Meegedaan door het plotselinge falen van eerst PSV en daarna AZ. Vervolgens haalde HtC vreemde wissels uit, wist Willen II gemotiveerd tot op het bot te maken met zijn uitspraken....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Let maar op, er gebeurd he-le-maal niets. We hebben vorige seizoen 'meegedaan' om het kampioenschap, dus het beleidsplan is al gehaald.
stress he, dan krijg je datquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Houniet het volgende:
nou me moeder is ook weer aan de poeder
Dat is nog niks vergeleken met wat ik net heb gedaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef Danny_Ramone het volgende:
Kut, moet ik mijn avatar weer aanpassen !!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
"Die publiekswissel van vanavond was echt het mooiste moment in mijn hele carrière."
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
"Die publiekswissel van vanavond was echt het mooiste moment in mijn hele carrière."
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Ja, alleen jammer dat ze bij 't andere team speeldequote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Vandaag heb ik hele goeie dingen gezien, een beetje krediet is wel op zn plaats"
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:56 schreef baskabel4 het volgende:
Ajax speelde niet slecht....meer kunnen ze gewoon niet!!
(al denken sommige nog steeds dat het een topclub is die slecht speelt)
Die hele Jaakke is het probleem juist!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Die jaakke durft weer geen beslissing te nemen en ontslaat ten cate niet. Krijg toch een ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |