Ik heb van een bepaald persoon iets gelezen over 8.6 naar de 100.. dus dat valt wel tegenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:52 schreef Prutsovic het volgende:
[..]
Hey, die ken ik.
Zie ik heel erg vaak.
Geinig apparaatje hoor.
4,5 litertje v8, paar pk-tjes, wat kilotjes, best grappig allemaal.
Zal vast rap gaan.
De 4.2 liter Cerbera doet over 0-100km/h net iets langer dan 4 seconden.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef estranged het volgende:
[..]
Ik heb van een bepaald persoon iets gelezen over 8.6 naar de 100.. dus dat valt wel tegen
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:41 schreef Barcaconia het volgende:
Als laatste nog even over die S..
Volgens mij is het wel zo dat de AMG badge bij het AMG pakket zit, en dat je pas van een echte AMG kan spreken als er ook S63 of S65 aan de linkerkant staat. Bij een BMW zie je ook wel eens een ///M logo rechts zitten, inplaats van dat er ///M3 zou staan. Ook alleen het pakket dus.
Vrij lame om op je 645 een M badge te plakken.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:49 schreef lipje het volgende:
[..]Die badges zijn gewoon voor een paar tientjes te koop
Een BMW 316 uit 1985 met //M logo heeft niets aan M onderdelen in zich. Behalve een pauper van een bestuurder die zijn pauper auto wat status wil geven.
Bij de introductie van de 6-serie een paar jaar terug was er ook een gozer in Delft die een 645 met //M badge had. Badge had ie erop geplakt zonder dat er maar IETS van M-power erop zat
En zie hier met de AMG-badges hetzelfde.
PS. als je een echt stoere Ster wil, moet je een Brabus nemen
Is het niet een 4,5?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:35 schreef j0rrit het volgende:
[..]
De 4.2 liter Cerbera doet over 0-100km/h net iets langer dan 4 seconden.
Kort daarop had ie de M5 (gloednieuw, net uit) De gast is een beetje een patsertje. Een "gewone" BMW is dan niet goed genoeg.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrij lame om op je 645 een M badge te plakken.
Alsof een 645 zo'n pauperkar is
Was ook meer een 'inside-joke' he, prutsquote:Op woensdag 28 november 2007 17:35 schreef j0rrit het volgende:
[..]
De 4.2 liter Cerbera doet over 0-100km/h net iets langer dan 4 seconden.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Kort daarop had ie de M5 (gloednieuw, net uit) De gast is een beetje een patsertje. Een "gewone" BMW is dan niet goed genoeg.
Oh, ja, zeker.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor bovenstaande S500 hoor
De Bently's zijn een stuk rapper hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:52 schreef jp84 het volgende:
de enige snelle limo die nog echt chique is.
Van Brabo Cars te Hillegom?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef Toempf het volgende:
Heeft Rolls Royce een soort van eigen mobiele pechhulp? Ik reed vandaag achter een blauwe Ford Transit waar Rolls Royce Service opstond
Ik zie dat een RR Phantom in iets meer dan 6 seconden op de 100 zit en een top heeft van 240 km/uur.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:54 schreef HansU het volgende:
[..]
De Bently's zijn een stuk rapper hoorDe Spur dan.
Enkel RR is flink aan het verzaken met de Rolls Royce Phantom boot.
Zou best kunnen, Ferrari heeft d'r natuurlijk ook één, maar dat hoef ik jou niet te vertellenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef Toempf het volgende:
Heeft Rolls Royce een soort van eigen mobiele pechhulp? Ik reed vandaag achter een blauwe Ford Transit waar Rolls Royce Service opstond
die 996 turbo met 997 turbo velgen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Porsche 911 Carrera 4 (beetje jammer alleen van de achterkant)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Porsche 911 Turbo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Audi S5 (was een beetje te donker, maar ach)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is hoe dan ook triestquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:35 schreef DoimeN het volgende:
Die porsche met dom lomp en famous achter op, is dat van die nederlandse rapgroep? Of gewoon een grap van de eigenaar/manager?
Voertuigsoort Klik hier voor informatie personenautoquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
Lijkt me gewoon een S3 met vermoedelijk ABT uitlaatjes?
Dat zegt hij toch ook.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Waarschijnlijk dus gewoon 4 uitlaatjes, ipv een echte ABT. (die dingen moeten toch opnieuw gekeurd worden?)
Hoe doet ie dat?quote:Op woensdag 5 december 2007 01:45 schreef Pascal86 het volgende:
een vriend heeft ook een S3, 22 jaar en dan zo'n bak hebben[ afbeelding ]©charles
2.0 turbo > 315 pk ontzettend geil ding![]()
Hamkaastosti doet 't vast beterquote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef hamkaastosti het volgende:
aan de verschrikkelijk lelijke kampwoning te zien handelt ie in oude ijzer oid
he gut ja. ik zit op fok! daar moet je iets duurders kunnen betalen wil je het lelijk vindenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hamkaastosti doet 't vast beter!
Hij werkt bij shell, en heeft wat aandelen enzo. en dat huis staat in duitsland en is afbetaaldquote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef hamkaastosti het volgende:
aan de verschrikkelijk lelijke kampwoning te zien handelt ie in oude ijzer oid
En wat voor baantje doet ie bij Shell (lees: hoeveel harkt ie per jaar netto binnen?)quote:Op woensdag 5 december 2007 14:01 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Hij werkt bij shell, en heeft wat aandelen enzo. en dat huis staat in duitsland en is afbetaald![]()
Hij doet hetzelde als ik nu voor aan het leren ben dus dat zal ongeveer 26000 netto zijn + bonussen van shell zoals 13 en 14 maand, IPA (peroonlijke ontwikkeling bonus) en dan krijg je nog voor sommige wissewasjes een week salaris.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef NED het volgende:
[..]
En wat voor baantje doet ie bij Shell (lees: hoeveel harkt ie per jaar netto binnen?)
ps: wat een oetlul als ie zn huis helemaal afbetaald heeft.
Je kan er beter een kleine hypotheek op zetten. Dat is financieel gezien een stuk slimmer
k vind t ok een mega mooie fotoquote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
Wiesmann GT. Wat een geweldige auto zeg!![]()
[ afbeelding ]
misschien op wallpaper formaat hier posten dank u wel?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:15 schreef Jaguarized het volgende:
Thanks. Alleen jammer van die Bimmer.
Gepm'd dus.quote:
Ik ga even kijken, dan pm ik hem je.quote:
Boh gek, das me toch een hendig sjieke bak!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:52 schreef Sjengdanny het volgende:
Vandaag kwam ik deze tegen in Aachen:
Audi S5:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze auto heeft echt meesterlijke koplampen
Een vrij zeldzame 845CI (of CSI) maar Geweigerd door autogespot.com want ze hadden al zoveel BMW 7 seriesquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:50 schreef voyeur het volgende:
Voor mj een zeldzame auto. Had geen badge acterop, maar moet wel een BMW 8xx zijn. Jullie een idee?
[ afbeelding ]
Gezien, thanksquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gepm'd dus.![]()
[..]
Ik ga even kijken, dan pm ik hem je.
je wou gewoon je lesauto op de foto zettenquote:Op maandag 10 december 2007 19:12 schreef dubidub het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een kraantje. Met 9 assen. Niet een alledaagse verschijning
Heulegaar niet. Ik ga toch niet lessen in een Peugeotquote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef lipje het volgende:
[..]
je wou gewoon je lesauto op de foto zetten
de ontkennende fasequote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Heulegaar niet. Ik ga toch niet lessen in een PeugeotBij iemand die
"Karroum" heet.
quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Heulegaar niet. Ik ga toch niet lessen in een PeugeotBij iemand die
"Karroum" heet.
Ik denk niet dat die plaat aan de wettelijke eisen voldoet.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
Maserati Gransport MC Victory. 180 van gemaakt.
[ afbeelding ]
met zo'n auto ga je toch niet te hard rijden, is ie veels te duur voorquote:Op donderdag 13 december 2007 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
In België schijnt het te mogen.
Cool. Die staat daar vaker, mooie fotoquote:Op zondag 2 december 2007 01:38 schreef Jaguarized het volgende:
Afgelopen donderdag in Zwolle. Audi S5.
[ afbeelding ]
Waar stond de Veyron?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:06 schreef ralphk het volgende:
Resultaat van vandaag:
Phantom in Woerden:
[ afbeelding ]
Moeilijke foto vanMaybach 62S, net in Amsterdam:
[ afbeelding ]
En Veyron vanmiddag in A'dam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie fotoquote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik was voor een paar dagen in Rusland. Een prachtig land waar de overgang van het communisme naar een meer westers georiënteerde kapitalistische maatschappij zichtbaar is in alle aspecten van het leven, dus ook in de auto's die er rondrijden...
[ afbeelding ]
Even buurten bij de Mediamarkt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:16 schreef MosPos het volgende:
[..]
Cool. Die staat daar vaker, mooie fotoMaar wat doe jij in Zwolle
Die flying spur heeft ook 'n dikke poeier in zn achterscherm btw.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik was voor een paar dagen in Rusland. Een prachtig land waar de overgang van het communisme naar een meer westers georiënteerde kapitalistische maatschappij zichtbaar is in alle aspecten van het leven, dus ook in de auto's die er rondrijden...
[ afbeelding ]
Die reed vanmorgen nog in Eindhovenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:06 schreef ralphk het volgende:
Resultaat van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof me, in oost-europa kan dit echt van 1 dag zijn..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schitterend
Wat ik dan overigens niet snap... Dan heb je een Bentley van een paar ton, maar ben je te lam om 'm schoon te (laten) maken? Dit is echt niet van één dag ofzo...
Doe je goed hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 21:06 schreef ralphk het volgende:
Resultaat van vandaag:
Phantom in Woerden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EB-blauwquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:50 schreef achla het volgende:
[..]
Die reed vanmorgen nog in Eindhoven![]()
Alleen die kleur
En ik betwijfel of die oudere break een RS4 is, RS4 B5 model heeft ovalen uitlaten die uit een uitsparing uit de bumper komen ... maar ja het kan ook aangepast zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 16:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die eerst cabrio die je noemt is een RS4.
Die Veyron is wel echtquote:Op donderdag 13 december 2007 21:06 schreef ralphk het volgende:
Resultaat van vandaag:
Phantom in Woerden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |