Deze dus...laagste nummer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom?? ze moeten voor alle "terror"/"snode" acties toestemming vragen.... dus ook voor deze
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zwaaien schijnt hier niet te mogen heb ik vandaag ergens gelezen. Ik zeg dag en welterusten.![]()
ik ook,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:01 schreef Desii het volgende:
ik hoop nu dat Japie oprecht is..... maar ik twijfel altijd bij hem
Diezelfde twijfel heb ik ook. Maar wat zou de reden zijn dit tegen Huub te vertellen als het niet oprecht is ? Het kan alleen maar tegen hem gebruikt worden .......quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:01 schreef Desii het volgende:
ik hoop nu dat Japie oprecht is..... maar ik twijfel altijd bij hem
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Ah, ik zie dat je al smileys aan het verzamelen bent om nix uit te zwaaien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Idd ja. In het bejaardenhuis waar ik werkte placht een meneer slaap te wandelen in een nachthemd tot haverwege zijn dijen en zijn ballen kwamen er net onderuitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die kunnen inderdaad ook halverwege rimpelig tot de knieën komen![]()
Ik hoop zo dat Jaap probeert af te dealen dat wanneer hij nix laat gaan Huub de volgende keer Lieke wegstemt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Diezelfde twijfel heb ik ook. Maar wat zou de reden zijn dit tegen Huub te vertellen als het niet oprecht is ? Het kan alleen maar tegen hem gebruikt worden .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |