Geen idee, dat stuk heb ik niet gezzien. Wel weet ik dat Ellie ziek is geweest en niet naar de baby kon gaan.quote:
In grote lijnen huub, lieke en jaap zijn weer een drieeenheid,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
of zoiets
Hoe zat het met dat kado van Elli?
Het is wel te hopen dat Luc nog 'n keer stevig balt met Nadia voordat Dennix gillend wegloopt. Dat maakt het hele Dennix-verhaal net even iets completer. En zeker weten, dat hij dan helemaal nooit meer van dat beeld af komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef riri het volgende:
Wat zetten die Nadia en Denniks zich steeds voor schut....Denniks zet mooi zijn laatste beelden neer in de Kooi...hij komt nooit meer van dat beeld af
Dank van iemand die net binnenkomtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
In grote lijnen huub, lieke en jaap zijn weer een drieeenheid,
dit door dat nadia heeft gezegt dat de backup in het begin puur zakelijk was
terwijl ze eerst tegen jaap had gezegt dat ze een klik hadden door dat ze allebei een eetprobleem hadden.
met dennix kan jaap helemaal niets, hij is niet meer dan een slaaf van jaap.
edit: vandaar ook de klapzoen om terug te komen op je vraag van het vorige topic
brilliantquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat Luc nog 'n keer stevig balt met Nadia voordat Dennix gillend wegloopt. Dat maakt het hele Dennix-verhaal net even iets completer. En zeker weten, dat hij dan helemaal nooit meer van dat beeld af komt.
Ik dacht dat ze ongesteld was? Of pakt dennix het andere gaatje maar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:25 schreef pasjesjen het volgende:
shit mute vergeten nadia weer met haar gekreun![]()
ja het was een scheetzakquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
Thanx.
Ik vind het leuk TT's te verzinnen.
Die OP doe ik maar omdat het moet.
Was het een scheetzak? Of iets anders? Dat weet ik eigenlijk nog steeds niet.
Een scheetkussen geloof ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
Thanx.
Ik vind het leuk TT's te verzinnen.
Die OP doe ik maar omdat het moet.
Was het een scheetzak? Of iets anders? Dat weet ik eigenlijk nog steeds niet.
..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:59 schreef Desii het volgende:
wie heeft die cap..... .die stuur ik op
huub en lieke die japie zoenen
Ja, en in het bed van Japio hebben ze (Elly en Huub) een grote nep-spin verstopt. In eerste instantie wilden het scheetkussen daar ook verstoppen in z'n kussen.quote:
Nee, dat mag al een tijdje niet meer ......quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:37 schreef cobain94 het volgende:
Waarom trekt er nooit iemand een keer het dekbed van N&D af? of mag dat niet?
Omdat niemand dat wil zien denk ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:37 schreef cobain94 het volgende:
Waarom trekt er nooit iemand een keer het dekbed van N&D af?
Er gewoon bovenop duiken dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat mag al een tijdje niet meer ......
Met het risico dat Japio dat gedrag gaat kopieeren ? Lijkt me linke soepquote:
Ik ben dronken EN stoned maarruh dat was de eerste keer dat iemand een 5 minuten reply deed. Of wel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:47 schreef Borga het volgende:
Dat was een 5 minuten ''reply''
Oops vergeten..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met het risico dat Japio dat gedrag gaat kopieeren ? Lijkt me linke soep
Dennix laat hier Nadia zien, hoe ze de vinger erin moet steken bij hem ........quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix laat hier Nadia zien, hoe ze de vinger erin moet steken bij hem ........
Ik denk eerder dat die vinger (al) naar poep ruiktquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix laat hier Nadia zien, hoe ze de vinger erin moet steken bij hem ........
Genade, waarom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:00 schreef Borga het volgende:
la ma
gewoon thuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:05 schreef BarryK het volgende:
Van waar kijken jullie streams, Hidiho werkt hier niet :S
Check eens waarom Hidiho het niet doet, hier geen enkel probleem. Heb je wel betaald ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:05 schreef BarryK het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Genade, waarom?Wat een schitterend woord "genade".
![]()
Op verzoek:quote:
Ja.....heb jij wel betaaldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Check eens waarom Hidiho het niet doet, hier geen enkel probleem. Heb je wel betaald ?
17 september voor 1 maand betaald.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Check eens waarom Hidiho het niet doet, hier geen enkel probleem. Heb je wel betaald ?
Ja, beslist. Het bevestigingsmailtje bevat een referentienummer, vermeld dat in je schrijven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:12 schreef BarryK het volgende:
[..]
17 september voor 1 maand betaald.
Ook op site van dgk krijg ik betaal scherm te zien
Heeft het zin om te mailen naar dgk dat ik nog recht op streams heb?
quote:
De Gouden Kooi gadget + 1 maand gratis streams ook op XP!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:05 schreef BarryK het volgende:
Zoiets heb ik een keer gehad. Systeem volledig uitzetten en opnieuw starten was de oplossing.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:51 schreef BarryK het volgende:
Kutzooi ! Systemcheck loopt ook vast bij stap 4 (snelheidscontrole ).. moet 1024 kbps zijn, ik heb volgens online speedcheck 11859 kbps. Hopelijk beetje snel respons want streams worden nu net leuk !
Gelukkig wel gesprekken van Jaap met HL gezien
Of anders je gehele ouwe tering computer het raam uit tieffen. Dat wil ook wel eens helpenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoiets heb ik een keer gehad. Systeem volledig uitzetten en opnieuw starten was de oplossing.
Goedemorgen op deze akelige morgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:03 schreef markcoutinho het volgende:
Goedemorgen! Zou Jaap nu écht verstandig zijn geworden en overstappen naar Huub & Lieke?
Ik hoop het van harte. De Gouden Kooi begint eindelijk weer 's levendig te worden!
En dat alles door het eindeloze geduld van Huub....wat heeft hij daar de afgelopen tijd in een kindercreche gezeten zeg...niet te filmen gewoon....Jaap is gisteren eindelijk tot inzicht gekomen....die heeft met eigen ogen mogen aanschouwen wat voor gigantische zwakke spelers die Dennix en ook Nadia zijn....eruit met die twee en snel....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:03 schreef markcoutinho het volgende:
Goedemorgen! Zou Jaap nu écht verstandig zijn geworden en overstappen naar Huub & Lieke?
Ik hoop het van harte. De Gouden Kooi begint eindelijk weer 's levendig te worden!
Het gaat Huub imo niet eens om de 'dekking'. Huub wil lol hebben en tv maken.. en dát kan hij het beste met Jaap!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:46 schreef noekje het volgende:
Dus Huub heeft een dekking erbij. Het is ook alleen maar een dekking want verder heb je eigenlijk geen fikker aan Jaap. Toevallig ook dat Jaap gisteren naar de tandarts moest en veel over Dennis heeft gehoord.
idd... daarbij mag hij Japie gewoon (en ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Het gaat Huub imo niet eens om de 'dekking'. Huub wil lol hebben en tv maken.. en dát kan hij het beste met Jaap!
Of Jaap krabbelt terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Eindelijk lijkt het er op dat het spelletje 'alle ballen op Huub en Lieke' ten einde is.
Zó jammer dat Lieke gisteravond roet in het eten gooide toen Huub voorstelde om het 'nieuws' aan Dennis te gaan vertellen. Het had zo mooi kunnen zijn.. Jaap die de slaapkamer binnen komt terwijl Dennis druk doende is met Nadia.. en dan gewoon even vermelden van 'Brodder.. je was niks, je bent niks.. en vanaf nu moet je het zonder mij doen.. dus je blijft niks!! Adios!!'
Geen sex meer, geen slaap meer en vanmorgen een gebroken Dennis aan de ontbijttafel.
Maar helaas.. vandaag ná de training met Nando zal er wel een 'zakelijk' gesprek volgen.. en ik verwacht op dat moment weinig reactie van Dennis. Die moet daar eerst weer dagen over na gaan denken en zijn tekst op papier zetten..![]()
Is veel beter en sterker als Jaap het na zijn trainig doet....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Eindelijk lijkt het er op dat het spelletje 'alle ballen op Huub en Lieke' ten einde is.
Zó jammer dat Lieke gisteravond roet in het eten gooide toen Huub voorstelde om het 'nieuws' aan Dennis te gaan vertellen. Het had zo mooi kunnen zijn.. Jaap die de slaapkamer binnen komt terwijl Dennis druk doende is met Nadia.. en dan gewoon even vermelden van 'Brodder.. je was niks, je bent niks.. en vanaf nu moet je het zonder mij doen.. dus je blijft niks!! Adios!!'
Geen sex meer, geen slaap meer en vanmorgen een gebroken Dennis aan de ontbijttafel.
Maar helaas.. vandaag ná de training met Nando zal er wel een 'zakelijk' gesprek volgen.. en ik verwacht op dat moment weinig reactie van Dennis. Die moet daar eerst weer dagen over na gaan denken en zijn tekst op papier zetten..![]()
Als het 'bommetje' maar niet eerder valt. De HH weet er natuurlijk al van en ook Luc is op de hoogte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:07 schreef riri het volgende:
[..]
Is veel beter en sterker als Jaap het na zijn trainig doet....
Dennix verwacht dit nooit...dit slaat in als een bom bij hem..en ook bij Nadia
Luc is op de hoogte? Hoe dan? Hij heeft al die tijd met Brian en Amanda in de jacuzzi gezeten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Als het 'bommetje' maar niet eerder valt. De HH weet er natuurlijk al van en ook Luc is op de hoogte.
En Huub is nou ook niet bepaald de sterkste als het aan komt op 'mondje dicht' als het zo'n leuk nieuwtje betreft![]()
Wat iemand al zei, Huub maakt meer lol. Dat zal ook wel zo zijn maar verder deel ik de jubelstemming niet. Jaap is niet de beste vriend die je kunt hebben vind ik. Ik ga Jaap ook niet opeens wel leuk vinden omdat hij nu bijna verkering met Huub heeft. Dat verandert helemaal niks aan Jaap.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:20 schreef Katewalker het volgende:
Maar...wat is het voordeel voor Huub en Lieke eigenlijk?
![]()
Ik denk dat het voordeel voor huub en lieke is dat het eventjes afgelopen is met dat gezeik tegen lieke en dat ze nu achterover kunnen leunen en kunnen wachten tot die 5 elkaar kapot maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:20 schreef Katewalker het volgende:
![]()
Dat gebeurt ook wel zonder Jaap die zich gaat binden aan Huub.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het voordeel voor huub en lieke is dat het eventjes afgelopen is met dat gezeik tegen lieke en dat ze nu achterover kunnen leunen en kunnen wachten tot die 5 elkaar kapot maken.
Hij kwam gisteravond nog in de badjas het kantoor in. Heeft nog met het drietal gesproken over versierpogingen richting Nadia.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Luc is op de hoogte? Hoe dan? Hij heeft al die tijd met Brian en Amanda in de jacuzzi gezeten...
Ik zag net in de hal ook nog zonnebloemen staan.. dus dit is een nieuwe bos ws.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:19 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Alweer zonnebloemen?
Of zijn het dezelfde als gisteren in de hal?
Ik ook niet. Jaap is een schijtlijster en heeft een chronisch gebrek aan affectie..ik haat Jaap al vanaf dag 1...ik heb 1 keer om hem gelachen..dat was bij Jensen..hij kwam samen met Amanda de studio in, Amanda liep voorop maar Jaap duwde haar ruw opzij en liep met een big smile en armen in de lucht naar Jensen..dat was grappig..voor de rest werd ik alleen maar misselijk van Jaap...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat iemand al zei, Huub maakt meer lol. Dat zal ook wel zo zijn maar verder deel ik de jubelstemming niet. Jaap is niet de beste vriend die je kunt hebben vind ik. Ik ga Jaap ook niet opeens wel leuk vinden omdat hij nu bijna verkering met Huub heeft. Dat verandert helemaal niks aan Jaap.
weinig voordeel idd....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:20 schreef Katewalker het volgende:
![]()
Dat ze met z'n drieën sterker staan, dat Huub met Jaap kan lachen en plezier krijgt in waar hij mee bezig is, dat er een opening komt in het spel.. Dennis weg(?).. Nadia weg(?)... en dan hou je een 3-2 situatie over. Lijkt me geen slecht uitgangspunt om een eventuele finale te bereiken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:20 schreef Katewalker het volgende:
![]()
Hij voelt de spanning...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
Dat begint goed met Klef en Bef.![]()
[afbeelding]
Hij heeft gisteren met Huub en Lieke afgesproken zich aktief in te zetten om Nadia van Dennix los te weken....hij kon er niet op wachten...niet zozeer om Nadia maar meer omdat hij Dennix nix vindtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Luc is op de hoogte? Hoe dan? Hij heeft al die tijd met Brian en Amanda in de jacuzzi gezeten...
Ik ook, ben benieuwd naar zijn reactie.quote:
Hij heeft eigenlijk nog nooit een persoonlijk verhaal verteld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:54 schreef noekje het volgende:
Maar wie is Dennis eigenlijk? Ik heb nog geen persoonlijke anekdote of een fragment uit zijn leven gehoord? Ja, dat zijn vrienden stoere jongens zijn dat hebben we kunnen zien en horen.![]()
Meer is er niet. Dat is toch eigenlijk wel raar, hoelang zit hij er nu in?
Alleen geen geluid bij stream 3 en 4.quote:
Daar had Jaap het gisteren ook over...Jaap:Die jongen zegt niks en kan ook niks...iedereen spreekt me erop aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:54 schreef noekje het volgende:
Maar wie is Dennis eigenlijk? Ik heb nog geen persoonlijke anekdote of een fragment uit zijn leven gehoord? Ja, dat zijn vrienden stoere jongens zijn dat hebben we kunnen zien en horen.![]()
Even opgezocht, hij zit erin vanaf 21 juni, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:54 schreef noekje het volgende:
Mijn dochter met haar kleine twee meisjes komen langs voor een weekend, ik heb dus weinig tijd om te streamen en hoop dat juliie heel veel schrijvenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd naar zijn reactie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |