kunnen hoor.
quote:what is wrong with ajax?they used to be the greatest team in europe
En de ziekenboeg wordt alsmaar groterquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:30 schreef Longmen het volgende:
Al gemeld dat Maduro, Stam, en Urby geblesseerd zijn?
used to be, slaat de spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:58 schreef Fides het volgende:
Zelfs mensen uit Brunei (Oliestaatje op Kalimantan) vragen zich af wat er met Ajax aan de hand is:
[..]
Dit zegt wel veel lijkt mij want als ze nog achter ten cate hadden gestaan dan had van geel gewoon gezegd dat ten cate niet ter discussie stond.quote:Van Geel: "Geen commentaar"
Waar Ajax-trainer Henk ten Cate zelf al weinig weg wilde geven over een eventuele overstap naar Chelsea, houdt ook het bestuur van de Amsterdammers de lippen stijf op elkaar.
Het clubbestuur van Ajax wilde vrijdagmiddag niet ingaan op de situatie. "Wij hebben afgesproken geen commentaar te geven en daar houd ik mij aan", gaf technisch directeur Martin van Geel namens de clubleiding aan.
Het vertrek van Ten Cate staat al enige tijd ter discussie. Na de uitschakeling in de voorronde van de Champions League en het debakel van gisteren, (uitschakeling eerste ronde Uefa Cup) lijkt het vertrek van de coach nabij.
Inderdaad. Die is na het weekend of in de periode van de interlands wegquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dit zegt wel veel lijkt mij want als ze nog achter ten cate hadden gestaan dan had van geel gewoon gezegd dat ten cate niet ter discussie stond.
In het seizoen 2002/2003 hadden we echt een goed team hoor, als we die nog 2 seizoenen bij elkaar konden houden hadden we de CL gewonnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:14 schreef thewishmaster het volgende:
Welke trainer er ook bij Ajax zit, de laatste 10 jaar heeft het Europees gezien niet zo veel meer voorgesteld bij Ajax. Een aantal jaren geleden haalden ze nog wel de kwartfinale CL, maar dat was ook met betonvoetbal en was meer geluk dan wijsheid.
Daar heb je het probleem al. Elke keer als er een topteam zit aan te komen worden de beste spelers weggekocht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:16 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
In het seizoen 2002/2003 hadden we echt een goed team hoor, als we die nog 2 seizoenen bij elkaar konden houden hadden we de CL gewonnen.
Tja dat zullen we in Nederland toch altijd houden. Dat kan ook best, maar dan moet je wel vervangers halen. En bij ons halen ze liever wat middelmatige subtoppers voor noppes dan spelers die iets kunnen toevoegen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem al. Elke keer als er een topteam zit aan te komen worden de beste spelers weggekocht.
Dat is nooit anders geweest... Alleen was Ajax vroeger nog wel eens in staat wat goeds terug te kopen, of jeugd een kans te geven....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem al. Elke keer als er een topteam zit aan te komen worden de beste spelers weggekocht.
Ik durf het bijna niet te zeggen als Ajaxied, maar dat lossen ze bij PSV toch heel wat beter op. Die hebben met hetzelfde probleem te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja dat zullen we in Nederland toch altijd houden. Dat kan ook best, maar dan moet je wel vervangers halen. En bij ons halen ze liever wat middelmatige subtoppers voor noppes dan spelers die iets kunnen toevoegen.
Nou dat vind ik niet echt. Bij Ajax wordt veel meer weggekocht dan bij psv.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen als Ajaxied, maar dat lossen ze bij PSV toch heel wat beter op. Die hebben met hetzelfde probleem te maken.
Das echt heel raar ja. Gomes zou nooit meer bij Ajax spelen.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet echt. Bij Ajax wordt veel meer weggekocht dan bij psv.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen als Ajaxied,
Dit jaar zijn bijvoorbeeld Kone, Alex en Cocu vertrokken bij PSV, dat hebben ze toch redelijk geruisloos opgelost.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet echt. Bij Ajax wordt veel meer weggekocht dan bij psv.
Helaas ja, daarom in eigen jeugd zoeken, in 1995 lukte dat ook, hoewel er natuurlijk wel veel veranderd is. Aan de andere kant; Ajax heeft geld zat en kunnen wel wat centen mislopen, dus een team bijelkaar houden. Ook moet Ajax op zoek naar spelers met een hart voor Ajax die ervoor willen voetballen en niet om de centen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel goed ja. Maar een Gomes zou bij Ajax allang weg zijn, net wat HW zegt. Let maar eens op wat voor interesse er voor Stekelenburg is in de zomer. Na 1 écht goed seizoen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dit jaar zijn bijvoorbeeld Kone, Alex en Cocu vertrokken bij PSV, dat hebben ze toch redelijk geruisloos opgelost.
Die tekenaar zo vet zijn best doen.. Gaat 'ie helemaal niet! Bwehehehe.quote:
Wedden van wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Die tekenaar zo vet zijn best doen.. Gaat 'ie helemaal niet! Bwehehehe.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:33 schreef Mindstate het volgende:
Wat Ajax écht mist is een creatieve middenvelder. Nog steeds belachelijk dat Sneijder voor 27 miljoen wordt verkocht (opzich logisch dat hij is verkocht) maar er gewoon he-le-maal geen vervanger is!
Sparta-uit komt er nog aan..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:31 schreef Blight het volgende:
Die tekenaar zo vet zijn best doen.. Gaat 'ie helemaal niet! Bwehehehe.
En wie moeten die posities allemaal gaan bekleden volgens jou?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:47 schreef peaceman het volgende:
Analyse club:
Voorzitter: opzouten!
Bestuur: opzouten!
Van Geel: voordeel van de twijfel
Ten Cate: goede assistent, maar geen hoofdtrainer
Mensen die verstand van zaken en voetbal hebben, en het liefst mensen die een sterke band met de club hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En wie moeten die posities allemaal gaan bekleden volgens jou?
Dat is de volgende vraag, maar je wil toch niet beweren dat het bestuur en de voorzitter nu zo goed zijn geweest voor de club... of wel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En wie moeten die posities allemaal gaan bekleden volgens jou?
Tuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat ie uit zichzelf gaat stoppen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonder er al te veel op in te gaan, maar één ding snap ik niet. Stam weg in de winterstop? Wil je hem verkopen? Gisteren speelde Jaap een erg goede wedstrijd. Hij werd niet voor niets constant toegezongen.
Jaap is en blijft een held. We moeten juist trots zijn, dat zo'n speler bij ons speelt.
Dat kan ik me niet voorstellen. Jaap maakt het seizoen gewoon af en staat aan het einde met de schaal in zijn hand!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat ie uit zichzelf gaat stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |