Geen idee, dat stuk heb ik niet gezzien. Wel weet ik dat Ellie ziek is geweest en niet naar de baby kon gaan.quote:
In grote lijnen huub, lieke en jaap zijn weer een drieeenheid,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
of zoiets
Hoe zat het met dat kado van Elli?
Het is wel te hopen dat Luc nog 'n keer stevig balt met Nadia voordat Dennix gillend wegloopt. Dat maakt het hele Dennix-verhaal net even iets completer. En zeker weten, dat hij dan helemaal nooit meer van dat beeld af komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:10 schreef riri het volgende:
Wat zetten die Nadia en Denniks zich steeds voor schut....Denniks zet mooi zijn laatste beelden neer in de Kooi...hij komt nooit meer van dat beeld af
Dank van iemand die net binnenkomtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
In grote lijnen huub, lieke en jaap zijn weer een drieeenheid,
dit door dat nadia heeft gezegt dat de backup in het begin puur zakelijk was
terwijl ze eerst tegen jaap had gezegt dat ze een klik hadden door dat ze allebei een eetprobleem hadden.
met dennix kan jaap helemaal niets, hij is niet meer dan een slaaf van jaap.
edit: vandaar ook de klapzoen om terug te komen op je vraag van het vorige topic
brilliantquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat Luc nog 'n keer stevig balt met Nadia voordat Dennix gillend wegloopt. Dat maakt het hele Dennix-verhaal net even iets completer. En zeker weten, dat hij dan helemaal nooit meer van dat beeld af komt.
Ik dacht dat ze ongesteld was? Of pakt dennix het andere gaatje maar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:25 schreef pasjesjen het volgende:
shit mute vergeten nadia weer met haar gekreun![]()
ja het was een scheetzakquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
Thanx.
Ik vind het leuk TT's te verzinnen.
Die OP doe ik maar omdat het moet.
Was het een scheetzak? Of iets anders? Dat weet ik eigenlijk nog steeds niet.
Een scheetkussen geloof ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
Thanx.
Ik vind het leuk TT's te verzinnen.
Die OP doe ik maar omdat het moet.
Was het een scheetzak? Of iets anders? Dat weet ik eigenlijk nog steeds niet.
..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:59 schreef Desii het volgende:
wie heeft die cap..... .die stuur ik op
huub en lieke die japie zoenen
Ja, en in het bed van Japio hebben ze (Elly en Huub) een grote nep-spin verstopt. In eerste instantie wilden het scheetkussen daar ook verstoppen in z'n kussen.quote:
Nee, dat mag al een tijdje niet meer ......quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:37 schreef cobain94 het volgende:
Waarom trekt er nooit iemand een keer het dekbed van N&D af? of mag dat niet?
Omdat niemand dat wil zien denk ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:37 schreef cobain94 het volgende:
Waarom trekt er nooit iemand een keer het dekbed van N&D af?
Er gewoon bovenop duiken dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat mag al een tijdje niet meer ......
Met het risico dat Japio dat gedrag gaat kopieeren ? Lijkt me linke soepquote:
Ik ben dronken EN stoned maarruh dat was de eerste keer dat iemand een 5 minuten reply deed. Of wel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:47 schreef Borga het volgende:
Dat was een 5 minuten ''reply''
Oops vergeten..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met het risico dat Japio dat gedrag gaat kopieeren ? Lijkt me linke soep
Dennix laat hier Nadia zien, hoe ze de vinger erin moet steken bij hem ........quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix laat hier Nadia zien, hoe ze de vinger erin moet steken bij hem ........
Ik denk eerder dat die vinger (al) naar poep ruiktquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix laat hier Nadia zien, hoe ze de vinger erin moet steken bij hem ........
Genade, waarom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:00 schreef Borga het volgende:
la ma
gewoon thuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:05 schreef BarryK het volgende:
Van waar kijken jullie streams, Hidiho werkt hier niet :S
Check eens waarom Hidiho het niet doet, hier geen enkel probleem. Heb je wel betaald ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:05 schreef BarryK het volgende:
Van waar kijken jullie streams, Hidiho werkt hier niet :S
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Genade, waarom?Wat een schitterend woord "genade".
![]()
Op verzoek:quote:
Ja.....heb jij wel betaaldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Check eens waarom Hidiho het niet doet, hier geen enkel probleem. Heb je wel betaald ?
17 september voor 1 maand betaald.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Check eens waarom Hidiho het niet doet, hier geen enkel probleem. Heb je wel betaald ?
Ja, beslist. Het bevestigingsmailtje bevat een referentienummer, vermeld dat in je schrijven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:12 schreef BarryK het volgende:
[..]
17 september voor 1 maand betaald.
Ook op site van dgk krijg ik betaal scherm te zien
Heeft het zin om te mailen naar dgk dat ik nog recht op streams heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |