''We zitten nu in de hoek waar de klappen vallen. Kleine pijntjes worden grote pijntjes en dit blijft ons nekken.''quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dinamo Zagreb is een leuke ploeg waar vaak goede spelers vandaan komen. Maar tegen een Ajax in goede doen zijn ze in principe kansloos"
Ja maar het is wel zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk heel sneu voor Edgar.
Dat dus...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:35 schreef Roflbroek het volgende:
Dit gaat gewoon te ver, wat mij betreft wordt de selectie op zagreb achtige methodes bij geleerd wat het is om voor Ajax te spelen.
We hebben toch 2x gescoord in de verlenging?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Frasier het volgende:
Na Kozakken Boys zouden ze toch wel moeten weten hoe met 't fenomeen "verlenging" om te gaan.
Alleen jammer dat we er ook 2 om de oren kregenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
We hebben toch 2x gescoord in de verlenging?![]()
Vooral die Oost-Europeanenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:38 schreef dronkeykong het volgende:
............................
Zagreb is ook geen wonderploeg, maar dit sterk overroepen Ajax al helemaal niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:22 schreef BigFire het volgende:
laten we wel wezen, dit Dinamo Zagreb was gewoon te pakken. niks geen wonderploeg.. in Zagreb zelf al helemaal niet. Modric vandaag wat meer laten zien dat wel.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef Danny_Ramone het volgende:
Kut, moet ik mijn avatar weer aanpassen !!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef Danny_Ramone het volgende:
Kut, moet ik mijn avatar weer aanpassen !!
De penalty werd imo. niet geheel onterecht gegeven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb alleen de verlenging nog mee kunnen pikken ivm werk, maar het schijnt dat de penalty wel erg makkelijk werd gegeven?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Trancelocator het volgende:
Heeft Erwin Koeman eigenlijk al een nieuwe baan gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |