Die is te duur, zeker nu!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef Grimm het volgende:
Jammer jongens.
Met die nr10 van zagreb ...
Je avatarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:18 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Bestuur en HTC OPROTTEN. Laffe speelstijl (verdedigend) AFGESTRAFT.
Kopenhagen? -> SCHANDE, MAG NOOIT WEER GEBEUREN!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
Oprotten kanker kakkerlak.
Maatregelen bestuur dit kan en mag gewoon nooit maar dan ook echt nooit gebeuren.
misschien avatar veranderen? lijkt me een mooi moment.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:18 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Bestuur en HTC OPROTTEN. Laffe speelstijl (verdedigend) AFGESTRAFT.
iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:19 schreef foetre het volgende:
Ajax vuile teringprutsers daar gaat ons UEFA-coëfficiënt![]()
![]()
Het zou een stuk helpen als ook AZ eruit vliegt vanavond.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:16 schreef w00h00 het volgende:
Gewoon Van Gaal naar huis brengen nu Martin.
ook dat nogquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:19 schreef foetre het volgende:
![]()
quote:
weet je wat het probleem is. het bestuur is BANG voor Van Gaalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het zou een stuk helpen als ook AZ eruit vliegt vanavond.
Dat hele bestuur mag opflikkeren. Inc. v. Geelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:17 schreef Wooldoor het volgende:
van Geel sta ik nog steeds wel achter maar hij had meer zijn ding moeten bepalen en niet ten Cate zijn shit laten halen.
Ja want jullie halen veel punten binnen graf mongool.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:19 schreef foetre het volgende:
![]()
Moet je wel in de breedte gaan werken: Max 64.000 regels in Excel..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:24 schreef Madine het volgende:
Eventjes geduld jongens, dan kom ik meezeiken. Ik ben de schuldigen aan dit debacle even in een Excel-bestandje aan het zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |