quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:29 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo mijn deur op slot doen en mijn ramen dichtplakken. Sjezus wat een gekkenhuis hier
Mja, alleen weer veel te laat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey eer-ik. Nog wat kunnen slapen?
Het is donderdag vandaagquote:
Ja, das waar.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In Photosoep is dat toch zo te maken?
Wil het beste vanavond naar 60x60 zetten
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is donderdag vandaag![]()
Werk je ook hier? Ze zijn aan het hameren en borenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:29 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo mijn deur op slot doen en mijn ramen dichtplakken. Sjezus wat een gekkenhuis hier
Geef me je nummer en ik bel je morgenochtend om 8uur wakker!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, alleen weer veel te laat.
Ben weer pas net wakker.
Whehe ja heb ik ook, omdat ik maandag thuis was gebleven. vaag is datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.
Ik heb de laatste paar dagen echt geen idee meer welke dag het nou is
heel verstandig zo net voor de lunch.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:35 schreef Nitros het volgende:
hallo jongens ik denk ik kom nog eens even langs want ik had niet veel meer te doen en houdt even pauze met the sims
niet lekker dusquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, alleen weer veel te laat.
Ben weer pas net wakker.
je kunt beter op vrijdag denken dat het donderdag is dan andersomquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe ja heb ik ook, omdat ik maandag thuis was gebleven. vaag is dat
Hoe is het met lid Nitros?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:43 schreef Nitros het volgende:
maar lid indahnesia.com ik werk niet dus het is hier niet echt een vaste lunchtijd ofzo!
mijn lid werkt nu ook niet, omdat ik achter de computer zit te internettenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:43 schreef Nitros het volgende:
maar lid indahnesia.com ik werk niet dus het is hier niet echt een vaste lunchtijd ofzo!
quote:aantal posts: 19398 (gemiddeld 58 per dag)
da's wel wat veel ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:46 schreef OA het volgende:
Ik wilde de 20.000 halen voor de vakantie...
Gaat denk ik niet lukken....![]()
[..]
wanneer ga je? Anders geef me je login straks ff.. dan ga ik verder tijdens je vakantie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:46 schreef OA het volgende:
Ik wilde de 20.000 halen voor de vakantie...
Gaat denk ik niet lukken....![]()
[..]
is dat niet de waarheid dan? Owh....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben geëdit
Ik dacht dat God een lesbische negerin was en nu is mijn post geëdit! Door de religieus fundamentalist Triggershot!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's wel wat veel ja.
Wat moest je geresized hebben?
Dinsdagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wanneer ga je? Anders geef me je login straks ff.. dan ga ik verder tijdens je vakantie.
dat zal moeilijk worden, die lettertjes..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Naar UI formaat. En scherp.![]()
[..]
Dinsdag
User: OA
WW: ikbengek24
![]()
Waarom niet gewoon de UI die je nu hebt maar met het woord vakantie erdoorheen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zal moeilijk worden, die lettertjes..
of gewoon je signature veranderen natuurlijk. Ik zie namelijk geen UI's dus dat zou wel handig zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de UI die je nu hebt maar met het woord vakantie erdoorheen?
Kan ook. Maak jij het voor me?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:56 schreef JortK het volgende:
[..]
I'm on it!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Naar UI formaat. En scherp.![]()
[..]
Dinsdag
User: OA
WW: ikbengek24
![]()
Geen tijdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Kan ook. Maak jij het voor me?![]()
Ik ben echt een complete n00b op dit gebied...![]()
Dat kan ik ook wel effe doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:56 schreef JortK het volgende:
[..]
quote:
Ik zie het resultaat wel,quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
boehahaha... God zal je hebben...
Autodief overlijdt na wegrijden met gestolen auto
die vakantie dinges gaat niet lukken, scherp niet iig, en dat maakt ook dat je de letters niet kunt lezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:03 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het resultaat wel,![]()
Bij voorbaat dank iig.![]()
zonder proberen zag ik dat alquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die vakantie dinges gaat niet lukken, scherp niet iig, en dat maakt ook dat je de letters niet kunt lezen.
hoe groot mag ie zijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:27 schreef OA het volgende:
Hij is nu te groot qua kb's...![]()
Hoe krijg ik het kleiner?
100kbquote:
Mac Jehova'squote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
scrollen met 2 vingers over je touchpad, Da's pas handig
10200 bytes!quote:
quote:
quote:
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Je moet 'm ff online gooien en dan als webicon gebruiken.quote:
En hoe doe ik dat meneer crossover?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Je moet 'm ff online gooien en dan als webicon gebruiken.
Het gaat om het uploaden van een UI naar de fokservers.quote:
je hebt in je profiel 2 opties staan:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat meneer crossover?![]()
weet het echt niet...
[..]
Het gaat om het uploaden van een UI naar de fokservers.![]()
quote:Beste Erik,
Heb zojuist Herman Poot van de directie gesproken en er wordt hard aan gewerkt je inschrijving inorde te krijgen. Uiterlijk morgen krijgen jullie definitief bericht. Onderstaande mail hoeft er dus niet meer uit.
Hartelijke groet,
Esther de Leeuw
Done.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hebt in je profiel 2 opties staan:
upload icon en daaronder webicon.
bij webicon moet je even de url van het plaatje invoeren, dan doet ie het
Gaat het dan toch echt goedkomen!!!!!quote:
waarom zou ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker, die namen niet in de mail verwijderen![]()
Ik zie 'm welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:52 schreef OA het volgende:
En hoe ga ik nu die webicon aan de gang krijgen?
Want ik blijf hier gewoon de oude vertrouwde senseo zien...
Waarom denk ik steeds: "had ik zelf natuurlijk ook kunnen verzinnen..." ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zie 'm wel
Even bij opties: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
weergaveopties en dan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op Ja zetten?
De FAQ-himselvequote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds: "had ik zelf natuurlijk ook kunnen verzinnen..." ?![]()
Bedankt cross.![]()
Met vlag en wimpel geslaagd voor mijn mod-examen hequote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Met vlag en wimpel geslaagd voor mijn mod-examen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |