Dan ken jij de Britse kranten nog niet. Als A op de tape staat, dan staat B in de krant.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
Laten ze het nou net op band hebben staan![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een bekerfinale met Roda.
Gepromoveerd met Excelsior.
Einde CV.
Moet dat Ajax gaan redden, we zijn best diep gezonken maar zo ver.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En dan Ajax nog verder de vernieling in helpen. Lukt hem bij Oranje ook al vrij goed
Interim, we zijn net een maandje aan de gang (maar ja formeel heb je wel gelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:50 schreef Blawh het volgende:
Interim coach ja. Lijkt me beter dan in paniek gewoon zomaar iemand aan te stellen met een iets grotere naam.
In het sportjournaal welquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Als grapje ja, maar niet 'officieel' toch?
Dat wens ik zelfs jullie niet toe...
Die werd ook genoemd jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:58 schreef El-Salvador het volgende:
Misschien kunnen we Don Leo voor twee wedstrijden inhuren, succes gegarandeerd
quote:Ajax stelt zich schappelijk op in de onderhandelingen over een vertrek van Henk ten Cate naar Chelsea. Gisteren waren de eerste gesprekken tussen de clubdirecteuren Kenyon en Fontein, de verwachting is dat vanmiddag de afrondende onderhandelingen plaats vinden. De afkoopsom zal waarschijnlijk rond de één miljoen euro bedragen. Ten Cate zal dan na het weekeinde in Londen gepresenteerd worden als nieuwe veldtrainer van Chelsea, waar hij een driejarig contract kan tekenen.
quote:
Mwah, dat boeit me niet zo. Denk dat je dat meer uit de reacties opmaakt omdat dit het beste is voor Ajax. Hadden we CL gespeeld en op zes gespeeld achttien gestaan, dan was er niet zo berustend gereageerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:12 schreef andre347 het volgende:
Ben ik hier dan de enige die Ten Cate niet geschikt vind voor Chelsea
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:58 schreef El-Salvador het volgende:
Misschien kunnen we Don Leo voor twee wedstrijden inhuren, succes gegarandeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |