Cool. Die staat daar vaker, mooie fotoquote:Op zondag 2 december 2007 01:38 schreef Jaguarized het volgende:
Afgelopen donderdag in Zwolle. Audi S5.
[ afbeelding ]
Waar stond de Veyron?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:06 schreef ralphk het volgende:
Resultaat van vandaag:
Phantom in Woerden:
[ afbeelding ]
Moeilijke foto vanMaybach 62S, net in Amsterdam:
[ afbeelding ]
En Veyron vanmiddag in A'dam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie fotoquote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik was voor een paar dagen in Rusland. Een prachtig land waar de overgang van het communisme naar een meer westers georiënteerde kapitalistische maatschappij zichtbaar is in alle aspecten van het leven, dus ook in de auto's die er rondrijden...
[ afbeelding ]
Even buurten bij de Mediamarkt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:16 schreef MosPos het volgende:
[..]
Cool. Die staat daar vaker, mooie fotoMaar wat doe jij in Zwolle
Die flying spur heeft ook 'n dikke poeier in zn achterscherm btw.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik was voor een paar dagen in Rusland. Een prachtig land waar de overgang van het communisme naar een meer westers georiënteerde kapitalistische maatschappij zichtbaar is in alle aspecten van het leven, dus ook in de auto's die er rondrijden...
[ afbeelding ]
Die reed vanmorgen nog in Eindhovenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:06 schreef ralphk het volgende:
Resultaat van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof me, in oost-europa kan dit echt van 1 dag zijn..quote:Op donderdag 13 december 2007 18:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schitterend
Wat ik dan overigens niet snap... Dan heb je een Bentley van een paar ton, maar ben je te lam om 'm schoon te (laten) maken? Dit is echt niet van één dag ofzo...
Doe je goed hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 21:06 schreef ralphk het volgende:
Resultaat van vandaag:
Phantom in Woerden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EB-blauwquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:50 schreef achla het volgende:
[..]
Die reed vanmorgen nog in Eindhoven![]()
Alleen die kleur
En ik betwijfel of die oudere break een RS4 is, RS4 B5 model heeft ovalen uitlaten die uit een uitsparing uit de bumper komen ... maar ja het kan ook aangepast zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 16:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die eerst cabrio die je noemt is een RS4.
Die Veyron is wel echtquote:Op donderdag 13 december 2007 21:06 schreef ralphk het volgende:
Resultaat van vandaag:
Phantom in Woerden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |