Dat mag niet zomaar he, die hond meenemen. Helaas, maar waar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:17 schreef navvy het volgende:
De hond zit er nog steeds? Ze nemen foto' en gaan weer weg en zetten dit zielige verhaal op internet? Neem gewoon de hond mee en ga op zoek naar een nieuwe eigenaar, kweet niet wat ik triester vind.
Jaja, konden we maar voor eigen rechter spelen in dit land.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat mag niet zomaar he, die hond meenemen. Helaas, maar waar.
Dat is inderdaad jammer, mijn oom woont namelijk in Eindhoven.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:18 schreef Litso het volgende:
[..]
De hond zo verwaarlozen mag wel maandenlang doorgaan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet in dit land...Maar er gebeurt genoeg en er kan ook genoeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jaja, konden we maar voor eigen rechter spelen in dit land.![]()
Het beest heeft geen onderdak, slecht vreten en zit altijd alleen buiten. Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:21 schreef AtheistArmy het volgende:
Heeft hij die hond verwaarloosd?
Dan hadden die sukkels ipv foto's maken actie moeten ondernemen en niet nu gaan zitten zeuren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:30 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet in dit land...Maar er gebeurt genoeg en er kan ook genoeg.
De oud-gedienden begrijpen wel waar ik op doel
en dan ook nog onder aan de pagina een donatie durven vragenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan hadden die sukkels ipv foto's maken actie moeten ondernemen en niet nu gaan zitten zeuren.
Natuurlijk is het niet zo makkelijk inderdaad, als iedereen voor rechter zou spelen werden we er ook niet beter op. Wat ik bedoel is dat dat beest nu gewoon nog een week in zijn eentje in dat tuintje zit te creperen, en in dit geval zou het gewoon beter voor de hond zijn als iemand 'm meteen mee kon nemen naar een beter onderkomen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jaja, konden we maar voor eigen rechter spelen in dit land.![]()
Dat is ook zo, daarom snap ik ook niet dat dat beest er nog zit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet zo makkelijk inderdaad, als iedereen voor rechter zou spelen werden we er ook niet beter op. Wat ik bedoel is dat dat beest nu gewoon nog een week in zijn eentje in dat tuintje zit te creperen, en in dit geval zou het gewoon beter voor de hond zijn als iemand 'm meteen mee kon nemen naar een beter onderkomen.
Ja, en het is zoo goed voor de hond.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:26 schreef beelz het volgende:
Honden kunnen prima tegen weinig tot geen eten hebben, ook in zo'n tuin. Controleren of er iemand thuiskomt is in dit geval dus beter zodat ze de dader kunnen pakken.
Beestjuh ftwquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:57 schreef beestjuh het volgende:
Oh, mijn GodKan dus nog wel even duren voor er daadwerkelijk actie wordt ondernomen... Het idee alleen al!
Weet iemand waar dit dier exact verblijft?!misschien kan er iets in de TT gezet worden zodat Eindhovenaren hier ook allemaal even komen kijken?
quote:
Jup. Maar als 1 iemand 'volgens mij in..' post zou ik nog niet te hard de buurt afbrekenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
Is Woensel niet die Kankerkachel buurt? Explains a lot..
Nee maar nu kunnen wel mensen zeggen Hey, dat is idd Woenselquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Jup. Maar als 1 iemand 'volgens mij in..' post zou ik nog niet te hard de buurt afbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |