Ik zou er geen tranen om laten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Houniet het volgende:
hij smeert hem naar chelsea wedden
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Blight het volgende:
De AZ fans zullen dit seizoen ook niet meer weten bij welke club ze nou willen gaan kijken.
doe ik ook zeker niet wees maar niet bangquote:
Menzo!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien is FC Volendam wel een optie...
Van Geel, Fontein, Ten Cate, Jaakke... en nog wel een blik harteloze klootzakken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het bestuur ontslaat m niet....
Van Geel mag ook opzoute btw...
Het is al jaren ellende.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:11 schreef Rumille het volgende:
Aan wie is dit eigenlijk aan te rekenen behalve ten Cate en het bestuur?
Hey dat is een nummer van de Rotterdamse Euromastersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Houniet het volgende:
alles gaat naar de klote, het shirt met je fortiskut aankopen
kut bestuur
dat stadion wat maar geen stadion is
ik weet het niet meer. ik ben boos en verdrietig. maar het is niet anders, op naar de club van rotterdam zondag...
Zullen we de kroeg in en zuipen tot we niet meer tot 3 kunnen tellen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Houniet het volgende:
alles gaat naar de klote, het shirt met je fortiskut aankopen
kut bestuur
dat stadion wat maar geen stadion is
ik weet het niet meer. ik ben boos en verdrietig. maar het is niet anders, op naar de club van rotterdam zondag...
Zagreb supporters opwachten moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Sybesma het volgende:
En waarom eigenlijk spelen in de Arena?
Kan wel bij AFC, meer dan 500 supporters heeft Ajax toch niet.
Massaal weglopen bij 2-0.... En dan noemen ze AZ publiek Glory hunters.....
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Sybesma het volgende:
En waarom eigenlijk spelen in de Arena?
Kan wel bij AFC, meer dan 500 supporters heeft Ajax toch niet.
Massaal weglopen bij 2-0.... En dan noemen ze AZ publiek Glory hunters.....
ik kom eraanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Zullen we de kroeg in en zuipen tot we niet meer tot 3 kunnen tellen?
Inderdaad Ajax zal nooit iets winnen dankzij haar "supporters" eerder ondanks haar "supporters"...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |