Thanks allemaal! Het is gewoon bizar dat een organisatie zoveel fouten op elkaar stapelt en het weigert te erkennen. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Wel tof trouwens dat het telefonisch kan, want anders had ik 5 uur in de trein kunnen gaan zitten om naar Grunn te gaan. Wel een leuke stad trouwensquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:16 schreef loveli het volgende:
Wat een klucht! Succes en laat je tanden zien
Ja, dat bedacht ik me deze week ook, maar dit soort organisaties kennende zal de chaos alleen nog groter worden. Dus eigenlijk is mijn doel dit afgerond te hebben VOORDAT ze worden opgeheven :-)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:20 schreef Skinkie het volgende:
Nouja de IB Groep wordt toch opgeheven... je hebt je doel nu al gehaald
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:50 schreef Linden het volgende:
Het is werkelijk waar om te janken, zoveel onwil en onkunde bij die lui. Succes ermee in ieder geval en goed dat je terugbijt!
Optie om het gesprek op te nemen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:09 schreef Tja... het volgende:
Ik zal sowieso na de hoorzitting (over een klein uurtje) een update posten. Niet dat ik dat ik verwacht dat de IBG vanmiddag opeens zegt "u heeft helemaal gelijk, en wij gaan u onmiddelijk schadeloos stellen" maar toch...
Helaas heeft mijn telefoon die mogelijkheid niet. Ik had al bedacht dat ik de conference line van mijn werk wel kon gebruiken, maar de IBG was dat voor door te melden dat zij mij bellen. Ik ga trouwens wel vragen of het gesprek opgenomen wordt - denk ik nu aan, thanks to your postquote:
Mee eens. Maar een mondelinge hoorzitting is nu eenmaal deel van de klachtenprocedure. De volgende stap is de Ombudsman.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef Linden het volgende:
Als jullie er trouwens niet uit zijn gekomen, zou ik niks meer mondeling (telefoon e.d.) doen. Alles zwart op wit, mooi je dossier aanvullen met hun gezwets.
Hoop dat het goed is gegaan.
Volgens mij ben je al halverwege je eerste stap, tenzij ze onderhand gebeld hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:10 schreef Tja... het volgende:
[..]
Mee eens. Maar een mondelinge hoorzitting is nu eenmaal deel van de klachtenprocedure. De volgende stap is de Ombudsman.
Heb ze nu aan de telefoon....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef Linden het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al halverwege je eerste stap, tenzij ze onderhand gebeld hebben.
En storend genoeg ook typerendquote:
Uiteraard vraag je hier een 'fee' voor, en krijgen ze alleen het referentie nummer gratisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef Tja... het volgende:
Dit geloof je niet.... Na 3 minuten kwamne ze tot de conclusie dat "als ik de ontvangstbevestigingen heb waar we al ruim een jaar over bakkeleien, de zaak in een heel ander daglicht moet worden geplaatst". Of ik zo vriendelijke wil zijn die bevestigingen door te sturen, en dan evalueren ze het hele zaakje opnieuw. De hele "hoorzitting" heeft 6 minuten geduurd...
Tja, ik denk het wel, maar ben te professioneel om het te zeggen. Het is echt om gestoord van te worden... we bakkelijen al anderhalf jaar over die bewuste mails en nu horen ze er voor het eerst van? Ggrrr....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:31 schreef Linden het volgende:
...
*sprakeloos*
Heb je dan niet ernstig de behoeft om hel hard 'DIE HEBBEN JULLIE AL, STELLETJE WERKSCHUWE ONKUNDIGE KOLEREHONDEN' door de telefoon te roepen?
Kan natuurlijk niet, maar de frustratie...pff.
Ook dat is typerend voor ze....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:39 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb ooit de mensen die bij de IBG werken ontmoet. Geloof me, je weet meteen waarom het zo'n kutorganisatie is. Die mensen moesten serieus op een cursus om te leren hoe je een tabel moest maken in Word bv.
Yup, ik wil in ieder geval een schriftelijke verklaring dat het beslag onterecht was. Mijn werkgever lacht er weliswaar om en zegt dat het 2-3 keer per maand gebeurt, maar ik wil over een paar jaar niet horen dat ik een bepaalde functie niet krijg omdat mijn financiële situatie niet stabiel zou zijn - getuige het beslag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:51 schreef Mark het volgende:
Naast het geld mag je onderhand ook wel schriftelijke excuses eisen....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:24 schreef loveli het volgende:
En nu willen we een gedetailleerd verslag van het gesprek. Kom maar op, TS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |