Vooral die Oost-Europeanenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:38 schreef dronkeykong het volgende:
............................
Zagreb is ook geen wonderploeg, maar dit sterk overroepen Ajax al helemaal niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:22 schreef BigFire het volgende:
laten we wel wezen, dit Dinamo Zagreb was gewoon te pakken. niks geen wonderploeg.. in Zagreb zelf al helemaal niet. Modric vandaag wat meer laten zien dat wel.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef Danny_Ramone het volgende:
Kut, moet ik mijn avatar weer aanpassen !!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef Danny_Ramone het volgende:
Kut, moet ik mijn avatar weer aanpassen !!
De penalty werd imo. niet geheel onterecht gegeven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb alleen de verlenging nog mee kunnen pikken ivm werk, maar het schijnt dat de penalty wel erg makkelijk werd gegeven?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Trancelocator het volgende:
Heeft Erwin Koeman eigenlijk al een nieuwe baan gevonden?
Mag ik ook mee?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Zullen we de kroeg in en zuipen tot we niet meer tot 3 kunnen tellen?
Waarom begon hij niet meteen met Ogararu, afgelopen weekend speelde die ook een aardige wedstrijd...nee die prutser zet die kk colin er weer in en haalt 'm na 20 minuten er af. Weer een weggegooide wisselquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Wooldoor het volgende:
Maar jezus wat een omslag in de wedstrijd toen Ogararu erin kwam, het leek wel 20 minuten een compleet ander team. Konden ze niet met die instelling de wedstrijd beginnen, het is niet zo dat we die 0-1 konden verdedigen want we krijgen toch altijd in elke wedstrijd wel 1 doelpunt tegen.
Koeman haalde nog de kwartfinale CLquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar ja, 't bestuur wilde Ten Cate
Achteraf? Ik heb het altijd een stomme zet van het bestuur gevonden. Een nieuwe trainer moet echter het voordeel van de twijfel krijgen, maar voor mij heeft Ten Cate dat voordeel al erg lang verspeeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:41 schreef Urquhart het volgende:
Achteraf gezien denk ik: hadden we verdomme Danny Blind maar gehouden. Die heeft wel Champions League gehaald, en dat met mindere spelers.
Inderdaad toen hij erin kwam begon het te lopenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:43 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we voortaan niet alleen Urzaiz opstellen? Die heeft tenminste nog de cult-factor.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Houniet het volgende:
nou me moeder is ook weer aan de poeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |