Seedorf heeft dit jaar zijn contract verlengt bij AC Milan, vd Sar heb je niet nodig als Stekelenburg blijft, En waarom zou boulahrouz naar Ajax gaan als hij of bij Chelsea of bij Sevilla CL speelt.quote:
Dus je bent gewoon door. Gefeliciteerd, prima prestatie!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar het is nog waar ook!!!!
Hij kreeg geel tegen Bremen, hij kreeg geel tegen Ajax en nu speelde hij vanavond mee!!!
[..]
Omdat vd Sar toch een klasse beter dan Stekelenburg is? En bovendien veel meer ervaring heeft?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Seedorf heeft dit jaar zijn contract verlengt bij AC Milan, vd Sar heb je niet nodig als Stekelenburg blijft, En waarom zou boulahrouz naar Ajax gaan als hij of bij Chelsea of bij Sevilla CL speelt.
Als dit waar isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar het is nog waar ook!!!!
Hij kreeg geel tegen Bremen, hij kreeg geel tegen Ajax en nu speelde hij vanavond mee!!!
[..]
dan loop ik een week met zijn hoofd in mijn UIquote:
Een week is wel wat magertjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan loop ik een week met zijn hoofd in mijn UI
maar het is toch niet waarquote:
Hij is wel sympathiek, maar ik heb bij Martin Jol ernstige twijfels over z'n tactische vermogens, laat staan of hij zich kan staande houden in de slangenkuil binnen de leiding van Ajax.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Jol tactisch geweldig en 10 miljoen keer sympathieker dan die jankerd die jullie nu hebben...
hij mocht gewoon spelen hoor vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou dat zou toch een sensatie zijn!
nou snap ik er niks meer van? gewoon lariekoek?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij mocht gewoon spelen hoor vanavond
Yups.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:23 schreef Noshiba het volgende:
nou snap ik er niks meer van? gewoon lariekoek?
Erwin Koeman wil wel andersquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is wel sympathiek, maar ik heb bij Martin Jol ernstige twijfels over z'n tactische vermogens, laat staan of hij zich kan staande houden in de slangenkuil binnen de leiding van Ajax.
Geloof me, Jol is tactisch erg goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is wel sympathiek, maar ik heb bij Martin Jol ernstige twijfels over z'n tactische vermogens, laat staan of hij zich kan staande houden in de slangenkuil binnen de leiding van Ajax.
quote:
vergeet de "speciale" corners niet die laag over de grond gingen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:28 schreef Tvduijn het volgende:
De corners waren trouwens op een dieptepunt vandaag. 90% was te kort bij de 1e paal en de rest ging over de zijlijn aan de andere kant.
Geloof je het zelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:06 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind het ronduit schandalig wat die gast nu zegt, hij mag die hele fucking selectie naar zijn hand zetten met 50 miljoen regelt er niks voor (ja ......colin en co) en nu dit? oprotten!
In de stad was niks alleen wat opa's met zagreb sjaaltjes gezien.quote:[b]Op vrijdag 5 oktober 2007 00:28
Hoe was het in de stad? Die nazi's gingen in het stadion ook behoorlijk tekeer, geen sec stil geweest leek wel.
Inderdaad ja. We hadden nog iets van 8 corners in de tweede helft. Allemaal stuk voor stuk bagger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:28 schreef Tvduijn het volgende:
De corners waren trouwens op een dieptepunt vandaag. 90% was te kort bij de 1e paal en de rest ging over de zijlijn aan de andere kant.
Wat zongen ze dan het was te druk bij ons om het te horenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Die liedjes bij AZ trouwensZo slecht dat ik er nog om moest lachen ook
Al haal je de champions league? (waar rekening mee was gehouden in de begroting) dan haal je het makkelijk hoor, tuurlijk hij zal niet alles mogen gebruiken maarja toch!quote:
"ow wat zijn ze stil, dat heb ik sinds Slavia niet gezien, zo stil zo stil' en "ze zijn rood, ze zijn wit, behalve als het tegenzit" ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat zongen ze dan het was te druk bij ons om het te horen
Ten Cate zou waarschijnlijk nog niet eens 10 miljoen mogen gebruiken gok ik. Bovendien is dat Van Geels verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al haal je de champions league? (waar rekening mee was gehouden in de begroting) dan haal je het makkelijk hoor, tuurlijk hij zal niet alles mogen gebruiken maarja toch!
tc stond erop dat collin kwam, tc stond erop dat perez verkocht werd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ten Cate zou waarschijnlijk nog niet eens 10 miljoen mogen gebruiken gok ik. Bovendien is dat Van Geels verantwoordelijkheid.
De tactiek van vanavond kan je Ten Cate aanrekenen, het spelersmateriaal Van Geel.
Laat die jongen nou lekker, hij vind zelfs dat de trainer niks bepaald over de aankopen, dat de TD dat allemaal bepaald!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
tc stond erop dat collin kwam, tc stond erop dat perez verkocht werd.
Ik weet bijna zeker dat ze hier niks van zullen merken!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:34 schreef VoreG het volgende:
Hoe kan het echt in godsnaam dat spelers die godverdomme gigantische bedragen per jaar krijgen niet eens een bal de lucht in krijgen, die corners en vrije trappen waren een drama, straftraining + 6 maanden geen salaris. Steletje amateurs.
Doe ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:34 schreef sweetgirly het volgende:
-doe maar ff normaal tegen andere users-
He lieve schat, als je alleen rondom deze wedstrijden even je zegje komt doen, dan heb je dat bij deze gedaan. Gefeliciteerd. Of meldt je je ook weer als je ploegje verliest? ik denk het niet... Ik heb je voor deze tweestrijd namelijk ook niet gezien...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:39 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Doe ik, ik ben lief.
Ik wees hem er alleen even op, op het feit dat hij erg kinderachtig is, mocht hij het tegen mij hebben.
![]()
Mensen die dit willen zijn de meest ongeloofwaaardige personen ever.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:40 schreef Sybesma het volgende:
Co, kom er maar in!
Dus ik mag niet (komen) supporteren, trots zijn, terwijl dat wel is gebeurd toen Dinamo had verloren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:42 schreef Da_Sandman het volgende:
He lieve schat, als je alleen rondom deze wedstrijden even je zegje komt doen, dan heb je dat bij deze gedaan. Gefeliciteerd, en nu opgekankerd. Of meldt je je ook weer als je ploegje verliest? ik denk het niet... Ik heb je voor deze tweestrijd namelijk ook niet gezien...
BLij dat jij niets te zeggen hebt bij ajax..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Grote schoonmaak voor volgend jaar. Spelers die mogen vertrekken:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
- en nog een paar die ik nu vergeet
Psies, triest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou nou moet dat semi stoere gedrag nu weer Sandman.
Er is een verschil tussen uitbundig juichen en provoceren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus ik mag niet (komen) supporteren, trots zijn, terwijl dat wel is gebeurd toen Dinamo had verloren.
Mazzel, dikke pik voor je !
En waar zijn mijn supporterssmileys, ik zei niks erg, dus
Sorry dat ze hebben verloren hoor, kan ik toch niks aan doen..tjeee![]()
ps. ik ben altijd trouw, en ik was hiervoor er dus ook al, ook toen ze hadden verloren, en toen deed ik ook sportief.
Stelletje...loserssorry
![]()
Daar ben jij als kakkerlak te klein voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom lukt het dat mens wel om minimaal 2 Ajax-users een ban aan te smeren op 1 avond?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
open als jullie 2 door willen gaan ergens anders dan een Ajax-Supporter-Troll-Topic..![]()
Tegen dat soortquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Psies, triest.
Ik blijf toch wel blij hoor![]()
En zal ook verder dan niet meer (hier) supporteren, blij zijn.
Wel mijn zegje gedaan, tegen dat soort..
hahaha.. tegen beter weten inquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ik ben juist een keertje lief vanavond na de wedstrijd!
Hebben we nu wat aan..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Modric was dat niks voor Ajax geweest? Opvolger van Sneijder?
Die gaat naar Arsenal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Die gaat naar een club waar wel een beleid is en ze wel weten wat het inhoudt om te strijden voor je plek.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
1-3quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef Enchanter het volgende:
Wat gaan we doen tegen sparta ?
Ik gok (hoop) op een gelijkspel
Ik geloof dat jij ook helemaal geen recht van spreken hebt, flikker toch eens onder een trein man.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat roepen we ook al een half jaar tegen jou, maar jij zit hier ook nog steeds... Dus wat dat betreft heb jij weinig recht van spreken.
Ik deed expres uitbundig omdat, weet je nog.. en dan nog..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Er is een verschil tussen uitbundig juichen en provoceren.
ben je van Louis verlost, gooit Henk er een schepje bovenopquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:55 schreef pfaf het volgende:
JEZUS, ik kon m'n ogen niet geloven toen ik de uitslag net zag. Ik ben niet vaak voor het ontslaan van trainers, maar ik begin steeds minder vertrouwen in die excuus-zoekende eikel te krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
Is er aan het eind van vorig jaar zo'n moeite gedaan om CL voetbal veilig te stellen, lig je 4 wedstrijden later al weer uit het UEFA-cup toernooi. Lijers.
Opzich gun ik het Danny wel om een lange neus te maken naar Van Geel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef Enchanter het volgende:
Wat gaan we doen tegen sparta ?
Ik gok (hoop) op een gelijkspel
Ze weten dat binnen nu en een paar dagen bekend wordt dat HTC naar Chelsea gaat, kunnen ze weer online maar hebben ze toch een vet gave protestactie gedaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:56 schreef Noshiba het volgende:
Ik snap www.afca.nl ook niet? wat willen ze ermee bereiken? alsof hun zoveel invloed hebben?
jij bent echt diep triest!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze weten dat binnen nu en een paar dagen bekend wordt dat HTC naar Chelsea gaat, kunnen ze weer online maar hebben ze toch een vet gave protestactie gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |