Scheld die dan hier uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, achter de schermen
daar schelden we vervelende users stijf 8)
Valt mee.quote:
De horror!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, achter de schermen
daar schelden we vervelende users stijf 8)
maar daar hebben we knopjes tegenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:03 schreef OA het volgende:
[..]
Users schelden mods gewoon voor de schermen helemaal stijf!!![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kut? Dat is niet stijf hoogstens nat
Die volledig willekeurig worden gebruikt...quote:
Enige subfora wat mij echt boeien zijn KPD, SEX, R&P, DIG, WGR en GC. Af en toe ONZ en UVT, maar geloof dat dit wel het meeste isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:05 schreef OA het volgende:
Voor welk onderdeel op UVT ga jij eer-ik?
ik ook van jou hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Die volledig willekeurig worden gebruikt...![]()
Mods, het grootste tuig van fok.![]()
Maar ja, ze zijn net als vrouwen... je kan niet met en niet zonder...![]()
Oeh! Heb jij knopjes?quote:
verkeerd knopje aangeklikt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:11 schreef Muck het volgende:
waar is MPG eigenlijk gebleven?
pff, dan krijg je een note wegens uitlokkingquote:
Waarom niet meteen een note?quote:
users kunnen geen note zettenquote:
nog nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
users kunnen geen note zetten
en koffie-mods gelukkig ook niet
Wat zou dat een bende worden zeg....quote:
quote:en koffie-mods gelukkig ook niet
pfff, jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wat zou dat een bende worden zeg....![]()
[..]
![]()
Die's afwezig geloof ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
verkeerd knopje aangeklikt?
Nou, daarom.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom is dit topic nog niet vol?!?![]()
whehe..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wat zou dat een bende worden zeg....![]()
[..]
![]()
Eer, wat ik me ineens afvraag:quote:
Volgens mij is dat 'jes' achter 'knop' bij haar misplaatst....quote:
knoppen dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 'jes' achter 'knop' bij haar misplaatst....![]()
k zeg het toch heel erg netjes?!quote:
Ja en nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Eer, wat ik me ineens afvraag:
Hoe is het nu met je zusje? Is ze weer helemaal de oude?![]()
quote:
Kut is dat Hoenjéequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:30 schreef Houniet het volgende:
het dakraam in mijn 106 lekt een beetje.
ik naar de peug dealer geweest, "sorry we kunnen je niet helpen omdat het niet orgineel is."
ik: ""
ze verwezen me door naar een auto schadebedrijf. hun zouden ervaring hebben met inbouwen, repareren etc. ik denk dat is kaasje
wat blijkt, hun zijn er een aantal jaren geleden vanaf gestapt omdat het een en al ellende is.
die monteur heeft me dus wel enkele tips gegeven die ik dus straks ga uitvoeren.
wat een kutzooi, heb je een mooie wagen met leuke audio, krijg je dithet laatste wat ik kan gebruiken is vocht in de auto
ben blij dat het dit weekend goed weer is, en dat het droog blijft. kan ik er dus mooi mee aan de slag [afbeelding]
lekker danquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:30 schreef Houniet het volgende:
het dakraam in mijn 106 lekt een beetje.
ik naar de peug dealer geweest, "sorry we kunnen je niet helpen omdat het niet orgineel is."
ik: ""
ze verwezen me door naar een auto schadebedrijf. hun zouden ervaring hebben met inbouwen, repareren etc. ik denk dat is kaasje
wat blijkt, hun zijn er een aantal jaren geleden vanaf gestapt omdat het een en al ellende is.
die monteur heeft me dus wel enkele tips gegeven die ik dus straks ga uitvoeren.
wat een kutzooi, heb je een mooie wagen met leuke audio, krijg je dithet laatste wat ik kan gebruiken is vocht in de auto
ben blij dat het dit weekend goed weer is, en dat het droog blijft. kan ik er dus mooi mee aan de slag [afbeelding]
nopequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er al een VMRT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |