Postpostpostpostquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt erop ja.![]()
Als iedereen dus vandaag even vrolijk doorpost!![]()
Ik moet echter wel werken tussendoor. Laatste dag voor de vakantie () en dus moeten de lopende zaken worden afgehandeld cq. worden overgedragen.
![]()
Verder nog een beetje rotzooi weggooien, facturen nakijken, kleine dingetjes regelen en dan is het tijd om lekker 24 dagen vakantie te vieren!![]()
al is het niet zinnig, een post is een post he.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:31 schreef BrandX het volgende:
Wij posten vrolijk door, zinnige reacties vliegen je om de oren!
* BrandX doet nog een bakkie extra sterke capuccino![]()
hij was vroeger wakker dan gisteren in ieder gevalquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:33 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Weer een beetje gekalmeerd na de hele schoolsituatie?
meer werken dan posten? Dat schiet natuurlijk niet op he.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Postpostpostpost
werkwerkwerkwerkwerkwerkewerkrwkrwekwrkwrekekrwkw
Ohquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
hij was vroeger wakker dan gisteren in ieder geval
Iets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:33 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Weer een beetje gekalmeerd na de hele schoolsituatie?
werkwerkwerwkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
meer werken dan posten? Dat schiet natuurlijk niet op he.
beterquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
werkwerkwerwker
postpostpostpostpostpostpost postpostpostpostpostpostpost postpostpostpostpostpostpost![]()
zelf inschenkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:42 schreef makkie88 het volgende:
nu je et zegt he, kep wel zin in een bak koffie...
ook zelf inschenkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:43 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens koffie regelen
Nou, ik vind het zo irritant om iedere keer, als ik hier inlog om te switchen naar text only, en dan thuis weer terug naar foksilver. Of baggerlayout.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
Werkaccount..
Je houdt werk en prive gescheiden tegenwoordig?
quote:
Mooi verhaal. Ondertussen ben je gewoon een ordinaire kloonquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Nou, ik vind het zo irritant om iedere keer, als ik hier inlog om te switchen naar text only, en dan thuis weer terug naar foksilver. Of baggerlayout.
En deze staat gewoon permanent op text only. Dan zit ik hier niet iedere keer met die hoeren in de headers.
Goed puntquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Ondertussen ben je gewoon een ordinaire kloon![]()
Whehe..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wat in kuuks geval alleen maar bewijst dat het kuuks hier niet gaat om haar postcount op te krikkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is op zich wel een goed idee...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Nou, ik vind het zo irritant om iedere keer, als ik hier inlog om te switchen naar text only, en dan thuis weer terug naar foksilver. Of baggerlayout.
En deze staat gewoon permanent op text only. Dan zit ik hier niet iedere keer met die hoeren in de headers.
Zodoendequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Topvrouw!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef Houniet het volgende:
hehe me moeder kwam al een bakkie brengen
Het betere werkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef Houniet het volgende:
hehe me moeder kwam al een bakkie brengen
Daar kan ik echt niet aan wennen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef Miljonair het volgende:
Jezus zeg,.....
Wat ziet die text only layout er verneukt uit....
Kan ze mij ook ff een bakkie brengen?quote:
hij is weg he..quote:
ik vroeg me moeder of ze een bakkie wou zetten voor "papier". ze keek me zo raar aan en liep vervolgens weg. dus ik denk niet dat ze dat zal doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan ze mij ook ff een bakkie brengen?
mijn moeder zegt wel eens veertien punt gif tegen mequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik vroeg me moeder of ze een bakkie wou zetten voor "papier". ze keek me zo raar aan en liep vervolgens weg. dus ik denk niet dat ze dat zal doen
Meesterlijke moeder heb jij!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn moeder zegt wel eens veertien punt gif tegen me
Juistem.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:58 schreef BrandX het volgende:
wat in kuuks geval alleen maar bewijst dat het kuuks hier niet gaat om haar postcount op te krikken![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ernstigquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
meuh? Ten Cate? Ja, kan er niet rouwig om zijn.quote:
ik ook niet. ga lekker van mijn koffie genietenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
meuh? Ten Cate? Ja, kan er niet rouwig om zijn.
Mmm...koffie...
Zou ik maar doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ook niet. ga lekker van mijn koffie genieten
Piept-ie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:28 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo mijn dakraam van mijn wagen maar eens invetten
hmm nee, dat rubber is smerig en droog. moet dus weer ingesmeerd worden met dit weerquote:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ook niet. ga lekker van mijn koffie genieten
goede actie!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:28 schreef OA het volgende:
![]()
M'n bureau is leeg!!![]()
Dat betekent dat ik nu kan gaan beginnen met wat werkzaamheden voor het nieuwe boekjaar dat afgelopen maandag is gestart. Verder betekent het dat het ws een rustige laatste middag voor de vakantie wordt.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:28 schreef OA het volgende:
![]()
Dat betekent dat ik nu kan gaan beginnen met wat werkzaamheden voor het nieuwe boekjaar dat afgelopen maandag is gestart. Verder betekent het dat het ws een rustige laatste middag om volop te baggeren voor de vakantie wordt.![]()
seline will do the trickquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
hmm nee, dat rubber is smerig en droog. moet dus weer ingesmeerd worden met dit weer
Whehe!!quote:
Nee, ben even druk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe!!![]()
Heb jij nog ideeën voor een baggertopic of VMRT??![]()
Wat zijn dat voor afhakerijenquote:
Dan kan je lekker spammen vanmiddag!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:28 schreef OA het volgende:
![]()
Dat betekent dat ik nu kan gaan beginnen met wat werkzaamheden voor het nieuwe boekjaar dat afgelopen maandag is gestart. Verder betekent het dat het ws een rustige laatste middag voor de vakantie wordt.![]()
Whehe, dat is Fritsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
Wie had er ook al weer een Imac gekocht?
http://www.webwereld.nl/ref/rss/48186
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:34 schreef OA het volgende:
Heeft iemand trouwens hier last van:![]()
Bugs en requests voor de 'baggerlayout' !
Niet zeiken, zelfs ik kan een autootje op de weg houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:46 schreef crossover het volgende:
Jullie met je auto's, ik mag al blij zijn dat ik een rijbewijs heb
Ja, maar niet hier...quote:
Dank je, Kuuks. Denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:43 schreef Kuuks het volgende:
Tsja, eh. Naar OA. Ze zullen het vast wel fixen.
.
Doe ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zeiken, zelfs ik kan een autootje op de weg houden![]()
Nieuwerwetser zelfs dan Sjowhan zn gebakkie
Weet ik.quote:
Als het goed is komt onze Japanganger weer terug als ik wegga!quote:
Nee!quote:
Gij spienzertquote:
Ohja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Als het goed is komt onze Japanganger weer terug als ik wegga!![]()
Wisseling van de vakantiewacht zeg maar!![]()
Ja ok. Ik heb een Fransoosquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn auto is een heule japanner ja
Jeweets.quote:
Whehequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Als het goed is komt onze Japanganger weer terug als ik wegga!![]()
Wisseling van de vakantiewacht zeg maar!![]()
quote:.
Via Tim Fritsert?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Franse auto's
Ik ga misschien nog een BX erbij kopen.
Zijn wij niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef Kuuks het volgende:
Ja, Pheno is toch wel een gemis hoor. Qua scherpe opmerkingen.
Whehequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Jeweets.![]()
Ik plaats gewoon aan het begin van dat topic telkens een TVP en dan kan ik je altijd volgen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |