quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:15 schreef versteegrob het volgende:
WINST!
De grootste winst van ons allemaal boekte Michel Boerebach. Op 28 september 2007 werd zijn zoontje Lyns (Michel) geboren.
Eén zinnetje op het geboortekaartje bezorgde me kippenvel.
Broertje van Lesley en Sven.
Voor degene die het niet weet. Die jongens zijn dood. Bij een auto-ongeluk in 2001 kwamen ze om het leven. Lesley was 12, Sven 9. Elk jaar, op een zaterdag in mei, worden Les en Sven herdacht op een fantastisch voetbaltoernooi in Lelystad, waaraan jeugdteams van prof- en amateurclubs deelnemen.
Ik vroeg Michel hoe het voelt. ‘Een dubbel gevoel is het. Raar. Het gevoel dat je dit al eens hebt meegemaakt. Ik wilde het liefst een jongetje. Hij is geen vervanger van de jongens hè. Ik zal Les en Sven nooit vergeten natuurlijk.’
In de voornaam van het knulletje dat bij zijn geboorte 3160 gram woog en 50 centimeter lang was zitten de eerste letters van de namen van zijn broertjes.
Blijf het raar vinden hoe mensen strijden dat het oude logo terug moet komen omdat het nieuwe geruineerd is, maar wanneer datzelfde met het clublied gebeurt is het ineens prachtig. Maargoed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 07:37 schreef Aanvoerder het volgende:
F:\Music\mp3 back-up\trots om nederlands te zijn (various dutch music)\afc ajax amsterdam - ajax marsch (hardcore version).mp3
Lekker hard op de ochtend. Horen zullen ze het in de straat. Kk echt op.
quote:Koster volgt Ten Cate op
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zaterdag
Henk ten Cate zal komende week een driejarig contract tekenen bij Chelsea. De oefenmeester wacht alleen nog op een akkoord tussen Ajax en de Engelse topclub. Beide partijen openden gisteren de onderhandelingen. Omdat Ten Cate toch aan zijn laatste seizoen bezig was, wil Ajax zijn plannen ook niet ten koste van alles dwarsbomen.
De club heeft Adrie Koster, verantwoordelijk voor Jong Ajax, op het oog als interim-coach. Hij zou komende zomer vervolgens moeten wijken voor de beoogde opvolger Marco van Basten.
quote:Ajax schuift Adrie Koster naar voren als interim-trainer
Afscheid op Kasteel
AMSTERDAM, zaterdag
Henk ten Cate zit morgen in Rotterdam voor de laatste keer op de bank tijdens het competitieduel met Sparta. Een akkoord tussen Ajax en Chelsea is nagenoeg bereikt, al eisen de Amsterdammers financiële compensatie. Gisteren begonnen de onderhandelingen met Peter Kenyon, directeur van de Engelse grootmacht, over de hoogte van de afkoopsom. Nadat Ten Cate zijn wens om te vertrekken kenbaar maakte, is de Amsterdamse clubleiding officieel door Chelsea op de hoogte gebracht van de belangstelling.
Door de verrassende ontwikkelingen diende Ajax zich in allerijl te buigen over de vraag of Ten Cate ten koste van alles aan zijn contract gehouden moest worden. De andere mogelijkheid was een vertrek binnen een week en dan zal Ajax voor een passende oplossing moeten zorgen. Adrie Koster – dit seizoen aangesteld als coach van Jong Ajax – is naar voren geschoven als interim-trainer. Hij zou met Alfons Groenendijk en Hennie Spijkerman de rit moeten vervolgen, terwijl in de hoogste regionen aan een nieuwe constructie wordt gewerkt.
Voor de zesde keer in negen jaar.
Gisteren bevestigde Ten Cate voor het eerst de interesse van Chelsea, ofschoon hij verder de weg van de diplomatie bewandelde. „Natuurlijk ben ik gevleid. Chelsea is een mooie club. Maar ik hoor ook veel indianenverhalen. Zo zou ik al vertrokken zijn. Volgens mij zit ik hier nog, hoewel je in de voetbalwereld niets met honderd procent zekerheid kan zeggen.”
Zoals gebruikelijk kan het met die laatste uitspraak nog alle kanten op. De wetten van de logica spreken echter voor zich. Het veldtrainerschap in Londen is voor Ten Cate een droombaan, zowel sportief als financieel. Voor Ajax zou zijn vertrek eveneens een uitkomst zijn. Het contract van Ten Cate liep na dit seizoen af en een langer verblijf was sowieso geen optie. Dus waarom een trainer nu tegenhouden om straks in januari te moeten zeggen: we gaan niet samen verder. Vandaar dat Ajax zich voor een voldongen feit geplaatst ziet.
Door Ten Cate te laten gaan, hoeft Ajax die beslissing later niet te nemen. Toch zal ook de clubleiding beseffen dat er opnieuw inschattingsfouten zijn gemaakt. Eerst werd Danny Blind naar voren geschoven als kind van de club. Hij moest snel wijken voor Ten Cate, maar onder zijn leiding werd Ajax twee keer op rij uitgeschakeld in de voorronde van de Champions League en vervloog de landstitel op dramatische wijze.
Gaandeweg kwam de interne verdeeldheid aan het licht.
Technisch directeur Martin van Geel en Ten Cate gaven toe dat er verschillen van mening waren. „Maar dat staat een professionele werkverhouding niet in de weg”, verzekerden beiden meermalen voor de vorm.
De controverse bleef sluimeren. Zo wilde Van Geel zorgenkind Kenneth Perez graag houden, maar Ten Cate zag het niet meer zitten in de Deen. Van Geel vond bijvoorbeeld ook dat de talentvolle Jan Vertonghen best de geblesseerde Edgar Davids kon vervangen. Tegen Dinamo Zagreb verzuimde Ten Cate de linkspoot naast Jaap Stam in het centrum te posteren. „Daar is Jan op dit moment niet klaar voor”, zei de coach, die liever vier rechtsbenige spelers in de achterhoede opstelde, ook al was dat naar eigen zeggen verre van ideaal.
Ajax staat momenteel bovenaan. „En dit team kan kampioen worden”, stelde Ten Cate gisteren. Toch liet hij zich ook kritisch uit over de huidige situatie. Nu Ajax steeds op cruciale momenten blijft falen, kan vastgesteld worden dat er niet goed is geanticipeerd op de verschuivingen. Die verwachting had men twee maanden geleden nog wel, maar donderdag zei de zwaar teleurgestelde Ten Cate: „Ik dacht dat we vorig seizoen op de goede weg waren.
Vervolgens hadden we pech met een aantal blessures en tijd nodig om enkele spelers in te passen. Maar dit is dus het resultaat. Nationaal is het goed genoeg, internatonaal niet. Voor spelers als Wesley Sneijder krijgen we simpelweg geen gelijkwaardige middenvelder terug. Misschien zou Ajax in sommige gevallen de transfersom nog kunnen betalen, maar dan rijzen de salarissen de pan uit.”
Zijn conclusie: „Ajax heeft de laatste vijf jaar weinig tot niets gepresteerd in Europa. Ik ben er trots op om hier te mogen werken. Maar om structureel bij de beste zestien te horen, moet je wel in staat zijn je beste spelers te behouden, want de talenten hebben het gewenste niveau nog niet. De inkomstenstroom moet vergroot worden. Anders blijf je steken.”
Bij Chelsea krijgt hij opnieuw te maken met torenhoge ambities. Maar ook met onbegrensde mogelijkheden. En dat trekt hem meer dan kampioen proberen te worden met Ajax.
quote:Afkoopsom Ten Cate is hangijzer
Door RENZE LOLKEMA
AMSTERDAM - Vertrekt hij nou wel of niet naar Chelsea? Henk ten Cate was gisteren duidelijk. Het liefst dient de Amsterdamse trainer zijn contract uit bij Ajax. ,,Ik wil met Ajax kampioen worden,’’ zei hij.
Zijn werkgever Ajax is de enige blokkade voor coach Henk ten Cate om aan de slag te gaan bij een van de grootste en rijkste voetbalclubs ter wereld. Als Chelsea bereid is het doorlopende contract van de Amsterdamse oefenmeester af te kopen, wordt Ten Cate met onmiddellijke ingang de rechterhand van Avram Grant, de nieuwe technische baas van de Londense grootmacht.
Ajax had gisteren al een telefoontje verwacht van Peter Kenyon, algemeen directeur van Chelsea. ,,Het plan was dat Chelsea contact met ons zou opnemen na de wedstrijd tegen Dinamo Zagreb,’’ sprak Maarten Fontein gisteren. Fontein is Kenyons ambtgenoot bij Ajax, maar de Engelsman liet gisteren niets van zich horen. Fontein: ,,Maar het kan ook zijn dat Kenyon Martin van Geel heeft gebeld. Ik was vandaag niet op de club, ik had andere afspraken.’’
Van Geel, technisch directeur bij Ajax, wilde gisteren niet zeggen of hij met Kenyon of een andere vertegenwoordiger van Chelsea had gesproken over een vertrekregeling voor Ten Cate. ,,Ik geef geen commentaar,’’ zei Van Geel. ,,Dat hebben we intern zo afgesproken en daar houd ik me aan.’’
Hoewel Kenyon gisteren telefonisch onbereikbaar was, werd er bij Chelsea niet moeilijk gedaan over de belangstelling voor Ten Cate. ,,Het is geen geheim dat we Ten Cate graag naar Stamford Bridge willen halen,’’ zei Grant, de opvolger van Jose Mourinho. ,,Door zijn werkzaamheden bij Barcelona kennen we de capaciteiten van Ten Cate. Zijn filosofie, zijn ideeën voetbal passen precies bij een club als Chelsea.’’
In het kielzog van Van Geel ging ook Ten Cate het onderwerp Chelsea krampachtig uit de weg. Hij wilde alleen maar over het competitieduel tegen Sparta praten, morgen op Het Kasteel. En eventueel nog terugblikken op het debacle tegen Dinamo.
,,Ik heb met mijn volle verstand een contract bij Ajax getekend,’’ aldus Ten Cate. ,,De bedoeling is nog steeds om met Ajax kampioen te worden. Wat mij betreft dien ik mijn contract uit. Alles wat over Chelsea en mij wordt geschreven, zijn indianenverhalen.’’
Dat zijn zaakwaarnemer Sigi Lens tegenover The Sun, het grootste tabloid van het Verenigd Koninkrijk, zich had laten ontvallen dat Chelsea en Ten Cate een mondelinge overeenkomst hadden, hoorde de Ajax-coach glimlachend aan. ,,Ik kan voor mijzelf spreken. Er is geen akkoord.’’ Lens vertelde The Sun: ,,De rolverdeling bij Chelsea is duidelijk en iedereen is opgewonden. We willen samenwerken. En niet wachten tot het einde van het seizoen. Maar dat hangt van Ajax af.’’
Lens voegde daar gisteren telefonisch tegen AD Sportwereld aan toe: ,,Henk heeft een gesprek gehad waarbij Roman Abramovich (eigenaar), Frank Arnesen (technisch directeur) en nog een paar mensen zaten. Dat was een goed gesprek. Het kwam niet tot een akkoord. Wij staan nu aan de zijlijn. Pas als Chelsea en Ajax eruit zijn, kunnen we verder praten. Maar Chelsea wil Henk absoluut hebben.’’
Lens lichtte vervolgens Fontein in, de algemeen directeur van Ajax. Die antwoordde dat Kenyon maar moest bellen. Door dat antwoord kreeg Lens het gevoel dat Ajax van Ten Cate af wil. Fontein wilde dat gisteren nuanceren. ,,We zijn natuurlijk niet voorbereid op een vertrek van onze trainer midden in het seizoen.’’
Na lang aandringen wilde Ten Cate wel kwijt gecharmeerd te zijn door de passie waarmee Chelsea op hem jaagt. ,,Ik ben gevleid ja. Het is natuurlijk een club met de beste spelers ter wereld. Maar ik ben nog steeds van plan mijn contract met Ajax uit te dienen.’’
Zei Wesley Sneijder dat ook niet, kort voor hij overstapte naar Real Madrid? Hoe zeker is het bijvoorbeeld dat Ten Cate morgen Ajax nog coacht tegen Sparta? Ten Cate: ,,Tja. Ik kan m’n been breken. Je weet het nooit.’’
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:40 schreef twi het volgende:
De tussenpaus zal Adrie Koster wel zijn.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 07:37 schreef Aanvoerder het volgende:
F:\Music\mp3 back-up\trots om nederlands te zijn (various dutch music)\afc ajax amsterdam - ajax marsch (hardcore version).mp3
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoewel niets met Ajax te maken, ik vind dit super. Heb het boek van Boerebach staan. Wat een verhaal.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 07:37 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Sigi Lens is weer bezig hoorWaarom neemt iemand die klapmongool nog in dienst?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Pass daar eens een yousendit linkje van via PM
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Sigi Lens is weer bezig hoorWaarom neemt iemand die klapmongool nog in dienst?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alsof Henk op zijn leeftijd niet zelf helder kan denken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken. Lens loopt weer eens te stoken (als z'n uitspraken kloppen) en Henk krijgt al het gezeik over zich heen.
Dat valt allemaal wel mee, en die quotes van Lens kunnen net zo goed verzonnen zijn. Het stond niet bepaald in de meest betrouwbare Britse krant.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken. Lens loopt weer eens te stoken (als z'n uitspraken kloppen) en Henk krijgt al het gezeik over zich heen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee, en die quotes van Lens kunnen net zo goed verzonnen zijn. Het stond niet bepaald in de meest betrouwbare Britse krant.
quote:Hij zou komende zomer vervolgens moeten wijken voor de beoogde opvolger Marco van Basten.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:22 schreef Malibu-06 het volgende:
Ow ja :Koster
![]()
Van Basten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks wordt Erwin Koeman nog genoemd
Dan ken jij de Britse kranten nog niet. Als A op de tape staat, dan staat B in de krant.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
Laten ze het nou net op band hebben staan![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een bekerfinale met Roda.
Gepromoveerd met Excelsior.
Einde CV.
Moet dat Ajax gaan redden, we zijn best diep gezonken maar zo ver.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En dan Ajax nog verder de vernieling in helpen. Lukt hem bij Oranje ook al vrij goed
Interim, we zijn net een maandje aan de gang (maar ja formeel heb je wel gelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:50 schreef Blawh het volgende:
Interim coach ja. Lijkt me beter dan in paniek gewoon zomaar iemand aan te stellen met een iets grotere naam.
In het sportjournaal welquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Als grapje ja, maar niet 'officieel' toch?
Dat wens ik zelfs jullie niet toe...
Die werd ook genoemd jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:58 schreef El-Salvador het volgende:
Misschien kunnen we Don Leo voor twee wedstrijden inhuren, succes gegarandeerd
quote:Ajax stelt zich schappelijk op in de onderhandelingen over een vertrek van Henk ten Cate naar Chelsea. Gisteren waren de eerste gesprekken tussen de clubdirecteuren Kenyon en Fontein, de verwachting is dat vanmiddag de afrondende onderhandelingen plaats vinden. De afkoopsom zal waarschijnlijk rond de één miljoen euro bedragen. Ten Cate zal dan na het weekeinde in Londen gepresenteerd worden als nieuwe veldtrainer van Chelsea, waar hij een driejarig contract kan tekenen.
quote:
Mwah, dat boeit me niet zo. Denk dat je dat meer uit de reacties opmaakt omdat dit het beste is voor Ajax. Hadden we CL gespeeld en op zes gespeeld achttien gestaan, dan was er niet zo berustend gereageerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:12 schreef andre347 het volgende:
Ben ik hier dan de enige die Ten Cate niet geschikt vind voor Chelsea
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:58 schreef El-Salvador het volgende:
Misschien kunnen we Don Leo voor twee wedstrijden inhuren, succes gegarandeerd
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Begrijp niet dat iedereen zo blij is dat HtC weggaat.
Nu van trainer wisselen, daar heb je wat aan als je eerste staat en een Spaanstalige enclave in je selectie hebt..
En dan zo'n dope als Koster voor die groep zetten.
Doelstellingen maar weer omlaag en ons richten op eindigen in het linkerrijtje.
Ajax moet HtC niet laten gaan (lekker onrealistische afkoopsom eisen), mits Jol een zekerheidje is.
het lost ook niets op zolang het bestuur er blijft zitten, maar de supporters eisen maatregelen, wat begrijpelijk is. En dus wordt het nu zo opgelost. HtC hoeft zelf niet weg en t bestuur hoeft m niet te ontslaan...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Begrijp niet dat iedereen zo blij is dat HtC weggaat.
Nu van trainer wisselen, daar heb je wat aan als je eerste staat en een Spaanstalige enclave in je selectie hebt..
En dan zo'n dope als Koster voor die groep zetten.
Doelstellingen maar weer omlaag en ons richten op eindigen in het linkerrijtje.
Ajax moet HtC niet laten gaan (lekker onrealistische afkoopsom eisen), mits Jol een zekerheidje is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar waarom Jol toch? Ik vind hem nou niet echt een Ajax trainer...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Tsjah mooi dat ten cate weggaat maar wat heeft Koster bereikt in zijn loopbaan?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:04 schreef Longmen het volgende:
Hoe lang komt die Koster dan?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar Koster is een intermin, Jol haal je neem ik aan voor de lange termijn. Dat zie ik dan weer niet zo zitten...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:16 schreef ASroma het volgende:
jol met davids als dirrigent in het veld![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Op basis van dat idee zou je HtC gewoon moeten laten zitten, die is op koers namelijk...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JA!
Ik ben dan ook helemaal geen voorstander van dat ie weggaat.
Dat was Fonteinquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:22 schreef TornadoDK het volgende:
Had jaake bij de aanstelling van ten cate niet zijn lot verbonden bij het presteren van ten cate??
Ik meen me iets te herrineren dat hij zei: als deze trainer ook niet presteert dan trek ik daaruit mijn conclusies.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien is dat ook maar zo. Maar er moet van bovenaf gesneden worden...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:09 schreef twi het volgende:
Waarom zou Van Basten komen als hij zich heeft gekwalificeerd voor hetgeen waar hij vanaf het begin af aan naar toe wil?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met een nieuw bestuur los je op korte termijn ook helemaal niets op.
Het gaat om dit seizoen mensen, kampioenschap dat behaald MOET worden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:27 schreef ericajax het volgende:
Waarom noemen mensen Jol?
Jol heeft het niet zo Davids... Davids is juist de persoon die Ajax moet helpen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toen Co Adriaanse vertrok, stond Ajax bovenaan en werd het kampioen ook, onder Ronald Koeman.
Nu staat Ajax bovenaan onder Henk ten Cate, dus kunnen we ervan uitgaan dat zijn opvolger ons kampioen maakt?
quote:
de rest van het seizoen Koster lijkt me niet realistisch... Denk dat Marco eerder komt, die EK klus begint toch na de competitie....quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Na het EK dan natuurlijk
Aangezien we daar in de 2e ronde ofzo eruit vliegen (mits Emanuelson en Landzaat en dat soort spelers meegaan) zal van Basten na het EK bij Ajax aan de slag kunnen.
Heeft Koster dan dezelfde karaktereigenschappen als Louis?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Louis van Gaal had ook nog geen donder bereikt toen ie hoofdtrainer werd bij Ajax...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Louis van Gaal had ook nog geen donder bereikt toen ie hoofdtrainer werd bij Ajax...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Heeft Koster dan dezelfde karaktereigenschappen als Louis?
Tja hij kreeg RKC nog niet eens op de railsquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:35 schreef Trancelocator het volgende:
Met alle respect voor Koster, maar dat is geen volwaardige trainer (nog niet) om serieus mee voor het kampioenschap te gaan. Sowieso moet je al helemaal een topcoach zijn om met het huidige materiaal op de korte termijn successen te behalen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Tja hij kreeg RKC nog niet eens op de rails![]()
Louis heeft natuurlijk gewoon uitzonderlijke kwaliteiten. Hij kan als geen ander het beste halen uit een jonge spelersgroep.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het punt natuurlijk niet.
Ik weet momenteel gewoon even niet wat het beste is voor ons Ajax.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Koster deed het als trainer van RKC toch enkele jaren redelijk goed?
quote:Adrie Koster (Zierikzee, 18 november 1954) is een Nederlandse voetbaltrainer.
Als speler (rechtsbuiten) speelde Koster in totaal drie interlands voor Nederland. Dat was tegen IJsland (3-0 winst), Oost-Duitsland (3-0 winst) en West-Duitsland (1-3 verlies). Koster was actief voor Roda JC (1977-1979) en PSV (1979-1983). In 96 competitiewedstrijden kwam hij tot 22 treffers.
Koster werd vervolgens assistent-trainer van FC Eindhoven en Willem II, waarna hij in 1990 hooftrainer van de Tilburgers werd. Met Roda JC behaalde Koster in 1992 de finale van de KNVB-beker en werd in maart 1993 ontslagen. In de eerste divisie werd hij trainer van Helmond Sport, TOP Oss en Excelsior waarmee Koster in 2002 promoveerde naar de Eredivisie en een jaar later degradeerde. Na een seizoen bij VVV-Venlo gaf RKC Waalwijk hem weer een kans op het hoogste niveau waarmee hij in zijn eerste seizoen op de 12e plaats eindigde. Op 27 november 2006 werd Koster door RKC ontslagen vanwege tegenvallende resultaten in het seizoen 2006-2007. Ook assistent-trainer Ton Verkerk moest opstappen. Op 9 april werd bekend dat Koster samen met Aron Winter de jeugd van Ajax gaat trainen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:20 schreef DrDentz het volgende:
Een betere trainer als Henk ten Cate krijg je er toch niet voor terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |