) gebruiken.
Leuk topicquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik móét me hamstertje gewoon even met FOK!kers delen, dus sorry als er al zo'n topic bestaat, kon die in ieder geval zo snel niet vinden
'blijkbaar'quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Litso. ik adoreer u.
alleen omdat jij blijkbaar goed kan koken
Over heel FOK! mag je plannen onschuldige mensen in elkaar te slaan met een hele groep, of die allochtoon. Mag je aalllemaaal plannen op FOK! maar de laatste keer dat ik gechecked heb was dat toch wel redelijk illegaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:05 schreef Litso het volgende:
Lieverds, hoe nobel het ook van jullie is, het is niet de bedoeling dat er op welke manier dan ook een ontvoering van een dier wordt geplanned. FOK! kan en wil niet fungeren als platform waarop zulke praktijken georganiseerd worden. Hoe zielig het ook is voor de hond, dit is gewoon illegaal
Om te voorkomen dat FOK! hiermee in de problemen komt gooi ik dit topic zolang ook dicht
Ha ha, ja is goedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi! We zijn in dit topic een ü kwijt in de TT... Kan iemand m terug zetten? Zoetsappige bercute dierenfoto's
Zoals ik al zei wilde ik gewoon mijn ongenoegen uiten, dat dat niets zou helpen wist is bij voorbaat al.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:02 schreef senesta het volgende:
Nou ja, goed het is wel klaar hoor, je hebt een duidelijke uitleg gekregen waarom we het topic dicht hebben gedaan.
Als je het er verder niet mee eens bent dan denk ik dat je beter een topic in FB kunt openen aangezien het gewoon FOK!policy is![]()
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Misplaatst vond ik het zeker, maar nou ook weer niet zo schokkend dat ik daar een topicreport voor wilde plaatsen. Maar dus weer wel zo lullig dat ik er wat van wilde zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef senesta het volgende:
Vervelende opmerking en reactie's daarop heb ik verwijderd.
Voor er zogenaamd "grappige" opmerkingen gemaakt worden is het misschien wel handig om eerst het topic door te lezen, het is behoorlijk misplaatst.
Als iemand overgens zo'n misplaatste reactie plaatst dan kun je als user een TopicReport plaatsen ( dat gele driehoekje met uitroepteken bovenin voor diegene die het niet weten), de reactie quoten en/of erop reageren maakt dat we ook die berichten aan moeten passen of verwijderen.
Dat is goed hoor, stuur maar even een PMetje als het nodig isquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:56 schreef Qwea het volgende:
Hallo opperheersende modjes van F&F
Ik wilde graag in mijn Jochem actie topic de namen bij houden van mensen die wat gestort hebben (althans de mensen die dat willen) zet ik dat dan in de OP, of zet ik dan gewoon in een aparte post? En ik kan na 24u mijn posts niet meer aanpassen, is het dan een optie dan 1 van jullie telkens even de post /op edit?
Dat is waar maar in de OP valt het wel meer op natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:10 schreef Qwea het volgende:
okidoki![]()
Is dan btw in de OP handiger? of als aparte post? volgens mij wordt de OP anders zo lang... toch?
Het is jouw topic hoorquote:
Ik heb een heerlijke dag gehad, er is heerlijk voor me gekookt en we hebben een hele fijne avond gehadquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:18 schreef Qwea het volgende:
ja, en je hebt gelijkdus ik heb het in de OP gezet
Hoe was je dag gisteren trouwens? Leuk gehad?
Inderdaad, was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 26 november 2007 19:45 schreef Elseetje het volgende:
Mag ik hier even een complimentje plaatsen? Ik zie in de slotjeslijst alleen maar reeksen staan, en geen enkel 'gewoon' topic!
quote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Qwea het volgende:
pssssssssssst, in het jochem actie topic staat er rewio in de OP. Het moet rewimo zijnKan iemand dat veranderen? bij donateurs
Dat complimentje speel ik meteen door naar onze usersquote:Op maandag 26 november 2007 19:45 schreef Elseetje het volgende:
Mag ik hier even een complimentje plaatsen? Ik zie in de slotjeslijst alleen maar reeksen staan, en geen enkel 'gewoon' topic!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:15 schreef Qwea het volgende:
mogguh! mag Nonneke bij de donateurs int jochem topic?
Dank u vriendelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |