Goh, eindelijk een post van je waar ik het een keer mee eens ben.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Gabri en Delorge zou ik zeker niet laten vertrekken.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Grote schoonmaak voor volgend jaar. Spelers die mogen vertrekken:
- Gabri Ligt niet aan hem , team draait gewoon niet
- Urzaiz Kan ik nog niet echt over oordelen
- Collin Volgend jaar pas ?![]()
- Emanuelsson Zie Gabri
- Bakircogulu Zie Urzaiz
- Rommedahl Prima voor op de bank
- Delorge Geen Ajax materiaal , weg dus
- en nog een paar die ik nu vergeet
Ik zou 'm geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huntelaar nu in de winterstop doet, ik zie hem best vertrekken... Zal het wel helemaal zat zijn nu.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:53 schreef Houniet het volgende:
over het algemeen gezien vind ik echt dat Gabri echt AJAX waardig hoor
Emanuelson natuurlijk ook. Baki verdient ook nog wel een kans.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:53 schreef Houniet het volgende:
over het algemeen gezien vind ik echt dat Gabri AJAX waardig is hoor
Ctrl+alt+delete.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef sweetgirly het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een zagreb avatar, hoe doe je dat ??
Hij is een van ervaren spelers uit het team en moet het team laten draaien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef Enchanter het volgende:
- Gabri Ligt niet aan hem , team draait gewoon niet
Stam zal eerder zijn contract inleveren dan dat Huntelaar weggaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huntelaar nu in de winterstop doet, ik zie hem best vertrekken... Zal het wel helemaal zat zijn nu.
misschien kan je pooier het voor je regelen, opbokken naar [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #64quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef sweetgirly het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een zagreb avatar, hoe doe je dat ??
daar lijkt hij mij niet het type voor.... maar ja, als hij ook geen structureele verbteringen ziet... dan gaat hij misschien toch.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja, van die 'talenten' als Luque en Urzais.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:01 schreef Malibu-06 het volgende:
Mocht Ajax kampioen worden dan zullen er volgend jaar best wat goede oudere spelers willen tekenen.
Noem er eens 1, want ik kan niemand bedenken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:01 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach, er is in elk geval bij jullie genoeg geld om je in de winter en zomer te versterken. Mocht Ajax kampioen worden dan zullen er volgend jaar best wat goede oudere spelers willen tekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |