quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:29 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo mijn deur op slot doen en mijn ramen dichtplakken. Sjezus wat een gekkenhuis hier
Mja, alleen weer veel te laat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey eer-ik. Nog wat kunnen slapen?
Het is donderdag vandaagquote:
Ja, das waar.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In Photosoep is dat toch zo te maken?
Wil het beste vanavond naar 60x60 zetten
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is donderdag vandaag![]()
Werk je ook hier? Ze zijn aan het hameren en borenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:29 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo mijn deur op slot doen en mijn ramen dichtplakken. Sjezus wat een gekkenhuis hier
Geef me je nummer en ik bel je morgenochtend om 8uur wakker!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, alleen weer veel te laat.
Ben weer pas net wakker.
Whehe ja heb ik ook, omdat ik maandag thuis was gebleven. vaag is datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.
Ik heb de laatste paar dagen echt geen idee meer welke dag het nou is
heel verstandig zo net voor de lunch.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:35 schreef Nitros het volgende:
hallo jongens ik denk ik kom nog eens even langs want ik had niet veel meer te doen en houdt even pauze met the sims
niet lekker dusquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, alleen weer veel te laat.
Ben weer pas net wakker.
je kunt beter op vrijdag denken dat het donderdag is dan andersomquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe ja heb ik ook, omdat ik maandag thuis was gebleven. vaag is dat
Hoe is het met lid Nitros?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:43 schreef Nitros het volgende:
maar lid indahnesia.com ik werk niet dus het is hier niet echt een vaste lunchtijd ofzo!
mijn lid werkt nu ook niet, omdat ik achter de computer zit te internettenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:43 schreef Nitros het volgende:
maar lid indahnesia.com ik werk niet dus het is hier niet echt een vaste lunchtijd ofzo!
quote:aantal posts: 19398 (gemiddeld 58 per dag)
da's wel wat veel ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:46 schreef OA het volgende:
Ik wilde de 20.000 halen voor de vakantie...
Gaat denk ik niet lukken....![]()
[..]
wanneer ga je? Anders geef me je login straks ff.. dan ga ik verder tijdens je vakantie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:46 schreef OA het volgende:
Ik wilde de 20.000 halen voor de vakantie...
Gaat denk ik niet lukken....![]()
[..]
is dat niet de waarheid dan? Owh....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben geëdit
Ik dacht dat God een lesbische negerin was en nu is mijn post geëdit! Door de religieus fundamentalist Triggershot!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's wel wat veel ja.
Wat moest je geresized hebben?
Dinsdagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wanneer ga je? Anders geef me je login straks ff.. dan ga ik verder tijdens je vakantie.
dat zal moeilijk worden, die lettertjes..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Naar UI formaat. En scherp.![]()
[..]
Dinsdag
User: OA
WW: ikbengek24
![]()
Waarom niet gewoon de UI die je nu hebt maar met het woord vakantie erdoorheen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zal moeilijk worden, die lettertjes..
of gewoon je signature veranderen natuurlijk. Ik zie namelijk geen UI's dus dat zou wel handig zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de UI die je nu hebt maar met het woord vakantie erdoorheen?
Kan ook. Maak jij het voor me?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:56 schreef JortK het volgende:
[..]
I'm on it!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Naar UI formaat. En scherp.![]()
[..]
Dinsdag
User: OA
WW: ikbengek24
![]()
Geen tijdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Kan ook. Maak jij het voor me?![]()
Ik ben echt een complete n00b op dit gebied...![]()
Dat kan ik ook wel effe doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:56 schreef JortK het volgende:
[..]
quote:
Ik zie het resultaat wel,quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
boehahaha... God zal je hebben...
Autodief overlijdt na wegrijden met gestolen auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |